خرید سررسید 1400 و سالنامه 1400

در این مقاله به برند خاصی قرار نیست اشاره کنیم، فقط ویژگی بهترین سررسید های ۱۴۰۰ را بررسی می کنیم.

سررسید بهترین و قابل دسترسی ترین وسیله با چندین کاربرد هم زمان است که شما می توانید برای یادداشت، بررسی تاریخ و اهداف مختلف دیگر از آن استفاده کنید. به علاوه تنها استفاده سررسید برای نوشتار نیست و شرکت های مختلف برای برندینگ از سررسید های اختصاصی به عنوان هدیه به افراد مختلف استفاده می کنند. با توجه به هدفی که دارید که می تواند نوشتن برنامه های روزانه تان باشد یا استفاده در راستای برندینگ می توانید از سررسید های مختلفی استفاده کنید که در ادامه به طور کامل تمام موارد را بررسی می کنیم.

اگر دوست دارید به صورت حضوری برای تهیه سالنامه ۱۴۰۰ اقدام کنید می توانید به خیابان جمهوری یا همان بازار بورس سررسید ایران مراجعه کنید. توصیه می کنیم فقط در صورتی به بازار بورس سررسید مراجعه کنید که بخواهید تعداد زیادی سالنامه خرید کنید و برای خرید ها معمول از لوازم تحریری های معمول استفاده کنید.

راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰

خرید سالنامه و سررسید 1400 برای هدیه تبلیغاتی توسط سازمان ها و ششرکت ها هر ساله انجام می شود. برای اینکه بهترین سررسید را سفارش دهید به بهترین و معتبرترین شرکت ها اعتماد کنید. شاید فکر کنید که خرید سالنامه ۱۴۰۰ کار ساده ای است و اصلا نیازی به راهنمای خرید سررسید ۱۴۰۰ نیست ولی با توجه به تجربه ای که در استفاده از سالنامه های مختلف داشته ایم توصیه می کنم حتما قبل از خرید هرگونه سالنامه، راهنمای خرید سالنامه ۱۴۰۰ را بررسی کنید. در این بخش یک سالنامه از نظر جلد، نحوه نمایش تاریخ، کیفیت چاپ، اندازه، نوع اتصال کلی و کاغذ مورد استفاده در سالنامه مورد بررسی قرار می گیرد.

سررسید1400

خرید سررسید اختصاصی 1400 برای معرفی برند، یک روش مناسب و ارزان قیمت برای تبلیغات است که به این مدل از سررسید ها، سررسید تبلیغاتی می شود. البته این سررسید های با سایر سالنامه ها تفاوت های کوچکی هم داره که از مهم ترین آنها میشه به قرار دادن نام لوگو یا برند در جلد سررسید و هم چنین معرفی محصولات و خدمات خود در صفحات ابتدایی یا انتهایی سررسید است که به این مدل خاص، سررسید تبلیغاتی می گویند.

خرید اینترنتی سررسید 1400

برای خرید اینترنتی می توانید از سایت های معتبر که نماد اعتماد الکترونیک دارند استفاده کنید و از طریق کلماتی مثل سفارش اینترنتی سررسید 1400 یا خرید سالنامه 1400، این سایت ها را پیدا کنید. دقت داشته باشید که سایت های غیر معتبر زیادی اقدام به فروش سالنامه 1400 با عناوینی مثل خرید سررسید 1400، تقویم شمسی و میلادی ۲۰۲۰ یا کارت تبریک سال 1400 و هدایای تبلیغاتی می کند که ملاک خرید شما فقط باید سایت های معتبر باشد.

سررسیدهای 1400

سررسید های 1400 به شکل های مختلفی تاریخ نمایش می دهند که اگر هدف شما فقط استفاده از تاریخ این سالنامه ها باشد کار راحت تری داشته باشید. به طور کلی سررسید های به 4 شکل روز شمار، دو روز در یک برگه، هفته شمار و ماه شمار طراحی می شوند که اگر هدف شما ثبت وقایع مهم در هر روز باشد باید از نوع استفاده کنید و در غیر این صورت می توانید به سایر انتخاب ها نیز فکر کنید. 

نوع کاغذ مصرفی در سررسید

یکی از مهم ترین ویژگی های هر سررسیدی، نوع کاغذ مصرفی آن است که در کیفیت های مختلف چاپ و استفاده می شود. اگر به فکر خرید سررسید ارزان 1400 هستید؛ بهترین زمان برای کاهش هزینه و انتخاب درست استفاده از کاغذ های تحریر معمولی است که در 2 رنگ کرم و سفید تولید و عرضه می شوند که هم خیلی ارزان تر هستند و هم باعث خستگی چشم نمی شوند.

انواع قطع (اندازه و ابعاد) سررسید

سررسید های با قطع های مختلفی وجود دارند که شما با توجه به هدفی که از این سررسید استفاده می کنید باید بهترین گزینه ممکن را در نظر داشته باشید؛ مثلا اگر مامور بازرسی از شرکت های مختلف هستید و به دنبال سالنامه 1400 هستید که به سادگی بتوان از آن استفاده کرد و قابل حمل باشد به سراغ سررسید جیبی بروید و یا اگه دفتر دار یک شرکت هستید و نیاز به یک سررسید بزرگ دارید به سراغ سررسید رحلی یا وزیری بروید.

