بهترین رستوران برای برگزاری مراسم پایان سال کاری کجاست؟

 این موضوع در مورد شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز صادق است. آنها نیز با نزدیک شدن به عید نوروز و پایان سال کاری به منظور گرامی‌داشت نوروز و استحکام روابط حسنه بین کلیه همکاران جشنی را تدارک می‌بینند و هدایایی را نیز برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند. از طرفی دیگر، افراد سلایق مختلفی دارند و وقتی به دنبال مراسم پایان سال کاری در رستوران هستند ایده‌های مختلفی در سر دارند که دوست دارند جز به جز آن اجرا شود.

برای مثال، برخی دوست دارند خستگی کاری و دغدغه‌های خود را کمتر کرده و جشن پایان سال کاری را در دل طبیعت بگیرند، برخی هم مایلند در یک فضای شیک که دارای VIP اختصاصی است به مدرن‌ترین شکل ممکن از کارکنان خود پذیرایی کنند. شاید هم کسانی دوست داشته باشند پایان سال کاری را در کافه جشن بگیرند و از طرفی مایلند منوی غذایی کاملی نیز وجود داشته باشد. کیفیت غذا، مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌های روز و داشتن فضای بسیار متفاوت همه و همه در انتخاب رستوران مناسب برای برگزاری جشن سازمانی و جشن پایان سال کاری شرکت‌ها موثر هستند. ما در ارکیده انتخاب‌های زیادی جلوی راهتان می‌گذاریم تا خاطره‌انگیزترین پایان سال کاری را با ما تجربه کنید و بهترین و به یادماندنی‌ترین هدیه پایان سال کاری را به  کارمندان خود اهدا کنید.

کافه ر‌ستوران‌های ارکیده: هفت رستوران و کافه برای سلایق مختلف در برگزاری جشن پایان سال کاری

دارا بودن ۷ شعبه متفاوت در سه استان تهران، البرز و مازندران با ظرفیت پذیرایی بیش از ۵۰۰ مهمان و سالن‌های VIP و پارکینگ اختصاصی به همراه منوی متنوع از انوع نوشیدنی‌های سرد، گرم و دسرها این امکان را به ارکیده می‌دهد با افتخار میزبان مراسم‌های شما باشد. همچنین لازم به ذکر است که هدیه رستوران ارکیده به شرکت‌‌هایی که جشن پایان سال خود را در این رستوران برگزار کنند، کیک ویژه با لوگوی شرکت است.

شعبه اقدسیه – استان تهران

برای عاشقان برگزاری مراسم در برج، شعبه اقدسیه که درسال ۱۳۹۷ در مرکز خرید شمیران سنتر افتتاح شده با معماری مدرن و طراحی خاص در فضایی بیش از ۱۵۰۰ مترمربع و گنجایش بیش از ۶۰۰ نفر در سالن پذیرائی، کافی شاپ و دو سالن  VIPدر خدمت شماست. این شعبه چشم انداز متفاوت و کم‌نظیری را از تهران به نمایش می‌گذارد و برای کسانی که ویوی خوب رستوران برایشان مهم است این رستوران جوابگوی نیاز انهاست.  علاوه بر این، پارکینگ اختصاصی، فضای اختصاصی بازی کودکان و اسموکینگ روم خیال شما را از بابت کودکان خود و همچنین پیدا کردن جای پارک در رستوران راحت می‌کند.

سالن همایش

شعبه میدان آرژانتین ‌- استان تهران

این شعبه در قلب تجاری تهران یعنی میدان آرژانتین قرار دارد.  معماری شیک، مدرن و هنری در فضایی بیش از ۱۲۰۰ متر مربع با گنجایش بیش از ۴۵۰ نفر در سالن اصلی، کافی شاپ و دو سالن VIP، پارکینگ اختصاصی، بهره‌مندی از پرسنل متخصص و آموزش‌دیده و دسترسی راحت ویژگی‌هایی هستند که در صورتی که به دنبال رستوران و کافه‌ای در مرکز تهران هستید جوابگوی تمامی نیازهای سازمانی شما خواهد بود.

