اتصال کمپ استخدام به ایران تلنت برای مدیریت آسان‌تر فرایند استخدام شرکت‌ها

استارتاپ کمپ استخدام (Hire.Camp) به صورت مکانیزه و نرم افزاری به بزرگترین جاب بورد کشور یعنی ایران تلنت (IranTalent.com) متصل شد. این اتصال مکانیزه امکان مدیریت بهینه‌تر عملیات استخدام را برای کلیه شرکت‌های استفاده کننده از خدمات ایران تلنت و کمپ استخدام فراهم ساخته است. بدینوسیله شکل جدیدی از خدمات نرم افزاری در حوزه جذب و استخدام در اختیار تیم منابع انسانی شرکت‌ها قرار گرفت که بتوانند از طریق یک سیستم اتوماسیون استخدام ضمن بالا بردن راندمان جذب، هزینه‌های تمام شده در بخش منابع انسانی و استخدام را کاهش دهند. 

با کمپ استخدام بیشتر آشنا شوید

کمپ استخدام یا Hire.Camp یک ابزار نرم افزاری تحت وب است که برای مدیریت فرایند جذب و استخدام شرکت‌ها ساخته شده است. این محصول نرم افزاری به عنوان Applicant Tracking System ) ATS) شناخته می‌شود. این سیستم تحت وب قادر است که کلیه اطلاعات لازم برای استخدام را به صورت یکپارچه و منظم جمع آوری کرده و در اختیار بخش منابع انسانی شرکت قرار بدهد. هدف اصلی از راه اندازی استارتاپ کمپ استخدام در واقع افزایش بهره وری، بالا بردن راندمان تیم و کاهش هزینه‌های یک شرکت برای استخدام است. 

با ATS بیشتر آشنا شوید

این روزها با افزایش اهمیت استخدام صحیح برای کسب و کارهای مختلف، باید روش‌های بهینه تری برای جذب نیروهای مستعد داشته باشیم. یکی از این روش‌ها استفاده از ابزارهایی تحت عنوان ATS است که می‌تواند به عنوان نرم افزار و ابزار کمکی برای استخدام به ما کمک شایانی کند. 

کمپ استخدام که در واقع یک نمونه ایرانی از محصولاتی مشابه Workable و Recruitee به شمار می‌رود، توانسته خدمات خود در این زمینه را به تیم منابع انسانی شرکت‌ها و هلدینگ‌های مختلفی از جمله شرکت‌ های طبیعت زنده (سینره)، شاپ (گروه توسن)، رسپینا، هلدینگ شکوفامنش، وانا دارو گستر، هلدینگ آفرینش، پاکرخ، رایانمهر، مهبانگ، زیبو، کیمیا داران کویر و غیره ... ارائه کند. 

اتصال ایران تلنت و کمپ استخدام چه مزایایی برای کسب و کار به همراه دارد؟

در همین چند وقت گذشته دو شرکت ایران تلنت و کمپ استخدام با ادغام و اتصال امکانات نرم افزاری خود  توانستند در زمینه جذب و استخدام مزایای بیشتری را برای تیم منابع انسانی شرکت‌ها و مشتریان بوجود آورند. 

از جمله این مزایا میتوان به مدیریت منسجم اطلاعات استخدامی و جلوگیری از اتلاف وقت تیم منابع انسانی اشاره کرد. با استفاده از این امکان شرکت ها میتوانند در کمپ استخدام لاگین کرده و همه رزومه ها را در یکجا دیده و مدیریت کنند و از این طریف میزان اثر بخشی هر کانال یا منبع را در دریافت رزومه اندازه گیری نمایند. 

استفاده از چنین ابزاری برای شرکتهایی که حجم زیادی از رزومه ها را در زونکن ها و فولدر های کامپیوتر پرسنل خود ذخیره کرده اند ارزشمند است زیرا آرشیوی یکپارچه از رزومه ها و اطلاعات تولید شده در طی فرایند استخدام ایجاد کرده که ضمن طبقه بندی اطلاعات، دسترسی به آن را تسهیل می‌نماید. 

