هتل‌های تهران نزدیک فرودگاه

 در این مقاله به معرفی هتل‌هایی که نزدیکی فرودگاه امام خمینی و فرود‌گاه مهرآباد هستند، می‌پردازیم. قبل از هر‌چیز سوالی در این بخش مطرح می‌شود که ما چه زمانی نیاز به استفاده از هتل‌هایی نزدیک فرودگاه داریم؟ اگر شما به‌عنوان مسافر وارد تهران شده یا اینکه قصد خروج از کشور از طریق فرودگاه‌های پایتخت را داشته ‌باشید، حتما با معضل تاخیر در رسیدن به فرودگاه مواجه شده‌اید. هتل‌هایی که راه ارتباطی نزدیک‌تری به فرودگاه دارند، در این مورد می‌توانند کمک‌حال شما باشند. چرا‌که بدون‌دغدغه می‌توانید تا مدت‌زمان رسیدن به پرواز را استراحت کرده و در زمان مورد‌نظر در فرود‌گاه حاضر شوید.

معرفی پایتخت ایران؛ تهران

تهران به‌عنوان پایتخت ایران یکی از پر‌جمعیت‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود. چرا‌که بیشتر مسیرهای خروجی و رفت‌و‌آمدی در این استان قرار دارد. همچنین از ‌نظر توریست‌پذیری یا ایجاد مشاغل مختلف بسیار مورد‌توجه قرار‌دارد. از‌این‌رو افراد زیادی در این استان ساکن هستند.

فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی، از‌جمله راه‌های ارتباطی هوایی مهم در تهران و کشور به‌حساب می‌آیند. این دو‌ فرودگاه همه‌روزه، تعداد زیادی از مسافران را می‌پذیرند و با توجه به مقصد، آن‌ها را جا‌به‌جا می‌کنند.

در‌ضمن با‌توجه به این‌که تهران شهری با جمعیت رو‌به‌رشد است، اگر کسی بخواهد در زمان مشخص خود را به فرودگاه برساند ممکن است با مشکلاتی مثل ترافیک رو‌برو شود. به ‌همین‌ دلیل استفاده از هتل ‌های تهران نزدیک فرود‌گاه راه‌کاری کاربردی و مناسب برای این افراد است. در‌ادامه این مبحث به معرفی تعدادی از هتل‌های اطراف فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی می‌پردازیم.

هتل‌های نزدیک فرودگاه مهرآباد

قبل از ساخت فرودگاه امام خمینی، مهرآباد اصلی‌ترین راه ارتباط هوایی ایران با کشورهای برون‌مرزی بود. به‌همین‌ دلیل، هتل‌های زیادی نیز اطراف و نزدیک این فرودگاه فعالیت خود را آغاز کردند. هر‌یک از هتل‌های نام‌برده از بهترین هتل‌های تهران هستند که می‌توانید برای رزرو آن‌ها از طریق روش‌های مطمئن اقدام کنید. یکی از این‌روش‌ها را می‌توان رزرو هتل تهران از طریق وب‌سایت‌های اینترنتی مانند علی بابا بیان کرد.

هتل المپیک

 هتل المپیک یکی از نزدیک‌ترین هتل ‌های تهران علی بابا به فرودگاه مهرآباد به‌حساب می‌آید. چرا‌که موقعیت قرار‌گیری این هتل در ضلع غربی استادیوم آزادی است. شما می‌توانید در مدت زمان حدود ۱۴ ‌دقیقه خود را به فرودگاه برسانید.

هتل آساره

این‌هتل در خیابان آزادی و نرسیده به میدان انقلاب قرار دارد و به‌دلیل نزدیکی می‌تواند یک انتخاب خوب برای شما محسوب شود. برای رسیدن به فرودگاه از هتل آساره شما نیاز به ۱۵ ‌دقیقه زمان دارید.

هتل آروین

اگر شما هتل آروین در خیابان کارگر شمالی را انتخاب کرده ‌باشید، باید بدانید که برای رسیدن به فرودگاه می‌توانید سه مسیر مختلف را انتخاب کنید. در ضمن حداقل ‌زمانی که برای رسیدن به فرودگاه نیاز دارید، ۱۷ تا ۲۵ دقیقه است.

