خدمات تخصصی حقوقی در بستر آنلاین به همراه شفافیت قیمت

 در واقع با در نظر گرفتن همه گیری روز افزون فروش و ارائه کالاها بر بستر اینترنت رفته رفته فرآیند مربوط به این موضوع تغییر یافت. به عبارتی اینترنت که در وهله‌ی اول بستر فروش و ارائه کالاها گردیده بود به مرور زمان با تغییر کارکردی روی خوش به ارائه خدمات بر بستر اینترنت نشان داد. شاید بتوان عاملی که باعث رشد فراوان در این موضوع شد را شیوع و همه گیری فراوان ویروس کرونا بر شمرد که بشر را مجبور به حضور در خانه و امتناع از انجام کارهای روزمره نمود.

در این فرصت اینترنت و فضای مجازی به مثابه یک ابزار و آلترناتیو عمل نمود و شرکت های خلاق و نوآور کرونا را به مثابه فرصت تلقی کردند و سعی نمودند از این موضوع به صورت حداکثری استفاده نمایند. در میان مشاغل خدماتی ، در کشور زمینه‌ی قبلی در رابطه با کارهای خدماتی به صورت اندک وجود داشته است اما رشد آن معلول موضوع دیگری است.

یکی از مشاغل سنتی و محافظه کارانه که دارای خساسیت فراوانی نیز می باشد موضوع ارائه خدمات حقوقی می باشد. به عنوان مثال با در نظر گرفتن این نوع از خدمات ما می دانیم که بسیاری از افراد در جامعه هنگامی که با افراد دیگر دچار مشکل و اختلاف می شوند و خود امکان حل و فصل این اختلاف را نمی یابند منطقا ناچار هستند که از خدمات حقوقی بهره برند.

بعضا افراد با دریافت مشاوره حقوقی از متخصص مربوطه خود فرصت و مجال حل مشکل حقوقی یا کیفری خود را می یابند و در مقابل هنگامی که وضعیت  اندکی جدی تر و یا بغرنج تر می باشد آنها تلاش می‌نمایند با ملاقات با وکیل و بررسی کلیه اسناد و مدارک وضعیت را به گونه‌ای رقم زنند که در جدال حقوقی یا کیفری پیروز باشند. حال آیا امکان بهره مندی از این خدمات در بستر وب و اینترنت مهیا است؟

شاید بتوان یکی از کسب و کارهای نوآور و نوآفرین که به معنی واقعی کلمه تهدید را به فرصت بدل تنوده باشد پلتفرم مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل دادیاب می باشد که از اسفند ماه خود را در معرض انتخاب هم میهنان عزیز قرار داده است. دادیاب تمام تلاش و توجه خود را معطوف این نکته نموده است که کلیه خدمات حقوقی در این سامانه قابل ارائه باشد.

به عبارت دیگر کلیه کاربران بتوانند با مراجعه به دادیاب، صرف نظر از مطالعه مطالب آگاهی بخش و تماشای ویدئوهای مربوطه، بتوانند کلیه خدمات حقوقی نظیر مشاوره حقوقی آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی و خدمات وکالتی را از طریق وبسایت تهیه و تامین نمایند.

به منظور انجام موضوع، متخصصان دادیاب که ترکیبی از فارغ التحصیلان علوم انسانی و فنی می باشند پلتفرم دادیاب را با امکانات متنوع برای استفاده هموطنان طراحی نموده اند و در موضوعات مختلف نیز راهنمای مردم می باشند. به عنوان مثال برای کاربرانی که به منظور جستجوی وکیل پایه یک دادگستری به سامانه دادیاب مراجعه می نمایند و تفاوت وکیل و کارآموز را نمی دانند و اینکه چطور وکیل مورد نظر خود را جستجو کنند و بیابند، اطلاعات مفیدی به شرح زیر تهیه نموده است.

دادیاب در قسمت جستجوی وکیل این امکان را مهیّا نموده تا هر یک از وکلا پیشینه شغلی و تحصیلی خود را در حساب شخصی اش درج نموده و دادجویان نیز امکان بررسی این سوابق را از طریق مشاهده و مطالعه آن خواهند داشت.

یکی دیگر از سؤالات متقاضیان خدمات حقوقی که آیا می توانند از خدمات کارآموزان وکالت استفاده نمایند یا حتماً باید از وکیل پایه یک دادگستری برخوردار شوند؟ لذا در بسیاری از پرونده ها، هم امکان استفاده از وکیل پایه یک دادگستری وجود خواهد داشت و هم کارآموزان وکالت اما تفاوت هایی وجود خواهد داشت از جمله این که قطع به یقین تجربه وکلای پایه یک دادگستری بیشتر از کارآموزان است و در اغلب موارد نیز حق الوکاله کارآموزان کمتر از وکلای پایه یک دادگستری است.

مشاوره حقوقی

در موضوعات دیگر اعم از دعاوی یا خدمات و امکانات وبسایت نیز همبنیانگذاران دادیاب با تلاش و کوشش همواره تلاش نموده اند تا با قراردادن اطلاعات کافی و راهگشا برای کلیه مراجعه کنندگان به وبسایت در وهله اول در صدد پاسخ به سوالات و رفع ابهام آنان برآیند و در مرحله ی بعد به دنبال کسب درآمد و درآمدزایی از دادیاب باشند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.