از گرامیداشت پیروزی انقلاب تا تجلیل از قهرمانان پرورش اندام در "ایران مال"

در این مراسم علی انصاری کارنامه چهار دهه ای انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف توسعه علمی اقتصادی و انسانی درخشان توصیف کرد و با اشاره به پیشرفت های قابل توجه  کشور در ایجاد زیر ساخت های علمی و فن آوری گفت: سازه تمدنی بازار بزرگ ایران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است که در زمینه توسعه اقتصادی، اشتغال، فرهنگ و ورزش بسترهای قابل توجهی را فراهم کرده است.

در این مراسم همچنین دیگر سخنرانان نیز با اشاره به اهمیت پیشرفت کشور در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی تجاری و ورزشی، بر نقش کلیدی بازار بزرگ ایران در این مسیر تاکید کردند.  

استقبال از نمایش آثار جشنواره فیلم و تئاتر فجر

رقابت نمایش های سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر در ایران مال به پایان رسید. این جشنواره با اجرای دو نمایش خیابانی در هر روز، میهمان باغ ماهان ایران مال بود.  بنا به این گزارش، این هفته نمایش آثارجشنواره سی و نهم فیلم و تئاتر فجر با دو اجرا روزانه از ۱۱ تا ۲۱ بهمن در ایران‌مال با استقبال علاقه مندان به هنرهای نمایشی رو به رو شد.

ایران

آثار برگزیده جشنواره فیلم فجر هم به مدت ده روز در شش سینمای مجموعه ایران مال اکران شد.

تجلیل از قهرمانان پرورش اندام 

مال

مجموعه نمایشگاهی بازار بزرگ ایران این هفته شاهد حضور قهرمانان پرورش اندام کشور بود. در این مراسم که با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش در توسعه ورزش قهرمانی، جمشید تقی‌زاده، معاون پارلمانی وزیر ورزش و کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و چند تن از قهرمانان ایرانی که در فهرست برترین بدنسازان فدراسیون جهانی قرار دارند، برگزار شد، از قهرمانان ایرانی مسابقات جهانی پرورش اندام در مجموعه نمایشگاهی ایران مال قدردانی شد.

 
 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.