یکی از مزیت های ویژه استفاده از چنین سیستمی، ایجاد ارتباط و تعامل یکپارچه با متقاضیان شغلی است. مدیران جذب و استخدام شرکت ها با استفاده از امکانات کمپ استخدام میتوانند افراد متقاضی کار را بصورت لحظه ای از پیشرفت کار، دعوت به مصاحبه، رد صلاحیت یا سایر وضعیت ها مطلع نمایند. این اطلاع رسانی ها از طریق ایمیل و پیامک انجام می پذیرد. 

چرا باید ایران‌تلنت و کمپ‌استخدام با یکدیگر یکپارچه و متصل می‌شدند؟

همانطور که اشاره کردیم، شرکت‌های مختلف به واسطه نیاز به جذب نیروهای خود به صورت صحیح و اصولی نیازمند این موضوع بوده‌اند که به صورت بهینه تری فرآیند استخدامی و جذب نیروهای مستعد خود را مدیریت کنند. ایران تلنت بعنوان یک جاب بورد با سابقه طولانی در زمینه استخدام  نیاز به راهکارهای مدرن تری در حوزه جذب و استخدام داشت که شرکت کمپ استخدام با ارائه بسیاری از آنها توانست یک ابزار جدید را برای شرکت‌ها فراهم کند.

با اتصال کمپ استخدام به ایران تلنت دو مزیت اصلی برای تیم های جذب و استخدام خلق شد: ایران تلنت به عنوان یک جاب بورد به رزومه یابی و جذب رزومه افراد واجد شرایط کمک می نماید و کمپ استخدام به عنوان یک سیستم اتوماسیون مدیریت فرایند استخدام امکان مدیریت عملیات استخدام، رصد نمودن وضعیت کارجویان، ارزیابی و رتبه بندی رزومه ها و امکان فعالیت تیمی را برای تیم ها بوجود می آورد. 

چگونه از قابلیت جدید اضافه شده به ایران تلنت استفاده کنیم؟

در هنگام ورود به اکانت خود در سایت ایران تلنت کافیست بر روی گزینه  "Connect to Hire.Camp ATS" که در ستون سمت چپ داشبورد قرار دارد، کلیک کرده و از این طریق اکانت ایران تلنت خود را به Hire Camp متصل کنید. پس از ایجاد و اتصال اکانت در کمپ استخدام وارد بخش فولدرها شده و بر روی گزینه  Sync with Hire.Camp مربوط به شغل /فولدر مورد نظر کلیک کنید تا از آن لحظه به بعد  رزومه‌های آن شغل / فولدر به صورت خودکار به کمپ استخدام شما برای ردگیری بهتر منتقل شوند.

در صورتی که در کمپ استخدام حساب کاربری  دارید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود در سایت کمپ استخدام شده و شرکت خود را انتخاب کرده و فرایند اتصال را تکمیل کنید. اگر در کمپ استخدام حساب کاربری ندارید، می‌توانید به سادگی حساب جدیدی در کمپ استخدام ایجاد کرده و پس از آن مراحل اتصال را تکمیل کنید.

در صورتی که در کمپ استخدام حساب کاربری دارید، اما می‌خواهید برای شرکت خود حساب جدیدی ایجاد کنید، می‌توانید پس از آنکه وارد حساب کاربری خود در کمپ استخدام شدید، شرکت جدید خود را در بخش مربوطه ثبت کنید.

اگر به دنبال جذب نیروهای مستعدی هستید که کسب و کار شما را متحول کنند و باعث شوند که به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنید، بهتر است که از تمامی ابزارهایی که به واسطه تکنولوژی می‌توانید در اختیار داشته باشید، در حیطه جذب و استخدام در شرکت خود استفاده کنید و کیفیت استخدام های خود را بالا ببرید.

امید است که با همکاری جاب بورد ایران تلنت و سیستم ATS کمپ استخدام شاهد تسهیل استخدام سازمان های ایرانی باشیم. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.