حضور زرین صنعت خوشبخت در گلفود 2021 دبی

 این نمایشگاه که بیش از ٢٥ سال از تأسیس آن می‌گذرد، یکی از مهمترین نمایشگاه ها و بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی جهان است که شهر دبی کشور امارات متحده عربی در زمستان میزبان آن است. Gulf  به معنی خلیج و Food به معنی غذاست، لذا بر این اساس نام آن را نمایشگاه مواد غذایی و نوشیدنی خلیج فارس می‌نامند.

نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ی تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند. حضور بازدیدکنندگان و خریداران بیش از ۱۶۰ کشور، نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی است.

به گفته روابط عمومی شرکت زرین صنعت خوشبخت، امسال نیز شهر دبی از تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ (۳ اسفند ۱۳۹۹) به مدت ۵ روز پذیرای نمایشگاه صنایع غذایی Gulfood  است. طبق آمار، این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ میزبان بیش از ۵۰۰۰ غرفه دار و ۹۰۰۰۰ نفر بازدید بوده است. شرکت زرین صنعت خوشبخت نیز امسال در این نمایشگاه در مرکز تجارت جهانی دبی، سالن شیخ مکتوم و شیخ راشد، غرفه R-۱۸۰  حضوری فعال دارد و بهترین محصولات غذایی ایرانی را در این نمایشگاه ارائه می‌نماید.

به گفته این شرکت، حضور در این نمایشگاه علاوه بر فرصت تجاری، فرصت بهره مندی از تبادل دانش، شرکت در طیف وسیعی از کنفرانس های آموزشی و جلسات آموزشی را برای شرکت کنندگان فراهم می سازد و بهترین مکان برای ارائه،  به اشتراک گذاشتن و بازدید کردن از آخرین روندها و نوآوری‌ها در بخش های غذا و نوشیدنی، تجهیزات تهیه، آماده سازی و بسته بندی مواد غذایی، خدمات مهمانداری و پذیرایی و صنعت رستوران و کافه است.

بالغ بر ٤,٨٠٠ شرکت در این نمایشگاه غرفه‌ دارند تا با بازدید کنندگان از کشورهای مختلف ملاقات کرده و تجارت انجام دهند. به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصاد کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی کنند که می‌توان به کشورهایی چون ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این در نمایشگاه گلفود دبی محصولات و نوآوری های مرتبط با انواع نوشیدنی ها، هتلداری، رستوران و کافه چرخانی نیز به نمایش در می آید. این نمایشگاه با قدمتی نزدیک به ربع قرن، هرساله در ماه دوم میلادی طی پنج روز برگزار می‌گردد و هدف آن ارتقا صنایع مرتبط با مواد غذایی و نوشیدنی در دنیاست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.