آشنایی با سه هتل مشهد و امکانات آن‌ها

 مشهد شهری شناخته می‌شود که در همه ایام سال برای طیف‌های گسترده‌ای از سلیقه‌ها، جاذبه‌ها و امکانات گردشگری دارد. بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز این‌شهر را به دومین‌شهر مذهبی جهان مبدل کرده است. حجم بالای مسافران و گردشگران باعث شده تا تقاضای بالایی برای امکانات و خدمات مسافرتی در مشهد ایجاد شود. هتل‌ها، محل‌های گردشگری و تفریحی، مراکز خرید و رستوران‌ها از‌جمله امکاناتی هستند که برای مسافران و میهمانان شهر مشهد در‌نظر گرفته شده است.

در ادامه این مقاله درباره سه هتل معروف مشهد و امکانات آن‌ها صحبت خواهیم کرد. توضیح سه هتل موردبحث را با هتل پردیسان مشهد آغاز می‌کنیم. چنان‌چه قصد سفر به مشهد و اقامت در این ‌شهر زیبا را دارید، حتما درباره هتل‌های دیگری مانند هتل الماس مشهد و هتل الماس نوین مطالعه کنید و بهترین هتل مشهد را برای مدت اقامت خود، رزرو کنید.

هتل پردیسان مشهد

اماکن گردشی و دیدنی مشهد به‌حدی زیاد هستند که با یک یا دو روز اقامت فرصت دیدن همه آن‌ها فراهم نمی‌شود. برای زائران امام رضا (ع) هم دل‌کندن از صحن ایشان با یک‌بار زیارت سخت خواهد بود؛ پس اگر قصد سفر به این‌شهر زیبا را دارید، حتما برای یک مسافرت چند‌روزه برنامه‌ریزی کنید. شما با رزرو هتل پردیسان مشهد، شانس اقامت در یکی از بهترین و بزرگ‌ترین هتل‌های کشور را خواهید داشت. اگر هم دوست داشته باشید زمان استراحت خود را در محیطی دور از آلودگی و سپری کنید، فضای سبز هتل، برای شما لحظات بی‌نظیری را ثبت خواهد کرد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرده و با به‌کار‌گیری بهترین امکانات، خدمات و پرسنل آماده پذیرایی از میهمانان مشهد مقدس است. اگر گشتی در اینترنت بزنید، متوجه خواهید شد که اکثر افرادی که در این هتل اسکان داشته‌اند، از مدت اقامت خود در این‌ هتل رضایت کامل دارند و خاطرات خوبی را در آن تجربه کرده‌اند. اگر هم گواهینامه‌ها و اعتبار‌نامه‌ها، خیال شما را آسوده می‌کنند، می‌توانید به هتل به‌علت دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی رضایت‌مندی مشتری، اعتماد کامل داشته باشید. هتل پردیسان، از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، برند جهانی حلال را نیز دریافت کرده است.

موقعیت مکانی و امکانات هتل پردیسان

هتل پنج ستاره پردیسان مشهد، در بزرگ‌راه کلانتری و جنب پارک صدا‌و‌سیما قرار دارد. فاصله هتل تا اماکنی مانند مجتمع الماس شرق و بازار بین‌المللی سپاد حدود 15 کیلو‌متر است. هم‌چنین با اقامت در این‌هتل مجلل، فاصله‌ای 12‌کیلو‌متری تا بازار ‌‌رضا خواهید داشت.

هتل لوکس پردیسان پارکینگی با ظرفیت 140 خودرو دارد، که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. استفاده از استخر هتل هم برای میهمانان مقیم هتل، به‌صورت رایگان ممکن خواهد بود تا مسافران اوقاتی بی‌نظیر را تجربه کنند. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر، در وعده‌های غذایی، میهمانان را به‌صرف خوشمزه‌ترین غذا‌ها دعوت می‌کند. در اتاق‌ها هم امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، شبکه پخش فیلم، روم سرویس و صبحانه به مسافران ارائه می‌شود.

