موبوگیفت بهترین مرجع خرید انواع گیفت کارت

چند نوع گیفت کارت داریم؟ نحوۀ استفاده از این کارت ها چگونه است؟ هنگام خرید گیفت کارت به چه مواردی باید دقت کنیم؟ مرجع معتبر برای خرید گیفت کارت، کجاست؟ در این مقاله با مفهوم گیفت کارت آشنا می‌شویم، سوالات بالا را پاسخ می‌دهیم و درباره موبوگیفت صحبت می‌کنیم.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت (Gift Card) نوعی اعتبار غیرنقدی یا مجازی محسوب می شود که با تهیه آن یک کد چندرقمی در اختیار شما گذاشته می‌شود. این کارت ها توسط شرکت ها، بانک‌ها یا کمپانی های گوناگونی به شما ارائه می‌شوند و به‌عنوان جایگزین پول نقد برای خرید از فروشگاه خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عبارت دیگر مثل کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل کار می‌کنند که مبلغ خاصی را شامل می‌شوند و دارای یک کد منحصربه‌فرد هم هستند. اعتبار شما با وارد کردن این کد به همان مقداری که روی کارت نوشته شده شارژ می‌شود و می توانید از کمپانی های مختلفی مثل اپل و آمازون، کالای فیزیکی و یا حتی خدمات الکترونیکی مانند بازی، برنامه، کتاب، فیلم، موسیقی و... دریافت کنید.

حالا نکته اینجاست که این کارت ها قابل پس دادن یا انتقال دادن به دیگران نیستند، این همان تفاوت گیفت کارت ها با دیگر کارت های اعتباری است. گیفت کارت مربوط به هر کمپانی یا اپ استور نام خاص خودش را دارد.  برای مثال گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت مایکروسافت، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت پلی استیشن و ... 

موبوگیفت یک سامانۀ متفاوت خرید انواع گیفت کارت به‌صورت آنلاین است که به راحتی می‌توانید گیفت کارت  هر فروشگاه معتبری را که نیاز دارید، از آن بخرید.

موبو

آشنایی با انواع گیفت کارت در موبوگیفت

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که یک سامانۀ معتبر می تواند همه یا تعدادی از آن‌ها را برای بازدیدکنندگان فراهم کند تا بر حسب نیاز و سلیقۀ خودشان انتخاب کنند. انواع گیفت کارت موجود در موبوگیفت شامل موارد زیر می‌شود:

1. گیفت کارت آی تونز اپل

2. گیفت کارت گوگل پلی

3. گیفت کارت پلی استیشن

4. گیفت کارت ایکس باکس

5. گیفت کارت گلد ایکس باکس

6. گیفت کارت استیم والت

7. گیفت کارت پلی استیشن پلاس

8. گیفت کارت پابجی موبایل

9. گیفت کارت آمازون

10. گیفت کارت اسپاتیفای

11. گیفت کارت اپل موزیک

12. گیفت کارت نت فلیکس

13. گیفت کارت اوریجین

14. گیفت کارت اسکایپ

15. گیفت کارت مستر کارت

16. گیفت کارت نینتندو

گیفت

چرا برای خرید گیفت کارت، به موبوگیفت اعتماد کنیم؟

اگر برای خرید گیفت کارت در گوگل سرچ کنید، با نتایج بی‌شماری رو به رو می شوید که قطعاً انتخاب از بین آنها کار سختی خواهد بود. موبوگیفت یک منبع معتبر برای خرید آنی گیفت کارت اورجینال است، چرایش را الان به شما می‌گوییم:

1. پشتیبانی 24ساعته به‌صورت تلفنی و ثبت تیکت 

2. ارائه انواع گیفت کارت اورجینال به همراه اسکن معتبر

3. تضمین ارائه بهترین قیمت گیفت کارت در لحظه با توجه به نرخ ارز

4. احراز هویت سریع و آسان، پرداخت آنلاین و تحویل آنی

5. دریافت امتیاز با هر خرید و امکان تبدیل امتیازات به کد تخفیف ویژه

در ضمن تیم پشتیبانی موبوگیفت با ارائه آموزش استفاده از تک تک گیفت کارت  ها شما را تا پایان همراهی می کند.

موبوگیفت؛ بهترین مرجع خرید انواع گیفت کارت

موبوگیفت یک سامانۀ کاملاً متفاوت برای خرید انواع مختلف گیفت کارت است، می گوییم متفاوت زیرا هر گیفت کارتی را که نیاز داشته باشید می توانید خیلی راحت از این سایت تهیه کنید و بابت هر خرید امتیاز ویژه دریافت کنید. این امتیازها برای شما ذخیره خواهد شد و با افزایش آن و تبدیل همۀ آنها به کد تخفیف می‌توانید در خریدهای بعدی‌تان تخفیف بگیرید. 

خرید گیفت

در ضمن با هر خرید یک لینک معرفی در اختیار شما گذاشته می شود که با به اشتراک‌گذاری آن می توانید دوستان تان را برای خرید از موبوگیفت تشویق کنید و در ازایش بازهم امتیاز بگیرید. علاوه‌براین، در مناسبت های خاص و جشنواره های موبوگیفتی امتیاز ویژه‌ای از سامانه دریافت می کنید. ثبت امتیاز در موبوگیفت از اولین خرید شما آغاز می‌شود. پس همین حالا شروع کنید و کمتر از چند دقیقه گیفت کارت خودتان را تحویل بگیرید.

برای این کار کافیست به سایت سامانۀ موبوگیفت به آدرس mobogift مراجعه کنید و گیفت کارت موردنظرتان را انتخاب کنید. در پایان اگر سوالی برایتان باقی مانده با شمارۀ 031371707 تماس بگیرید تا مشاوران موبوگیفت راهنماییتان کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.