قبل از پرواز اوج بگیر!

این هتل‌ها نخستین و تنها نمونه از هتل‌های  فرودگاهی در ایران هستند که با همکاری گروه هتلداری اکور (Accor) فرانسه ساخته شده‌اند. سبک متفاوت معماری لوکس فرانسوی این هتل‌ تجربه اقامتش را با هر هتل دیگری در ایران متمایز می‌کند، هتل‌های فرودگاهی بهترین انتخاب برای میهمانانی می‌باشد که از شهرهای دیگر برای پرواز از فرودگاه امام، به تهران می آیند و نیاز به اقامت برای ساعاتی قبل یا بعد از پرواز  دارند.

تمامی ۴۹۲ اتاق هتل بسیار دلباز طراحی شده‌اند و در انواع مختلف (اتاق های استاندارد، اتاق های ویژه معلولین و سوئیت)  به میهمانان عرضه می‌شوند. 

هتل فرودگاه امام خمینی

این هتل‌ها با  دارا بودن سه رستوران (اوپن ، وادی وگلکسی) با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی میزبان لحظات خاطره انگیز برای میهمانان خود است.  

رستوران هتل

  ۷ سالن همایش با امکان برگزاری انواع همایش‌ها و سمینارها و برپایی نمایشگاه  همراه با آخرین تجهیزات بر اساس استانداردهای مدرن و روز دنیا از دیگر مزایای هتل‌های فرودگاهی امام می باشد. 

سالن همایش

استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و ماساژ به صورت مجزا جهت استفاده همزمان برای خانم‌ها و آقایان از امکاناتی است که می‌تواند با رفع خستگی نشاط از دست رفته رابه شما بازگرداند.

این هتل‌ها برای تسهیل رفت و آمد مسافران به صورت 24 ساعته، هر 20 دقیقه ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه امام ارائه می‌دهند. 

لاندری، اینترنت پرسرعت رایگان، روم سرویس 24 ساعته و آرایشگاه از دیگر خدمات و امکاناتی است که هتل‌های فرودگاهی به شما ارائه می‌کند تا آسوده خاطر اقامت کنید. 

برای ارتباط با هتل و دریافت اطلاعات بیشتر با  شماره 55677900(021) تماس گرفته و یا به وبسایت هتل به نشانی www.ikahotel.com  مراجعه نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.