جدیدترین مدل های چاپ سالنامه و تقویم رومیزی – سالنامه گاموت

جدیدترین چاپ سالنامه ۱۴۰۰ 

چاپ سالنامه در بیشتر مناطق جهان برای سازماندهی رویدادهای مذهبی، اجتماعی، تجاری، شخصی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. سالنامه ها ابزاری مفید برای مدیریت برنامه ها، برنامه ریزی رویدادها و فعالیت ها و مشخص کردن موارد خاص در آینده برای افراد و شرکت ها هستند. این امر خصوصاً در مواردی بسیار مفید است که کسی تعهدات زیادی دارد و نمی تواند برای سازماندهی امور فقط به حافظه اعتماد کند.  اگر بلاتکلیف هستید که در سال آینده از چه ابزارهایی برای بازاریابی  باید هزینه کنید، چاپ سالنامه  1400 یک ایده بسیار خوب برای تبلیغات ماندگار است. 

این یک بار هزینه است که به مدت یک سال برند شما را تبلیغ می کند. از هر سکه خرج شده بیشترین بهره را می گیرید. بهترین ابزارهای بازاریابی ابزاری است که مردم کمترین دفع را نسبت به آن دارند و این قطعاً برای چاپ سالنامه صدق می کند. اما برای اینکه جدیدترین چاپ سالنامه 1400 را داشته باشید در ادامه شما را با چند ایده کوچک و مهم آشنا می کنیم. 

• رویدادهای شخصی خود را تبلیغ کنید

یافتن تقویم هایی که شامل تعطیلات از قبل چاپ شده باشند، غیر معمول نیست. پس چرا رویدادهای شرکت خود را به مانند تعطیلات برجسته نمی کنید؟ مطمئناً، این امر نیاز به برنامه ریزی دارد. اما بیشتر مشاغل به هر حال خیلی جلوتر برنامه ریزی می کنند. همچنین می توانید آن را در ابزار بازاریابی خود بگنجانید. 

• تقویم برای اعضای شرکت

چاپ سالنامه شما لزوماً نباید در بین مشتریان توزیع شود. همچنین می توانید تقویم  یا سالنامه هایی را برای کارمندان خود چاپ کنید. بهترین عکس های بزرگداشت رویدادهای شرکت، دستاوردهای مهم یا سایر لحظات خاص ثبت شده در سال گذشته  را پر کنید. مطمئن باشید که تیم شما از این تقویت روحیه قدردانی می کند و آنها را با افتخار در محل کاری یا خانه خود آویزان یا استفاده می کند. 

• ارسال های مشتری

از تقویم ها برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده کنید. از مشتریان خود بخواهید که عکس های آنها را با محصولات شما ارسال کنند. از آنها بخواهید از طریق عکس به شما بگویند که چگونه محصول شما زندگی آنها را تغییر داده است. آنها از به اشتراک گذاشتن بیش از حد خوشحال خواهند شد، به ویژه وقتی متوجه شوند که داستان آنها در چاپ سالنامه 1400 شما برای همه قابل مشاهده است. 

• تقویم های الهام بخش

بعضی اوقات، کلمات برای ایجاد تأثیر کافی هستند. شما می خواهید برند شما با مثبت گرایی همراه باشد. استفاده از چاپ سالنامه  برای ایجاد انگیزه در افراد و مقابله با همه چالش ها کار خوبی است. نقل قول هایی را وارد کنید که به مشتریانتان انگیزه بیشتری برای پیشرفت خود می دهد. نقل قولی را انتخاب کنید که نزدیک به تجارت و ایده آل شما باشد. به همه نشان دهید برند شرکت شما مخفف چیست. 

اینها تنها برخی از ایده های بازاریابی چاپ سالنامه است که می توانید برای رونق بخشیدن به برند خود استفاده کنید. چاپ سالنامه های منحصر به فرد  و تقویم  فضای کافی برای تبلیغ نام  و اطلاعات شرکت را در اختیار شما قرار می دهد. 

سفارش سالنامه در تهران

انواع سالنامه 1400

هر کس برای دفتر یا خانه خود به تقویم و سالنامه نیاز دارد. برخی از برندهای  بزرگ فروش آنها را انتخاب، اما بیشتر به صورت رایگان  اعطا می شوند زیرا در پس این اقدام هدف بزرگ تری دارند: تبلیغ تجارت. 

