تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر

 به نحوی که به ندرت پیش می‌اید دانش آموز یا داوطلب کنکوری را پیدا کرد که نام موسسه حرف اخر و تدریس های آن به گوشش نخورده باشد. اما این موسسه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که تصمیم گرفتیم در قالب یک گزارش خبری به صورت کامل آن ها را بررسی کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

موسسه حرف آخر سبک جدیدی از آموزش را رونمایی کرد که تا قبل از سال ۹۰ هیچ فردی از آن استفاده نکرده بود؛ آموزشی که اکنون آن را با نام آموزش پویا نمایی می‌شناسیم. اما این نوع آموزش یک کاربرد فوق العاده دارد و این است که هر آنچیزی که در ذهن مدرس می‌گذرد با کمک انیمیشن و تصویر سازی به دانش آموز نشان داده شده است و همین امر باعث شده تا مفاهیم به جای نیمکره چپ مغز، وارد نیمکره راست شوند که مخصوص مطالبی است که به صورت شهودی آموزش داده می‌شود و مهمترین کاربرد آن هم ماندگاری بیشتر مطالب در این قسمت از مغز است و همچنین با آموزش شهودی دیگر داوطلب هیچ چیزی را حفظ نخواهد کرد و همین موضوع باعث شده تا آموزش های حرف آخر نزد دانش آموزان به شدت محبوب شود.

۶۰۴۰ حرف آخر انقلابی در آموزش دروس کنکور

شاید بارها در شبکه های مجازی و یا تلویزیون نام پروژه های موسسه آموزشی حرف آخر از جمله پروژه 6040 حرف آخر را شنیده باشید. این پروژه از زمان رونمایی خود محبوبیت فراوانی نیز کسب کرده و با استقبال زیادی از طرف دانش آموزان مواجه شده است.

اما در انتخاب نام ۶۰۴۰ از سوی موسسه یک فلسفه نیز وجود دارد که اشاره به زمان آموزش و حل تست دارد. قسمت اول یعنی ۶۰ به آموزش اشاره دارد و دانش آموز با کمک لوح های آموزشی قادر خواهد بود تا تنها در ۶۰ روز صفر تا صد آموزش دروس را فرا گیرد قسمت دوم نیز به مرور و تمرین تکرار و آزمون اشاره دارد که دانش آموز در قالب ۴۰ روز می تواند بیست بار کل دروس کنکور خود را مرور کند و حدود ۵۰۰۰ تست شبیه ساز کنکور نیز حل کند و اینجاست که دانش آموز در طی دو مرحله آموزش و تمرین تکرار برای کنکور به تسلط کامل خواهد رسید. 

پروژه6040

در قسمت اول یعنی پروژه 60 صفر تا صد آموزش در قالب لوح های آموزشی و جزوات موسسه حرف آخر در کنار یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز ارسال خواهد شد. برنامه ای که مانند یک نقشه راه عمل خواهد کرد و کامل تعین کرده است که دانش آموز هر روز چه دروسی را مطالعه کند، از هر درس کدام مبحث و برای مطالعه آن مبحث چه قدر زمان اختصاص دهد. و همانطور که اشاره شد در طی 60 روز کل آموزش را فرا خواهد گرفت.

قسمت دوم یعنی پروژه 40 از بیست آزمون جامع و شبیه ساز کنکور تشکیل شده است که یک تفاوت عمده با سایر آزمون های آزمایشی دارد که همان تکنولوژی پاسخنما می باشد و با کمک ان داوطلب در طی 40 روز علاوه بر اینکه 20 آزمون شبیه ساز کنکور حل خواهد کرد 20 بار نیز می تواند دروس کنکور خود را مرور کند و همین موضوع اهمیت پروژه 6040 را به شدت افزایش داده است و آن را به یک محصول جامع و کامل برای کنکور تبدیل کرده است.