1. سررسید جیبی

این نوع سررسید در 3 مدل مختلف ارائه می شود و مناسب برای افرادی است که می خواهند همه جا از این سررسید استفاده کنند. سررسید های جیبی 1400 باید کیفیت مناسبی در نوع جلد و کاغذ داشته باشند تا در اثر حمل مکرر آسیب نبینند. سررسید های نوع پالتویی با اندازه 10 * 17 یا 12 * 17 می تواند یک مدل مناسب برای رسید جیبی باشد.

  • دارای کیف پول و کارت های بانکی

  • دارای خودکار یا خود نویس

  • دارای کیف پول به همراه خودکار

2. سررسید های اروپایی

یکی از رایج ترین نوع سررسید با توجه به ابعاد و قیمتی که دارد. اندازه این نوع سررسید عموما 12 * 21 سانتی متر می باشد و با توجه به اندازه می تواند به عنوان سررسید جیبی نیز از آن استفاده نمود.

3. سررسید های رحلی

این مدل سررسید همانطور که قبل تر هم اشاره کردم برای افرادی مناسب است که در طول روز یادداشت های زیادی دارند و نیاز به حمل و نقل مکرر سالنامه ندارند. اندازه این سالنامه در نوع مختلف عرضه می شود که به ترتیب 23 * 24 سانتی متر و ابعاد کوچک تر که اندازه برگه A4 می باشد و ابعاد آن 21 * 29.7 سانتی متر است.

4. سررسید رقعی

مدل کوچک شده سررسید رحلی که به اندازه برگه A5 می باشد و خیلی راحت تر در دست جا شده و قابل استفاده است. اندازه این مدل معمولا 21 * 15 سانتی متر است.

5. سررسید خشتی

این مدل کمی با سایر سررسید های 1400 متفاوت بوده و فقط در ابعاد مربع و به صورت اختصاصی طراحی می شود. البته در حال حاضر ابعاد 16 * 16 سانتی متر بیشتر مورد توجه است.

جنس جلد سررسید

در این راهنمای خرید سررسید 1400 بد نیست به جلد سررسید هم اشاره کنم زیرا یکی از مشکلات مهم با انواع سررسیدها، خراب شدن جلد سررسید است که هم ظاهری نامناسب دارد و هم کار با سررسید را سخت می کند. برای ساخت جلد سررسید از مواد و متریال مختلفی استفاده می کنند و از معمول ترین آنها می توان به چرم طبیعی، چرم مصنوعی، جیر، گالینگور و سلفون اشاره کرد.

1. سررسید های چرم

سررسید های چرم طبیعی یا مصنوعی نوع با کیفیت بالای تقویم شمسی و میلادی 2021 هستند که با توجه به نوع جنس آن ها فقط به روش های چاپ داغی، چاپ سیلک و چاپ طلاکوب روی سررسید می توان از آن استفاده کرد.

2. سررسید های جیر

سررسید های جیر هم قابلیت چاپ ندارند زیرا از مدل های مختلف پارچه ساخته می شوند و فقط می توان با چاپ سیلک، طلاکوب و حک لیزر روی سررسید از آن استفاده نمود. این مدل سررسید با توجه به نوع پارچه می توان کیفیت بالا یا پایین داشته باشد.

3. سررسید های گالینگور

سررسید های گالینگور از کاغذ های مقاوم که می تواند رنگ و بافت های مختلفی داشته باشد، ساخته می شوند و قابلیت چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و حک لیزر را نیز دارا هستند و برای استفاده عادی می توانند انتخاب بسیار مناسب و ارزان تری باشند.

نحوه صحافی (اتصال بخش های مختلف) سررسید

قرار دادن اجزای مختلف سررسید یا سالنامه در کنار یکدیگر با روش های مختلف و متریال های متفاوت انجام می شود و که با توجه به نیاز خود می توانید هر کدام را تهیه کنید. این که از کدوم نوع صحافی استفاده کنید در میزان دوام و کارایی سررسید، تاثیر مستقیم دارد و توصیه می کنیم اگر به سراغ سررسید های چسبی می روید از مرغوب بودن آن حتما مطلع شوید، زیرا در بعضی از سررسید های چسبی، از چسب های غیرمرغوب استفاده می شود و باعث خراب شدن سریع سالنامه می شود.

  • سررسید های دوختی

  • سررسید های فنری

  • سررسید های چسبی

  • سررسید های کلاسور

کیفیت چاپ کاغذ سررسید

کیفیت چاپ کاغذ سررسید هم می تواند جزو مهم ترین گزینه های شما برای خرید سررسید باشد که اگر به سراغ خرید سررسید های ارزان 1400 باشید می توانید سررسید های با کیفیت چاپ پایین تر تهیه کنید. البته توصیه می کنم با توجه به اهمیت برگه های سالنامه، از سالنامه های با کیفیت چاپ بالا استفاده کنید. از نکات مهم در کیفیت چاپ سررسید 1400 باید به موارد زیر اشاره نمود.

  • استفاده از رنگ های با کیفیت، پرتراکم و زنده

  • ثابت بودن محل چاپ برای یکدست بودن سالنامه

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.