ارائه خدمات ویژه به پرستاران توسط فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، نعیم ابراهیمیان؛ معاون بازاریابی این شرکت با اعلام این خبر گفت: در راستای هماهنگی های انجام شده فی‌مابین فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش و سازمان نظام پرستاری کشور و در آستانه تولد حضرت زینب و روز پرستار و با هدف تجلیل از کادر پرستاری کشور که همیشه و به ویژه در یک سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این اپیدمی و دفاع از سلامت مردم قرار داشته و به حق شایسته دریافت عنوان "مدافعان سلامت" شده اند، سه خدمت ویژه تخفیف محور را به پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری کشور ارائه می دهد.

معاون بازاریابی افق کوروش افزود: پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری کشور می توانند با نصب اپلیکیشن اکالا (فروش اینترنتی افق کوروش) از تخفیف ۵۰ هزار تومانی برخوردار شوند. همچنین پنج درصد تخفیف مازاد بر تخفیف های همیشگی و معمول افق کوروش برای پرستاران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که اطلاعات ارسالی از سوی سازمان نظام پرستاری کشور در بانک اطلاعاتی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش درج شده و بر اساس آن پنج درصد تخفیف مازاد به پرستاران ارائه خواهد شد. (برای مشاهده تخفیف های بیشتر به مجله اکالا مراجعه کنید)

ابراهیمیان ادامه داد: تا پایان همه گیری ویروس کرونا در کشور کالاهای سفارش داده شده توسط پرستاران گرانقدر به فروشگاه اینترنتی افق کوروش بدون محدودیت در کمتر از یک ساعت و به صورت رایگان به دست آن‌ها خواهد رسید. 

معاون بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پایان گفت: هم اکنون علاوه بر این خدمات ویژه که به مناسبت روز پرستار در نظر گرفته شده است در صدد انعقاد تفاهم نامه¬ای با سازمان نظام پرستاری کشور هستیم که در صورت نهایی شدن آن دامنه خدمات ارائه شده به پرستاران عزیز کشور گسترده¬تر خواهد شد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.