در ضمن موسسه حرف آخر یک هدیه ویژه نیز برای دانش آموزان کنکوری دارد. 20 درصد از کل آموزش حرف آخر را به صورت کاملا رایگان می توانید داشته باشید. 30 ساعت آموزش به همراه یک کتاب و همچنین 4 آزمونک و یک آزمون جامع را در قالب پکیج 5 روز می توانید دریافت کنید که با کمک آن در پایان روز پنجم قادر خواهید بود به 40 تست قطعی کنکور نیز پاسخ دهید. برای دریافت این بسته آموزشی کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با بخش مشاورین حرف آخر از طریق شماره های زیر تماس گرفته تا به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

با فیزیک حرف آخر فرمول ها را فراموش کنید

یکی از پایه های آموزش شهودی استفاده از انیمیشن و تصویر سازی است. اما دومین پایه آن هم که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است استففاده از الگو سازی در آموزش بوده است. دانش آموزی که تجربه استفاده از محصولات حرف آخر را داشته باشد متوجه می‌شود که در تدریس های این مجموعه برای هر سوال یک فرمول آموزش داده نمی‌شود بلکه از الگو سازی استفاده شده است.

الگویی که مانند یک شاه کلید است و تمامی سوالات یک مبحث را بدون استثنا با کمک آن می‌توان حل کرد. الگوسازی را در تمامی دروس موسسه حرف اخر می‌توان یافت به عنوان مثال در درس دین و زندگی تنها با 14 الگو صفر تا صد این درس آموزش داده شده است، مسائل شیمی که نصف بودجه بندی شیمی کنکور را  به خود اختصاص می‌دهد تنها با سه الگو آموزش داده شده است. 

فیزیک حرف آخر

اوج الگو سازی را می‌توان در فیزیک حرف آخر مشاهده کرد. درسی که تدریس آن بر عهده استاد پیمان کامیار مدرس محبوب و با سابقه فیزیک کنکور می‌باشد. فصل سینماتیک که در سال دوازدهم و در فصل یک آموزش داده می‌شود یکی از پرفرمول ترین فصل های فیزیک کنکور است و حتی کتاب درسی برای این درس بالغ بر 20 فرمول آموزش داده است، اما در تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک حرف آخر این فصل بسیار پر اهمیت را بدون هیچ فرمولی و فقط با یک الگو آموزش خواهید دید. در سایر فصل ها باز هم در فیزیک حرف آخر الگو سازی به شدت می‌درخشد و با استفاده از الگوهای ابداعی استاد کامیار کل فیزیک کنکور را در قالب کمتر از 20 الگو یاد خواهید گرفت.

برترین محصولات آموزشی کنکور را در فروشگاه حرف آخر بیابید

هر داوطلب بسته به موقعیت و ضعف هایی که دارد دارای یک سری سوالات در رابطه با هر درس است و حتی این موضوع در مورد والدین کنکوری ها نیز صدق می‌کند؛ پاسخ تمامی این سوالات را می‌توان در فروشگاه حرف آخر پیدا کرد، یک فروشگاه آنلاین که توضیحات مربوط به تمامی  محصولات حرف آخر از جمله اینکه هر پکیج مناسب چه افرادی است، محتوای آموزشی هر پکیج، توضیحات مربوط به نحوه تدریس و مدرس، مدت زمان تدریس، مشاوره و برنامه ریزی که برای هر پکیج ارائه می‌شود و ... مشاهده کنید و به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. همچنین در فروشگاه حرف آخر می‌توانید از تخفیفات بی نظیر این موسسه که در بازه های مختلف ارائه می‌شود نیز مطلع شوید و محصولات این موسسه را با تخفیف های ویژه تهیه کنید.

همچنین در این فروشگاه آنلاین می‌توانید هدیه های حرف آخر را نیز دریافت کنید که یکی از آن ها پکیج پنج روز با حرف اخر است که همه دانش آموزان و کنکوری ها به صورت رایگان می‌توانند آن را تهیه کنند. هدیه حرف آخر در قالب یک پکیج شامل پنج حلقه دی وی دی همراه با یک کتاب کار مکمل و آزمونک برای دانش آموز ارسال خواهد شد که با برنامه ریزی دقیق آن داوطلب تنها در 5 روز کل آموزش را به پایان خواهد رساند، هر شب از خود یک آزمون جهت محک خواهد گرفت و در انتها تسلط لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را کسب خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.