هتل الماس نوین مشهد

هتل الماس نوین مشهد در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده و با 136 باب واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان مشهد مقدس است. پس اگر دنبال هتلی هستید که از ساختمانی نو‌ساز بهره ببرد، در انتخاب این‌هتل به‌عنوان محل اقامت خود شک نکنید. تحقق شعار "برآنیم که در یاد‌ها، همانند الماس بدرخشیم" را با اقامت در هتل زیبای الماس نوین لمس خواهید کرد.

موقعیت مکانی و آدرس هتل الماس نوین

هتل الماس نوین، در موقعیتی بسیار عالی نسبت به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است؛ به‌طوری‌که با حدود پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان خود را به محدوده حرم رساند. هتل در امام رضا 9 و نبش کوچه مهرآئین قرار دارد. حتما می‌دانید که در این موقعیت مکانی، دسترسی به بازار‌ رضا و بسیاری از پایانه‌ها و ایستگاه‌های جا‌به‌جایی آسان خواهد بود. این محل خوب احداث هتل کنار دیگر ویژگی‌های خوب هتل باعث شده تا الماس نوین نامی شناخته‌شده برای مسافران شهر مشهد باشد.

امکانات هتل الماس نوین مشهد

امکانات بسیار خوبی در هتل الماس نوین ارائه می‌شود که متناسب با برند و شتاره‌های هتل است. از جمله امکاناتی که دراختیار میهمانان گرامی قرار می‌گیرد می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، مجموعه آبی شامل استخر و سونا و جکوزی و سالن اجتماعات اشاره کرد. در اتاق‌های هتل نیز روزنامه رایگان، سیستم تهویه مناسب، اینترنت بی‌سیم و دیگر امکانات اولیه وجود دارد.

هتل الماس مشهد

هتل‌های بسیار خوب و مجللی در مشهد وجود دارند که برای استراحت و تجدید قوا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. تنوع هتل‌های مشهد به حدی زیاد است که برای هر‌نوع سلیقه‌ای و هر‌بودجه‌ای پیدا کردن یک هتل خوب کاری آسان است. یکی از هتل‌های زیبا و لوکس مناسب زائران و مسافرانی که به این‌شهر سفر می‌کنند، هتل الماس مشهد است. هتل چهار ستاره الماس مشهد هتلی مدرن و لوکس محسوب می‌شود که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است. البته برای بهتر کردن خدمات و ساختمان هتل، در سال 1394 باز‌سازی خوبی روی آن انجام داده‌اند. نزدیکی هتل به بارگاه امام رضا (ع) را می‌توان از مزایای هتل الماس مشهد دانست. هتل الماس در خیابان امام رضا واقع شده و موقعیتی فوق‌العاده را دراختیار مسافران قرار می‌دهد.

پارکینگ هتل با ظرفیت 35 خودرو به‌صورت رایگان خدماتش را به مسافران ارائه می‌کند. اگر دوست داشته باشید وعده‌های غذایی متنوعی را در رستوران تجربه کنید، حتما سری به رستوران هتل بزنید و از غذا‌های لذیذ آن نوش‌جان کنید. از دیگر امکانات هتل برای میهمانان می‌توان به مبلمان، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مناسب و یخچال در هر‌اتاق اشاره کرد.

مشهد

کلام آخر

اگر قصد سفر به شهر مذهبی، تاریخی و گردشگری مشهد را دارید، حتما در یک فرصت مناسب با برنامه‌ریزی چند ‌روزه به این ‌شهر سفر کنید. برای اینکه سفری پر‌انرژی را تجربه کنید، حتما هتلی مناسب را برای مدت اقامت خود و همسفرانتان درنظر بگیرید. در این مقاله سه هتل خوب و معروف مشهد را بررسی کردیم. برای رزرو و دیدن سایر مشخصات هتل‌ها می‌توانید به یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو اینترنتی هتل مشهد سر بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.