رزرو هتل مشهد با قیمت مناسب

 حرم مطهر از مهم‌ترین دیدنی‌های این شهر معنوی به‌حساب می‌آید که بیشتر مسافران و میهمانان هتل های مشهد به‌همین دلیل راهی این شهر می‌شوند. گردشگران زیادی به مشهد سفر می‌کنند؛ پس باید هتل‌های برتر و باکیفیتی در این شهر وجود داشته باشد که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با هتل های مشهد با قیمت‌های مناسبشان آشنا شوید و رزرو هتل مشهد خود را بدون دغدغه انجام دهید.

هتل خانه سبز

هتل سه ستاره خانه سبز در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد و به همین دلیل تقریبا ۱۰ سال سابقه در رزومه کاری خود دارد و در سال ۱۳۹۲ بازسازی آن انجام شده است. قدمت این هتل، تجربه و دانشی که طی این سال‌ها کسب کرده و نیروی مجرب و مسئولیت‌پذیری که دارد، باعث جلب رضایت اکثر میهمانان می‌شود که اقامتی راحت را در این هتل سپری کنند. هتل در ۱۰ طبقه و ۷۵ اتاق ساخته شده و همراه امکانات رفاهی مناسبی که دارد، بین هتل های مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل مشهد محسوب می‌شود. ۳۹ اتاق دو و سه تخته، پنج آپارتمان یک خوابه، ۲۶ واحد آپارتمان دوخوابه و شش آپارتمان سه خوابه از انواع اتاق‌های این هتل هستند که از نظر پاکیزگی امتیاز بالایی دارند. این واحدها راحتی بسیاری به شما میهمانان هدیه می‌کند؛ طوری که انگار خانه‌ خودتان است. 

یکی از ویژگی‌های مثبت هتل خانه سبز نزدیکی آن به مجتمع تجاری نصر بوده که می‌توانید در زمان اقامت خود به آن‌جا هم سری بزنید. همچنین هتل تا حرم مطهر رضوی فقط ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. البته هتل به‌صورت رایگان و هر نیم‌ساعت یک‌بار مسافران را از خانه سبز به حرم مطهر جابه‌جا می‌کند. اگر هم عاشق غذا خوردن هستید، رستوران هتل با غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود، کافی‌شاپ و نوشیدنی‌های سرد و گرم آن و منوی انتخابی فولبرد با مواد غذایی درجه یک را ازدست ندهید وگرنه پشیمان خواهید شد.

آدرس: میدان شهدا، خیابان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر، هتل سه ستاره خانه سبز

هتل کیانا

از نزدیک‌ترین هتل‌هایی که می‌توانید نسبت به بارگاه امام رضا (ع) پیدا کنید و رزرو هتل مشهد را انجام دهید، هتل کیانا است که فقط 500 متر با حرم فاصله دارد. این هتل در سال 1391 و در شش طبقه و 110 اتاق ساخته شد. پرسنل آموزش‌دیده و مجرب هتل کیانا همراه امکانات رفاهی و خدمات باکیفیتی که ارائه می‌دهند، آماده پذیرایی و جلب رضایت از مسافران بوده و راحتی را برای شما به‌ارمغان می‌آورند. اتاق‌ها شامل دو تخته، دوتخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، کانکت چهارنفره، چهارتخته، آپارتمان چهارنفره،، چهارتخته فولبرد و کانکت چهارنفره هستند و امکانات متفاوتی از جمله روم‌سرویس، لوازم بهداشتی، صبحانه، صندوق امانات، مینی‌بار با هزینه، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق‌ها موجود است. 

در کافی‌شاپ و لمکده هتل و رستوران ارغوان با فضایی زیبا و مدرن و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی لذت واقعی چشیدن یک غذای باکیفیت را تجربه کنید. هتل با ارائه خدماتی مانند سونای خشک و بخار، سالن ماساژ، حمام ترکی و جکوزی در پی پر کردن اوقات فراغت و سرگرم کردن شما است. پس اطمینان داشته باشید که هتل کیانا بهترین گزینه برای سفرهای خانوادگی و تفریحی محسوب می‌شود که شما می‌توانید با رزرو هتل مشهد آن را بی‌درنگ انتخاب کنید.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه کربلا

برای اطلاعات بیشتر درباره سوغات مشهد اینجا کلیک کنید و در علی بابا بخوانید.

رستوران مشهد

هتل ایران

هتل چهارستاره ایران حدودا 40 سال قدمت دارد که آخرین بازسازی آن در سال 1397 انجام شده است. این هتل با پشتوانه تجربه خود از باسابقه‌ترین هتل های مشهد به‌حساب می‌آید که به دیدنی‌های زیادی از جمله بازار رضا، بازار مرکزی، پارک کوهسنگی، بازار جنت، موزه نادری و موزه‌های آستان قدس رضوی نزدیک است. هتل ایران با 10 طبقه، 132 اتاق و 32 آپارتمان دوخوابه همراه خدمات رفاهی و بهداشتی و پرسنل حرفه‌ای تلاش می‌کند تا رضایت مسافران خود و زائران محترم ثامن‌الحجج (ع) را جلب کند. هتل ایران یک مجموعه آبی دراختیار دارد که شامل سونای خشک و بخار و جکوزی می‌شود.

این مجموعه در دی ماه 1393 افتتاح شد و از ساعت 14 الی 18 فعالیت می‌کند. هتل چهار سالن پذیرایی به نام‌های لعل، برلیان، زمرد و یاقوت دارد که ظرفیت آن از 50 تا 500 نفر بوده و برای ارائه سه وعده غذایی و برگزاری جشن، میهمانی، عروسی و همایش مناسب است. کافی‌شاپ هتل با ظرفیت 50 نفر انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسر در محیطی دلنشین و به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. در اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهارتخته و آپارتمان‌های دوخوابه هتل خدمات رایگانی از جمله آب‌معدنی روزانه، کتری برقی همراه با چای، سرو نوشیدنی (در زمان ورود)، یک نوبت استفاده از مجموعه آبی، اینترنت، کانال پخش موزیک از طریق تلفن و صندوق امانات ارائه می‌شوند که با رزرو هتل در مشهد و انتخاب هتل ایران می‌توانید از آن استفاده کنید.

آدرس: میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، شهید اندرزگو، روبروی پمپ بنزین

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.