خرید بیت کوین

بیت کوین bitcoin ارز دیجیتال و یا بهتر بگوییم نوعی پول و ارز مجازی است که با استفاده از ماینر (دستگاه تولید ارز دیجیتال) استخراج می شود. اما شاید بهتر باشد بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال را رمز پول معرفی کنیم، اینگونه شاید بهتر بشود به معنای اصلی آن و ساختاری که با استفاده از آن، ارزهای دیجیتال تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند، پرداخت.

برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو ایده تولید ارزهای دیجیتال را مطرح کرد و تا سال ۲۰۱۱ تنها بیت کوین بود که شناخته شده بود و در سال ۲۰۱۸ توانست چنان تغییرات شگفت انگیزی را در قیمت پیدا نماید که بسیاری از افراد میل به استخراج و خرید بیت کوین و این نوع ارز دیجیتال پیدا نمایند. اما بعدها ارزهای دیجیتال دیگری نیز مطرح شدند که در ادامه به آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد.

خرید بیت کوین و استفاده از آن

همانطور که می‌دانید هر جا پول هست حتما فساد مالی هم هست اما مزیتی که ارزهای دیجیتال و یا رمز پول‌ها دارند این است که جلوی به وجود آمدن هر گونه فساد در شبکه‌های مالی و بانکی را خواهند گرفت و شما می‌توانید بدون واسطه و تنها بین خود و نفر دوم در هر جای دنیا که باشد، حتی اگر او را نشناسید، مبادله‌ای انجام دهید، خرید و فروش و تراکنش کنید. خیلی خوب می‌دانید که در هر خرید، تراکنش و جابجایی پول که تحت یک شبکه بانکی انجام می‌دهید، درصدی از این انتقال به شبکه بانکی تعلق می‌گیرد در صورتی که در مورد ارزهای دیجیتال شرایط کاملا متفاوت است.

با توجه به آن که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال حاصل فناوری بلاکچین می‌باشند؛ اکنون در دوران رشد و شکوفایی خود قرار دارند و از مزایا و ویژگی‌هایی برخوردارند که در دنیای امروز و با آن چه در مورد پول و خرید و فروش و .. در ذهن ما وجود دارد بسیار منافات دارد. به این ترتیب وقتی شروع به مطالعه در خصوص ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین می‌کنیم این پرسش در ذهن‌مان به وجود می‌آید که مگر می‌شود؟ و یا چطور ممکن است؟ بله ممکن است.

اگر درباره مزایای ارزهای دیجیتال که در ادامه به آن خواهیم پرداخت بخوانید، متوجه خواهید شد که تا چند سال آینده سرنوشت آن چه که ما از پول می‌شناسیم چگونه تغییر کرده و ارزهای دیجیتال چگونه جای خود را در انواع معاملات باز خواهند کرد.

مزایای استخراج و خرید بیت کوین

  • هویت افراد در استفاده از بیت کوین فاش نمی‌شود.

  • با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری شده امکان کلاهبرداری در استفاده از بیت کوین وجود ندارد.

  • مورد سرقت قرار نمی‌گیرد.

  • اطلاعات تمامی افرادی که از ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین استفاده می‌کنند روی بلاکچین عمومی قرار دارد و امکان تقلب در آن وجود ندارد.

  • هر فردی با دسترسی به یک کامپیوتر می‌تواند از تراکنش‌ها به صورت لحظه‌ای اطلاع داشته باشد.

  • به راحتی می‌توان بیت کوین را تبدیل به پول رایج کرد.

  • خریدار و فروشنده همیشه برای ارزهای دیجیتال بخصوص برای خرید بیت کوین وجود دارد.

  • هیچ نهاد و دولتی نمی‌تواند آن را مسدود نماید.

خرید اتریوم

خرید اتریوم  

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که از ارزش بالایی برخوردار است اتریوم Ethereum  می‌باشد و چون در رتبه ای پس از بیتکوین قرار دارد به عنوان ملکه ارزهای دیجیتال شناخته شده است. به توجه به ساختار غیرمتمرکزی که اتریوم دارد همه می توانند از آن استفاده کرده و یا تمامی معاملات مرتبط با آن را کنترل نمایند.