از آنجا که انواع تقویم و سالنامه در طول تمام روزهای سال در معرض نمایش هستند در استفاده از آنها به عنوان یک ابزار تبلیغی باید بسیار دقت کنید تا به صورت حرفه ای و چشم نواز طراحی و چاپ شوند و در مشتریان  برای نگه داشتن آنها در طول سال ایجاد انگیزه کند. مطمئناً میزان استقبال از آنها به طراحی تقویم و کیفیت چاپ بستگی دارد. حتی اگر آنها رایگان باشند! و از آنجا که هزینه آنها یکبار مصرف است، صاحبان مشاغل ضمن کنترل بودجه بازاریابی خود، از مزایای تکرار تجارت بهره می برند. 

محصول شما باید نقطه کانونی باشد. به هر حال، تمام هدف چاپ انواع سالنامه ها و تقویم رومیزی این است که کالاهای خود را تبلیغ کنید. هنگام ایجاد طرح، حداقل یک عکس محصول اضافه کنید. انواع سالنامه های چرم، سلفونی، براق، مات، پالتویی و تقویم های رومیزی، دیواری برای اهداف تبلیغاتی شما مناسب هستند. 

قیمت سالنامه 

ارزش سالنامه به عنوان یک ابزار بازاریابی تجاری در طول سال که وفاداری مشتری را افزایش می دهد شاید قابل تعیین نباشد اما با توجه به بودجه شرکت برای تبلیغات و تکرار برند شما در سال 1400، قیمت هر سالنامه در پیشبرد اهداف تبلیغی و توسعه تجارت شما بسیار ناچیز است!

نکات مهم در سفارش سالنامه در تهران

مشاغلی که به دنبال فرصت های منحصر به فرد برای تبلیغ خود هستند باید به چاپ سفارشی تقویم بخصوص سفارش سالنامه توجه کنند. هنگامی که تقویم خود را سفارش می دهید، در حال ایجاد ابزاری برای بازاریابی هستید که مدت طولانی به طول خواهد انجامید. تقویم ها هدایایی تبلیغاتی  هستند که باعث می شود پیام شما در طول سال برای مشتریان قابل مشاهده باشد. ما در سفارش سالنامه در تهران می توانیم به شما کمک کنیم تقویم های ارزان قیمت متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید. و با چاپ سیلک و طلاکوب و درج برند، سفارش سالنامه شما را به صورت اختصاصی چاپ کنیم. در ادامه شما را با چند آیتم مهم برای سفارش و چاپ سالنامه اختصاصی آشنا می کنیم. 

• اندازه

با توجه به هدف تبلیغاتی و جامعه هدف مورد نظرتان در انتخاب اندازه سالنامه بسیار دقت کنید تا بیشترین کاربرد را برای مخاطبین شما داشته باشد. 

• سبک

سالنامه ها در سبک های متفاوتی به چاپ میرسند در بعضی از سالنامه ها ممکن است در یک صفحه دو روز نمایش داده شود و سبک های متفاوت دیگری که رایج است. پس در هنگام سفارش سالنامه به این نکته دقت کنید. 

• کاغذ جلد و داخل سالنامه

یکی از آیتم های دیگر توجه به کاغذ جلد و داخل سالنامه است که ضخامت و نوع براق یا مات بودن آن باید مورد توجه قرار گیرد. کاغذ بیرونی معمولا باید از ضخامت بیشتری برخوردار باشد و کاغذ های داخلی از مواد نازک تر هستند. 

• صحافی 

نوع صحافی سالنامه یکی از آیتم های ماندگاری آن در طول سال می باشد. صحافی سالنامه ها  به روش های متفاوتی قابل انجام است؛ صحافی به صورت سیم، کلاسوری، چسب گرم یا دوخت در چاپ انواع سالنامه رایج است که با توجه به اهمیت تبلیغات تجاری خود باید بتوانید بهترین سالنامه با کیفیت صحافی بالا را انتخاب کنید. 

سالنامه 1400

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان مطهری – خیابان علی اکبری – خیابان صحاف زاده – پلاک ۲۰ – واحد ۱

تلفن تماس : ۸۸۸۱۴۴۵۶ – ۸۸۸۱۴۴۵۷ – ۸۸۵۱۵۸۹۷

آدرس وب سایت :  gamutprint

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.