سیزن 13 بازی کالاف دیوتی موبایل + اخبار جدید

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با اطلاعاتی که به طور رسمی در رابطه با سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر شده است صحبت کنم.

 تاریخ انتشار

 در رابطه با این موضوع هنوز اکتیویژن یک زمان دقیق را مشخص نکرده است اما، چیزی که واضح است این است که سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل در فصل زمستان رونمایی خواهد شد.

سیزن ۱۳ کالاف دیوتی موبایل

 بتل پس

 در رابطه با بتل پس کالاف دیوتی موبایل سیزن ۱۳ باید بگویم که شما با کاراکتر های جدید و همچنین سلاح های انحصاری که مختص آن کاراکتر بوده و اسلحه های بسیار جدیدی که تا کنون در بازی کالاف دیوتی موبایل رونمایی نشده‌اند روبرو خواهید شد.

 مپ های سیزن ۱۳ کالاف

 همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردم مضمون سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل در رابطه با کریسمس و فصل زمستان می باشد و یکی از مپ های این بازی نیز با همین مضمون قرار است که در بازی رونمایی شود.

 اگر از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل باشید می دانید که طی سیزن های گذشته بسیاری از ویژگی هایی که در نسخه بازی کالاف دیوتی در دسترس می باشد کم کم در حال اضافه شدن به نسخه موبایل این بازی نیز می باشد.

 این اتفاق در سیزن ۱۳ نیز خواهد افتاد، شما شاهد دو‌ مپ از نسخه بازی کالاف دیوتی در سیزن ۱۳ کالاف دیوتی موبایل خواهید بود و از طرف دیگر یک مپ انحصاری برای نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی نیز قرار است که رونمایی شود.

 سلاح های جدید

اکتیویژن طی چند روز گذشته سعی کرده به صورت جسته و گریخته اطلاعاتی در رابطه با سلاح های سیزن ۱۳ را در اختیار بازیکنان قرار دهد اما هنوز هیچ اطلاعات کاملی در رابطه با سلاح ها منتشر نشده است طبق پست هایی که در شبکه‌های اجتماعی کالاف دیوتی موبایل منتشر شده، دو اسلحه جدید قرار است که در سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل رونمایی شود.

 تنها چیزی که از تصاویر این سلاح ها مشخص است این است که یکی از آنها یک مسلسل تمام اتوماتیک می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سلاح ها باید منتظر نسخه تست سرور سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل باشیم. شما می توانید با استفاده از خرید cp کالاف دیوتی موبایل و همچنین خرید بتل پس از آن سیزن ۱۳ را بسیار قدرتمندتر شروع کنید.

اخبار جدید سیزن 13 کالاف دیوتی موبایل

 زامبی ها در سیزن ۱۳ کالاف

 این موضوع که از سیزن ۵ تاکنون ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود درگیر کرده و بسیاری از منتقدین و گیمرها بر این باور بودند که در سیزن ۱۲ بازی کال آف دیوتی موبایل که به مناسبت سالگرد این بازی منتشر شد، زامبی ها دوباره به بازی بازخواهند گشت اما این اتفاق نیفتاد!

 در رابطه با سیزن ۱۳ و بازگشت زامبی ها در بازی باید بگویم که هنوز اکتیو ویژه این نظریه را رد کرده و نه وجود زامبی ها را در سیزن ۱۳ تایید کرده است، بنابراین باید منتظر باشیم که ببینیم آیا توسعه‌دهندگان بازی کال آف دیوتی موبایل تصمیم به اضافه کردن دوباره زامبی ها در بازی کالاف دیوتی موبایل دارند یا نه !

 تمامی اطلاعاتی که در بالا ذکر شد به طور رسمی از سوی اکتیویژن تایید شده است، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سیزن ۱۳ بازی کالاف دیوتی موبایل به وب سایت موجو شاپ مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.