نمایندگی اشنایدرالکتریک

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران

 جالب است که هر سه این موارد نیز به شدت وابسته به صنعت برق می‌باشند. بر همین اساس است که نام برندهای بزرگ در زمینه تولید محصولات الکتریکی برای صنعتگران، صنایع بزرگ و حتی مصارف خانگی، آشنا به نظر می‌رسد. برق یکی از مهم‌ترین انرژی‌ها در روزگار ما به حساب می‌آید. تبدیل انرژی برق تولید شده توسط نیروگاه‌ها به حدی که بتواند در مصارف مختلف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار گیرد به حتم نیاز به محصولات الکرتیکی خواهد داشت. دقت در استفاده از این نوع محصولات پراهمیت است. چرا که ممکن است یک بی دقتی کوچک خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند. بر این اساس است که محصولات الکتریکی تولید شده در نمایندگی اشنایدر الکرتیک با تأکید بر دقت و کیفیت بالا به منظور تأمین امنیت به همراه تسهیل انتقال انرژی، در دنیا مطرح می‌باشند. در همین راستا است که می‌خواهیم از اشنایدر الکتریک صحبت کنیم و شما را با نمایندگی اشنایدر در ایران  آشنا نماییم و یکی از محصولات این مجموعه با نام کلید هوایی را به عنوان نمونه‌ای از محصولات اشنایدر، معرفی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این برند جهانی یک مسیر مطمئن و امن برای تهیه محصولات الکتریکی و الکترونیکی اشنایدر بیابید.

اشنایدر الکتریک چگونه به یک برند جهانی تبدیل شد؟

اوایل دوران صنعتی شدن زمان مناسبی برای صنعتگران و سرمایه گذران در جوامع اروپایی به حساب می‌آمد. دو برادر فرانسوی با هدف سرمایه گذاری در دنیای صنعت قرن ۱۹، وارد عرصه صنعتی شدند و بر روی صنعت ماشین سازی سرمایه گذاری کردند. در مدت کوتاهی با پی بردن به پیشرفت و توسعه همه روز صنایع و نیاز آن‌ها به یک انرژی مهم و اساسی با نام برق، تمر کز خود را از ماشین‌سازی برداشتند و به تولید محصولات الکتریکی روی آوردند. از آن زمان تا کنون این دو بردار فرانسوی پایه‌های یک کمپانی بزرگ در عرصه تولید محصولات الکترکی و الکترونیکی را ایجاد کردند.

کمپانی بزرگ اشنایدر با رویکر توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع موجود در دنیا، اقدام به ایجاد نمایندگی اشنایدر در کشورهای دیگر نمودند. به این صورت که دفتر مرکزی در فرانسه باقی ماند و نمایندگی‌ها تحت نظارت کمپانی اصلی،به تولید محصولات اشنایدر الکتریک پرداختند.

بی شک آنچه کمپانی اشنایدر الکتریک را در دنیا مطرح کرده است در اولویت قرار داردن چند اصل مهم بوده است: استفاده از منابع موجود بر روی کره زمین بدون رساندن آسیب به آن‌ها و اخلال در چرخه طبیعت، توسعه شرکت اصلی در دنیا و ایجاد نمایندگی اشنایدر در جهان، تمرکز بر دانش روز و استفاده و بهره گیری از آن با هدف تولید محصولات باکیفیت و رفع نیازهای مشتریان در طول زمان، مدیریت علمی کمپانی توسط اهل فن در این زمینه،  تمرکز بر روی حوزه تخصص خود که شامل صنعت برق، مدیریت انرژی، اتوماسیون و فناوری های نوین و غیره.

بر این اساس و بر پایه این اصول بوده که کمپانی بزرگ اشنایدر تواسنته در میان ۵۰۰ کمپانی بزرگ در دنیا قرار گیرد و به عنوان یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی در دنیا شناخته شود. نمایندگی اشنایدر الکتریک در چند کشورهمچون هند، اندونزی، لهستان، ایران، چین و جمهوری چک گسترده شده‌اند و هر کدام از آن‌ها در زمینه تولید یک یا چند محصول از مجموعه محصولات اشنایدر الکرتیک مشغول می‌باشند.

اشنایدر الکتریک

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

با تأسیس دفتر تله مکانیک در سال 1354 نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران رسماً آغاز به کار کرده است. همان‌گونه که گفته شد اشنایدر الکتریک با هدف توسعه در دنیا اقدام به ایجاد نمایندگی‌هایی در سراسر جهان نموده است. نمایندگی اشنایدر در ایران، همچون دیگر نمایندگی‌ها تحت نظارت دفتر مرکزی کمپانی اشنایدر در فرانسه قرار دارد و برخی از محصولات اشنایدر را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند. شرکت فنی مهندسی صنعت روز در ایران در ایران به عنوان نمایندگی اشنایدر ایران فعالیت می‌کند و علاوه بر تولید محصولات خاص الکتریکی عملیات نصب و راه‌اندازی قطعات و تجهیزات را به کمک نیروی متخصص و کارشناس خود انجام می‌دهد.

کلید هوایی چیست؟

کلید اتوماتیک هوایی یکی از انواع کلیدهای فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلید هوایی از 630 آمپر تا 6300 آمپر و در دو سری NW  وNT طراحی و تولید می‌شوند. این نوع از کلید در ورودی تابلو برق قرار گرفته  و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای وروردی و کلیدهای خروجی را فراهم می‌کنند. بنا به وجود سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد، به این نوع از کلیدها کلید هوایی گفته می‌شود.

کلید هوایی اشنادیدر در دو نوع کشویی و ثابت تولید می‌شوند. کلید هوایی ثابت یا فیکس در محل مورد نظر نصب می‌شود و امکان جابه جایی آن وجود ندارد. اما کلید کشویی روی یک ریل نصب می‌شود و امکان جابه جایی آن  در صورت تغییر مکان وجود دارد. از جمله قطعات اصلی کلید هوایی می‌توانیم به این چند مورد اشاره کنیم: دکمه قطع کلید، دکمه وصل کلید، کنتاکت‌های اصلی، کنتاکت‌های جرقه زن، محفظه‌های جرقه گیر، ترمینال‌های ورودی و خروجی و نشان گرهای وضعیت قطع و یا وصل کلید.

نحوه ارتباط با نمایندگی اشنایدر در ایران

یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم در زمان خرید محصولات برند این است که چگونه تشخیص دهیم آنچه که می‌خریم از جمله محصولات اصل همان برند می‌باشد. چرا که برخی افراد با تولید محصولات فیک و سؤاستفاده از نام برند، محصولات خود را با نام همان برند به بازار تزریق می‌کنند و اغلب مواقع موجب سردرگمی مشتری خواهند شد. براین اساس است که یکی از مطمئن‌ترین راه‌های خرید محصولات برند اشنایدر، خرید از طریق نمایندگی اشنایدر در ایران می‌باشد.

کلید هوایی اشنایدر

همان‌گونه که  در بالا اشاره شد شرکت صنعت روز از سال 1354 به عنوان نمایندگی اشنایدرالکتریک در ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق آدرس وب‌سایت (sanatrooz) با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین ازطریق همین وب‌سایت آشنایی بیشتری با دیگرمحصولات اشنایدر به دست آورید. از طریق شماره تلفن‌های 02133914574 و 02133914584 با کارشناسان نمایندگی اشنایدر درایران تماس بگیرید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را در حوزه محصولات متناسب با نیاز خودتان دریافت نمایید تا با آگاهی که کسب می‌کنید، خریدی مطمئن و با کیفیت از برند جهانی اشنایدر را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.