شعبه مهستان – کرج

شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در کلان‌شهر کرج مشغول فعالیت هستند نیز می‌توانند برای جشن پایان سال خود ارکیده مهستان را رزرو نمایند‌، این شعبه چهارمین رستوران گردان خاورمیانه به شمار می‌رود و این ویژگی یعنی گردان بودن را می‌توان منحصربه‌فرد‌ترین ویژگی این شعبه در مقایسه با سایر شعب ارکیده و سایر رستوران‌های ایران دانست. این رستوران نیز همچون دیگر شعبات ارکیده دارای پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده و پارکینگ اختصاصی می‌باشد. فضای این رستوران بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع است که قابلیت پذیرایی از ۴۵۰ نفر را دارد و یک گردش ۳۶۰ درجه بر بام کرج را به شما نمایش می‌دهد. علاوه بر سالن‌های بسیار شیک و گردان، فضای باز و آلاچیق رستوران  از دیگر ویژگی‌های این رستوران است که در واقع هر آنچه از یک رستوران انتظار دارید را یکجا برایتان فراهم می‌کند.

شعبه جاده چالوس – استان البرز

این شعبه ارکیده یکی از خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران است و در واقع، عاشقان جاده چالوس عاشق ارکیده جاده چالوس نیز هستند. قدیمی ‌ترین شعبه ارکیده در سال ۱۳۳۶ افتتاح شده و با فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع با اتاق بازی اختصاصی برای کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن مجزا، فضای باز و آلاچیق یک روز رویایی را در طبیعت زیبای جاده چالوس برای شما فراهم می‌کند.

شعبه شهریار – استان تهران

سرسبزترین شعبه ارکیده که در حومه تهران واقع شده، به شما کمک می‌کند به دور از دغدغه‌ها و روزمرگی‌های تهران خستگی روزهای شلوغ آخر سال خود را کم کنید. این باغ رستوران با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع، فضای اختصاصی بازی کودکان، پارکینگ اختصاصی و فضای باز و آلاچیق و سالن‌های مجلل آماده است تا جشن پایان سال را در کنار آلاچیق، آبنما و دیگر المان‌های طبیعت به زیباترین شکل ممکن برپا کنید و خودتان را برای سال جدید و مسئولیت‌های جدید آماده کنید.

شعبه متل‌قو – استان مازندران

تجربه برگزاری پایان سال کاری در ساحل اختصاصی دریای خزر با هوای ناب ساحل تکمیل می‌شود. این شعبه نیز همانند تمامی شعب مجموعه رستوران‌های ارکیده، خدمات رفاهی و استانداردهای کیفی را تماماً رعایت کرده است و شما می‌توانید در محیطی خاص از کیفیت مثال‌زدنی غذاهای اصیل  ایرانی و محلی بهره ببرید. فضای این شعبه بالغ بر ۶۰۰ متر مربع  در ۳ طبقه می‌باشد و با ۱۰۰۰ متر مربع ساحل اختصاصی، پارکینگ اختصاصی و پرسنل حرفه‌ای هر آنچه از یک رستوران برای برگزاری مراسم سازمانی خود نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد.

شعبه سعادت آباد – استان تهران

تجربه برگزاری مراسم پایان سال کاری در رستورانی که دارای یک کافه حرفه‌ای می‌باشد مطمئنا جوابگوی عاشقان کافه و رستوران خواهد بود. این شعبه نیز همچون شعبات دیگر ارکیده تمامی استانداردهای کیفی را رعایت نموده و برای اجرای تم و برگزاری یک مراسم لوکس بهترین انتخاب است.

ایده‌های هدیه پایان سال کاری به کارکنان

می‌خواهید از کارکنان خود تقدیر کنید و یک هدیه جذاب به آنها بدهید؟ یکی از بهترین راه‌های انگیزه دادن به کارکنان و تشویق آنها به کارهای خلاقانه‌تر تهیه یک هدیه مناسب است. ما در ارکیده یک هدیه جذاب به نام ‌کارت‌های طلایی را طراحی کرده‌ایم. این بن‌ها برای استفاده از غذاها و خدمات رستوران‌ و توسعه برنامه‌های منابع انسانی سازمان‌ها مناسب می‌باشد و انتخابی منحصر به فرد برای قدردانی از کارمندان می‌باشد.

ارکیده -رستوران

گزینه دیگر، سرویس یادباش ارکیده می‌باشد. این سرویس که یکی از سرویس‌های متفاوت و خاص مجموعه رستوران‌های ارکیده است، امکان سفارش و ارسال غذا در بسته‌بندی ویژه است که به‌صورت کادوپیچ با روبان و همراه یادداشتی به کسی که مدنظرمان است تقدیم می‌شود. بسته‌های هدیه غذا، یادآور مهر و محبت ما به یکدیگر هستند.

برای رزرو رستوران به منظور برگزاری مراسم‌های سازمانی و همین طور سفارش پک یادباش یا بن کارت‌های طلایی ارکیده می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ (از من بپرس) تماس بگیرید یا وارد صفحه هر کدام از هفت شعب ارکیده شده و میز خود را رزرو کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.