هومی باکس عرضه کننده مستقیم تشک رویال شرکتی در ایران

تشک رویال یکی مشهور ترین برندهای تولید کننده تشکهای طبی در مدلهای متنوع در کشور عزیزمان است که با تکیه بر دانش و تجربه و ماشین آلات پیشرفته و روز دنیا همگام می باشد. اگر از پدربزرگ و مادربزرگهای عزیز بپرسید بدون شک این برند را شناخته و از این برند تشک داشته و یا دارند، زیراکیفیت، قیمت و طول عمر تشک رویال با گذشت زمان آزمایش خود را پس داده است.

با ما همراه باشید تا  در ادامه نکاتی را در رابطه با  تشک طبی و طبی فنری رویال شرح دهیم. 

خرید تشک از مراکز غیر رسمی مساوی است با دور ریختن پولاتان !!! 

علاوه بر اینکه اگر تشک رویال از نمایندگی های رسمی خریداری نشود به مشکل خدمات و گارانتی بر میخورید،ممکن است که تشک فیک خریداری شده باشد که گارانتی ندارد .حال سوال اینجاست که چرا بعضی از افراد  در خرید تشک رویال فریب خورده و در ادامه با مشکل روبرو می شوند.

یکی از این موارد قیمت محصول است، چرا که هنگام خرید  تشک رویال از نمایندگی های فروش رسمی قیمت تشک رویال را با فروشگاه های غیر رسمی مقایسه کرده و  فریب قیمت پایین تر را می خورند .بدون شک تشک های کارگاهی و زیر زمینی که از نام تشک رویال سوء استفاده می کنند، کیفیت تشک اصلی چه از نظر طبی، کفیت و کمیت برابر نیستند. برای اجناسی که اصل نیستند  توقع کیفیت و طبی بودن را به هیچ وجه نداشته باشید.  حتما اصل بودن تشک رویال را در اینترنت و یا در سایت هومی باکس بررسی نمایید و همچنین قیمت روزانه انواع مدل تشک رویال را در هومی باکس مشاهده کنید.  

 دقت زیادی در خرید تشک خیلی سفت یا خیلی نرم داشته باشید! برای سلامتی خود بیشتر وقت بگذارید!

اکثرا در هنگام خرید تخت، آنقدر که برای ظاهر و زیبایی تخت و سرویس لحاف روتختی که متناسب با دکوراسیونشان وقت می گذارند،  برای خرید تشک توجه نکرده وبرای آن وقت نمی گذارند و از فروشنده تخت خواب درخواست می کنند که تشک برایشان تهیه کند . فروشندگان تخت خواب فقط در کار و خودشان تخصص دارند. 

بعضا تصور می شود، طول عمر تشک ملاک بر خوب بودن وکیفیت آن است، اما در نظر داشته باشید که شما تشک را اول  برای آسایش و طبی بودن آن و مناسب برای شرایط استفاده خودت یا برای بهبود و کمک در طول درمانتان و حتی در پیشگری مشکلات ستون فقرات و... تهیه می کنید.

بعضا فروشگاه های مجازی نیز بدون داشتن هیچ گونه تجربه از تامین کنندگان غیر معتبر یا از مارک های تقلبی بخاطر قیمتهای پایین جهت فروش کالا اقدام می کنند ولی در نظر داشته باشید که فروشنده خوب بودن دلیل به متخصص بودن در هر کاری نیست. خرید تشک رویال اصلی در کنار داشتن گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش  خرید مطمئن تری است. پس در آخر از همه طول عمر تشک  طبی را متناسب با وزنتان درکنار دیگر معیارها در الویت خرید قرار دهید.

خرید تشک با نظر دوستان و آشنایان  اشتباه رایج در خرید تشک  

شاید بار اولتان باشد که برای خود و یا خانواده خود قصد خرید تشک طبی داشته و هیچ گونه اطلاعاتی از مدلهای تشک رویال یا برندهای دیگر تشک ایرانی یا خارجی ندارید و واقعا انتخاب تشک مدیکال برای موارد مهم مخصوصا برای فردی که جنبه پزشکی تشک حائز اهمیت زیادی می باشد، چرا که مستقیما برای کمک در درمان و آسایش شخص تاثیر گذار است .

شاید تشک طبی که نزدیکان و آشنایتان وحتی خانواده شما هم که استفاده می کنند متناسب با آناتومی بدن و وزن شما  نباشد! چرا که نوع طبی یا طبی فنری هر تشکی برای همه مناسب نیست و حتی می تواند شما را دچار مشکلاتی جدی کند.اگر یک مدل تشک برای همه مناسب بود دیگر تنوع در تولید انواع تشک طبی یا طبی فنری معنایی نداشت.از این رو متخصین این امر همواره با دانش علمی و پزشکی روز دنیا خود را هماهنگ می کنند و هر ساله مدل های جدید تشک را روانه بازار می کنند تا بتوانند مناسب با سلیقه یا شراط خاص هر شخص و با توجه به نیاز آنها محصول خود را عرضه کنند.

فروش تشک رویال

الویت با خرید تشک با مشاوره از پزشک معالج و یا نمایندگان رسمی تشک رویال 

اگر دارای مشکلات خاصی بوده و یا تحت درمان هستید و یا به تازگی تحت عمل جراحی خاصی بوده اید، اولین توصیه پزشک معالجتان  را در خصوص نوع تشک طبی حتما جویا شوید و هنگام تهیه تشک طبی، نظریه پزشک را به فروشندگان اطلاع دهید در صورتی که فراموش کردید و یا پزشکتان در دسترس نیست حتما برای واحد فروش نمایندگان رسمی  تشک رویال وضعیت خود را شرح دهید تا در انتخاب صحیح نوع تشک طبی یا طبی فنری شما یاری کنند. 

هومی باکس یکی از مراکز اصلی فروش تشک رویال با بیش از نیم قرن سابقه و تجربه همه روزه جهت رفاه حال شما عزیزان بصورت حضوری و غیر حضوری با ارسال سریع در تهران ( ارسال به کل کشور در کمترین زمان ممکن ) و یا تحویل در فروشگاه همان لحظه برای اندازه های استاندارد است. همچنین در صورتی که سایز تخت شما استاندارد نیست، در مدل و ابعاد دلخواه سایز تشک خود با همان کیفیت تشک های اورجینال رویال استاندارد را می توانید به هومی باکس سفارش دهید.

عدم رعایت نگهداری و بهداشت تشک و مشکلات آن

خرید تشک ایده آل و با کیفیت مرحله اصلی انتخاب تشک است ، زیرا یکی از نکات مهم در حفظ و نگهداری این کالای پر مصرف و با ارزش است، زیرا نقش بسزایی در سلامتی ، آرامش و کیفت خواب شما دارد.

هومی باکس

یکی از ملزمات در حفظ و رعایت بهداشت و سالم نگه داشتن تشک ها پد ضد آب است  تا تشک شما در مقابل نفوذ  انواع مایعات گردو خاک و رطوبت و جلوگیری از بو گرفتن تشک  محافظت شود .هیچ گاه فکر نکنید ملحفه میتواند جای محافظ تشک را بگیرد، همچنین شستن تشک بزگترین اشتباه در حفظ و نگهداری تشک است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.