خرید فرش ماشینی دستباف گونه از وبسایت جدید فرش اکسیر (فرش سروش پایتخت)

به گزارش روابط عمومی شرکت فرش سروش پایتخت با نام تجاری فرش اکسیر  که البته با نام اکسیر هالی نیز شناخته می شود، در پاییز ۹۹، رونمایی از نسخه جدید وبسایت رسمی شرکت فرش اکسیر (که امروز با نام فرش اکسیر هالی – Exir Hali)، صورت گرفت.

بر پایه این توضیحات، وبسایت شرکت فرش اکسیر دارای چند بخش اصلی است که اصلی ترین آن مربوط به نمایش محصولات تولیدی بهمراه عکس و اطلاعات طبقه بندی شده مورد نیاز خریداران می باشد. 

فرش اکسیر

در این بخش، محصولات فرش اکسیر شامل:

• بخش مجموعه فرش ماشینی مدرن ۱۲۰۰ شانه 

• مجموعه فرش ابریشم قم ( فرش دستباف گونه ) ۱۲۰۰ شانه با تراکم خیره کننده ۳۶۰۰ و ریشه ابریشم طبیعی و نخ طبیعی بامبو 

• مجموعه فرش ماشینی باستان یا فرش ماشینی وینتیج ۱۲۰۰ شانه با تراکم خیره کننده ۳۶۰۰ شانه با نخ طبیعی بامبو

• مجموعه فرش ماشینی طرح شمسه ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ می باشد. 

همینطور، یک بخش به نام وبلاگ نیز در آن وجود دارد که به ارائه اطلاعات مفیدی در موضوعات تجارت فرش و صنایع مربوطه می پردازد. مهندس رحمان سعیدی مدیر عامل شرکت فرش اکسیر، بروزرسانی سایت فرش اکسیر را با هدف دسترسی مستقیم بازار تقاضا به یکی از تامین کنندگان اصلی فرش های خاص ماشینی در ایران و جهان قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم نیاز خود را در اینترنت جستجو می کنند ادامه داد: « ما با اطمینان می گوییم که کیفیت تولید فرشهای فرش اکسیر، بسیار بالا است و طرح ها و نوع تولید آن به شکلی است که هر بیننده ای وقتی متوجه این نکته می شود که این فرش ها ماشینی هستند، شگفت زده می کند.  

بنابراین مناسب دیدیم که از دنیای مجازی برای ارتباط بیشتر با مخاطبانمان استفاده کنیم. به همین دلیل ، از بهترین کارشناسان دعوت کردیم تا وبسایت مورد نظر با بهترین کیفیت راه اندازی شده و با محتوای خوب بتوانیم در دسترس افرادی باشیم که به دنبال یک فرش با کیفیت و لوکس هستند. »

امکان پرو فرش در منزل شما

همچنین در صورت خرید به صورت تلفنی، می توانید چند طرح رو انتخاب کنید. شرکت فرش اکسیر طرح های مورد نظر شما را ارسال می کند تا در منزل تمامی انتخاب ها را پرو کرده و طرحی را بیشتر دوست دارید را خریداری کنید. 

فرش باستان

یک وبسایت کامل برای خرید آنلاین فرش اکسیر

به گفته روابط عمومی فرش اکسیر، سعی شده در نسخه جدید وبسایت فرش اکسیر، تصویری منطبق بر واقعیت و بر مبنای شایستگی های فرش اکسیر ارائه گردد.

این سایت بعنوان یک سایت پویا اطلاعات بسیار کاملی از محصولات را ارائه می دهد. همچنین کاربران وبسایت فرش اکسیر می توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا و ویژگی های مختلف را مطالعه کنند. در کنار تمامی اطلاعات سعی شده است که عکاسی با کیفیتی از محصولات در وبسایت فرش اکسیر ارائه گردد که فرآیند خرید را سهل و آسان نماید. 

علاقه‌مندان می‌توانند با دنبال کردن وب‌سایت رسمی شرکت فرش اکسیر، به اطلاعات بیشتری از فعالیت‌های شرکت فرش سروش پایتخت دست یابند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.