هتل پاسارگاد

برای رزرو هتل تهران در جمال‌زاده، می‌توانید هتل پاسارگاد را انتخاب کنید. این هتل نیز دو مسیر برای رسیدن به فرودگاه دارد. حداقل زمانی که برای رسیدن به فرودگاه نیاز دارید، ۱۷ دقیقه است.

هتل اسپیناس خلیج‌فارس

 هتل اسپیناس خلیج‌فارس از لوکس‌ترین هتل ‌های تهران به‌شمار می‌رود. موقعیت مکانی این هتل، در بلوار کشاورز قرار دارد؛ شما می‌توانید در مدت زمان ۲۱ تا ۲۷ دقیقه خود را به فرودگاه مهرآباد برسانید.

هتل حجاب

هتل حجاب در خیابان حجاب قرار دارد؛ این خیابان در بلوار کشاورز واقع بوده و شما می‌توانید در مدت زمان ۲۱ تا ۲۸ دقیقه به فرودگاه مهرآباد بروید.

هتل پرشیا دو

برای رزرو هتل ارزان در تهران می‌توانید هتل پرشیا دو را انتخاب کنید. مدت زمانی که برای رسیدن به فرودگاه نیاز دارید، حدود ۲۴ دقیقه است.

هتل پارسیان انقلاب

از هتل پارسیان انقلاب که در خیابان طالقانی قرار دارد، در مدت‌زمان ۲۵ دقیقه می‌توانید خود را به فرودگاه برسانید.

هتل آرامیس

هتل آرامیس یکی‌دیگر از هتل ‌های تهران است. این هتل در خیابان ولیعصر بوده و برای رسیدن به فرودگاه از این ‌هتل به حداقل ۲۶ دقیقه زمان نیاز است.

معرفی پنج هتل نزدیک به فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی هم‌اکنون بیشترین حجم جا‌به‌جایی به کشورهای خارجی را بر‌عهده دارد. این فرودگاه در خارج از تهران قرار دارد، همین امر باعث شده تا کمی در رسیدن به فرودگاه مشکلاتی برای مسافران ایجاد شود. هتل‌هایی نزدیکی این فرودگاه ساخته شده‌اند که می‌تواند به شما برای راحت‌تر رسیدن کمک کنند.

• هتل ایبیس هتلی واقع‌در فرودگاه امام خمینی است. این هتل در ضلع جنوبی و ترمینال اصلی فرودگاه قرار دارد. مسافران می‌توانند برای دسترسی راحت‌تر به فرودگاه از این‌ هتل استفاده کنند.

• هتل فرودگاهی نووتل که کنار هتل ایبیس قرار دارد با بهترین امکانات از مسافرین پذیرایی می‌کند.

• هتل ویلایی یادگار امام از دیگر هتل‌هایی است که مسافران این فرودگاه می‌توانند از آن استفاده کنند. این‌هتل در مجاورت عوارضی تهران-قم قرار دارد. امکانات بی‌نظیری در این‌هتل ارائه شده که می‌تواند باعث رفاه مسافران باشد. در‌صورت داشتن خوردوی شخصی می‌توان در مدت زمان 20 دقیقه خود را به فرودگاه امام رساند.

• مجتمع آفتاب مجتمع اقامتی واقع‌در حرم امام است. شما برای اسکان می‌توانید از سوئیت‌های این‌مجتمع استفاده کنید. در‌ضمن با داشتن خودروی شخصی در مدت زمان 25 دقیقه قادر هستید به فرودگاه برسید.

• پرسنل هتل شهریار تهران که در میدان امام خمینی قرار دارد، توانسته‌اند سوئیت‌های مجهزی برای مسافران تدارک ببیند. در‌صورت داشتن خودروی شخصی در مدت زمان 35 دقیقه می‌توان به فرودگاه امام رسید.

هتل بین المللی شهریار

حرف آخر

همیشه قبل از سفر به تهران، برای خود برنامه دقیقی تنظیم کنید؛ چرا‌که تهران همیشه مسیرهای پر‌ترددی دارد و می‌تواند باعث تأخیر در رسیدن یا از‌دست‌دادن موقعیت‌های شغلی و مسافرتی زیادی شود. قبل از اینکه وارد شهر تهران شوید، بهتر است نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه را انتخاب کرده و برای رزرو هتل در تهران اقدام کنید. با این روش می‌توانید با خیال آسوده به مسافرت و برنامه‌های خود بپردازید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.