برای اینکه بتوانید خرید اتریوم یا اتر را انجام دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم به یک صرافی ارز دیجیتال که اغلب به صورت سایت در فضای اینترنت قرار دارند مراجعه نمایید. برای اینکه بتوانید کنترل بهتری بر خرید و فروش خود داشته باشید نیز لازم است که روی گوشی موبایل و یا کامپیوتر شخصی‌تان یک کیف پول اتریوم نصب نمایید.

جوزف لوبین درباره سوالی که در خصوص گسترش شبکه اتریوم و هدف از آن مطرح شده بود گفت: "اتریوم ایجاد شد تا برای انجام امور زندگی‌مان به هیچ بانک، شرکت و نهاد دیگری به‌ جز خودمان نیاز نداشته باشیم." همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم، این ویژگی نه تنها در مورد اتریوم بلکه در مورد سایر ارزهای دیجیتال نیز صادق است. درباره مزایای استفاده از اتر هم می‌توان همان مزایای استفاده از بیت کوین را بر شمرد.

خرید تتر

شاید در بین ارزهای دیجیتال نام تتر را نیز شنیده باشد و بخواهید بدانید این نوع ارز چه ویژگی‌هایی دارد و خرید و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ تتر توسط شرکت iFinex نامگذاری شد و از سال 2014 تاکنون توانسته است به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پایدار در این سیستم شناخته شود.

همان طور که اشاره کردیم، یکی از مزیت‌هایی که خرید تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد این است که دچار نوسان قیمت ارزها نمی‌شود و ارزش آن متناسب با قیمت ارزی که به عنوان پشتوانه برای آن در نظر گرفته شده است، تعیین می‌شود. ارزی که پشتوانه تتر محسوب می‌شود، دلار است به همین دلیل می‌توان گفت ارزش هر تتر را برابر با یک دلار می‌توان تخمین زد. همچنین اگر به نمودار قیمت تتر دقت کنید خواهید دید که همواره روی یک خط افقی حرکت داشته و مانند ارزهای دیجیتال دیگر همچون بیت کوین و اتریوم تغییرات عمده‌ای در بازه‌های زمانی مختلف پیدا نکرده است.

دیجی دلار

دیجی دلار

اگر می‌خواهید سرمایه‌ای که دارید همواره با افزایش سود روبرو شود به شما پیشنهاد می‌کنیم روی خرید ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نمایید. برای خرید ارزهای دیجیتال نیز بهتر است به صرافی‌های دیجتال مراجعه کنید. در حال حاضر این نوع از صرافی‌ها با ایجاد سایت بر روی اینترنت شرایطی را مهیا کرده‌اند تا کاربر با مراجعه به آن‌ها بتواند خرید بیتکوین، خرید اتریوم و یا تتر را به راحتی و تنها با صرف چند دقیقه وقت انجام دهد.

دیجی دلار نیز یکی از صرافی‌های دیجیتال است که می‌توانید خرید ارزهای دیجیتال را از طریق آن انجام دهید. برای انجام مسیر خرید ارز دیجیتال لازم است وارد سایت دیجی دلار شوید و پس از ورود به بخش ثبت سفارش حساب کاربری مختص به خودتان را ایجاد نمایید. شما در این سایت از پشتیبانی 24 ساعته تیم دیجی دلار بهره‌مند خواهید شد.

در این سایت شما خرید خود را به صورت مطمئن و صددرصد اتوماتیک انجام می‌دهید و خیالتان نیز از بابت قیمت بسیار آسوده خواهد بود زیرا در دیجی دلار ارزهای دیجیتال با قیمتی ارزان‌تر از سایت‌های دیگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین در این سایت می‌توانید از مطالب و اطلاعات به روز و کارآمد در این حوزه با خبر شوید و با آگاهی بیشتر بتوانید خرید و فروش‌های خود را در محیطی امن و ایمن مدیریت نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.