مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی

کشورهای توسعه یافته چگونه در کشورهای متمدن دنیا مصرف انرژی را کنترل و مدیریت می کنند؟ در فصول سرد سال انرژی گرمایی توسط برق یا گاز تولید می شود چنانچه در ایران نیز همین دو منبع گرمای خانه ها را تامین می کنند. اما تفاوت آن جایی رقم می خورد که این انرژی های گران وقتی به انرژی گرمایی تبدیل می شوند در کشورهای پیشرفته دنیا به همین راحتی هدر نمی روند. در حالی که در ایران بسیاری از خانه ها هنوز درب و پنجره هایی دارند که درصد بسیار بالایی از انرژی گرمایی را هدر می دهند. استفاده از درب و پنجره های UPVC دوجداره  که در اروپا و سایر کشورهای توسعه یافته امری کاملا جا افتاده است باعث می شود هزینه کمتری برای تولید انرژی گرمایی صرف شود و به همین راحتی انرژی تولید شده به هدر نرود.

ضمنا وقتی انرژی هدر می رود نیاز بیشتری به تولید مجدد آن وجود خواهد داشت. این یعنی سوخت بیشتر انرژی های فسیلی و این یعنی ما انسانها برای محیط زیست مان ارزشی قائل نیستیم. در حالی که باید از هر روشی که می توانیم بهره ببریم تا حتی الامکان کمتر انرژی های فسیلی را بسوزانیم و به زمین بیشتر احترام بگذاریم.

هافمن، پیشرو در حفظ و صرفه جویی سرمایه های ملی، انرژی های فسیلی و برق

هافمن در ایران جزو شرکت های پیشتازی است که سعی کرده این مشکل بزرگ در هدررفت سرمایه ملی را به حد توان خود مرتفع کند. شما هم اگر در خانه، محیط کار یا حتی ویلای خود درب و پنجره هایی دارید که انرژی را به راحتی از خود عبور می دهند و گرما در محیط باقی نمیماند می توانید با شماره تلفن 1644 با کارشناسان هافمن تماس بگیرید تا آنها شما را برای تعویض درب و پنجره هایتان راهنمایی کنند. تمامی مراحل تعویض درب و پنجره های شما بدون تخریب و هزینه های اضافی خواهد بود و کارشناسان هافمن شما را راهنمایی می کنند که چطور با کمترین هزینه بتوانید صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن را شروع کنید.

درب و پنجره های UPVC عایق صدا

آلودگی صوتی در شهرها چیزی نیست که بتوان همیشه از آن فرار کرد. وقتی شما بعد از یک روز کاری سخت و پر هیاهو به خانه برمی گردید می خواهید که در نهایت سکوت و آرامش به استراحت بپردازید. در محیط کارتان که معمولا در محله های شلوغ و پر تردد شهرها قرار دارد شما نیاز دارید تمرکز کنید و به کارتان برسید. در این شرایط دور شدن از آلودگی های صوتی بسیار حیاتی است. درب و پنجره های عایق صدا نیز هستند و اگر در محلی زندگی می کنید که صدای محیط اطراف شما را اذیت می کند .

 به راحتی با نصب این نوع پنجره ها از شر صداهای مزاحم خلاص می شوید.

بهترین کار این است که برای شروع از کسانی که اطلاعات و تجربه زیادی در صنعت تولیدات UPVC  دارند مشورت بگیرید و اطلاعات خود را در گام اول کامل کنید. اطلاع از مراحل کار، مدت زمان مورد نیاز، هزینه ها، قیمت ها و تنوع محصولات را از طریق یک مشاوره رایگان با کارشناسان هافمن بدست می آورید. برای مشاوره رایگان می توانید این فرم را در وبسایت هافمن پر کنید تا آنها با شما تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.