تولید کننده درب ضد سرقت در ایران

 شما حتی اگر از لحاظ مالی بسیار متمول و ثروتمند نیز باشید، قطعاً با ورود به خانه و مشاهده اینکه سارقین وارد خانه شما شده و اموال شما را به سرقت برده‌اند، قطعاً دچار ناراحتی و البته ترس بابت تکرار این مسئله ناخوشایند خواهید شد! بنابراین این روزها استفاده و نصب درب ضد سرقت در ساختمان‌های مسکونی، ویلا، دفترهای اداری و ... الزامی است و در نهایت موجب تأمین امنیت و آرامش شما و دیگر ساکنین ساختمان خواهد شد.

ممکن است شما با خود بیندیشید که خانه یا واحد آپارتمان ما قدیمی بوده و امکان نصب درب ضد سرقت بدون تخریب وجود ندارد! می‌خواهیم به شما بگوییم این مورد نگرانی نداشته و شما می‌توانید با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی بابت تخریب دیوار و اطراف واحد خود، درب معمولی خانه خود را با یک درب ضد سرقت مطمئن و البته زیبا و شیک جایگزین کنید.

 این روزها توجه به امنیت خانه و ساکنین و حفظ اموال، بسیار دارای اهمیت است و درب ضد سرقت می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به شما بکند؛ مخصوصاً اگر اکثر اعضای خانواده شاغل بوده و مدت زمان زیادی خارج از منزل هستند، یا بنا به موقعیت شغلی خود روزهای طولانی به سفر می‌روید و یا ویلایی خارج از شهر دارید که به دلیل مشغله کاری وقت سر زدن به آن را ندارید! بنابراین درنگ نکنید و برای حفظ جان و مال خود و دیگر ساکنین، اقدام به خرید درب ضد سرقت کنید.

نیکان پارسیان

درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد که شما با توجه به موقعیت و نوع طراحی ساختمان و واحد مسکونی خود می‌توانید با راهنمایی متخصصین این زمینه، بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب و جدا از افزایش امنیت خانه خود، به زیبایی ورودی ساختمان و واحد خود بیفزایید.

 در بازار شما می‌توانید مدل‌ها و انواع مختلفی از این درب‌های ضد سرقت و البته درب‌های اتاقی را مشاهده کنید که با عنوان‌های ساخت ترکیه، ساخت آلمان و یا دیگر کشورهای همسایه به شما معرفی می‌شوند اما وقتی در کشور عزیزمان ایران، تولیدی‌های حرفه‌ای با افراد متخصص وجود دارند و محصولاتی بسیار باکیفیت‌تر از محصولات خارجی را تولید می‌کنند، چرا باید سراغ محصولات خارجی برویم؟!

 چرا با وجود این همه کیفیت و ویژگی‌های مثبت از محصولات وطنی، از تولیدی‌های داخل حمایت نکنیم؟ 

این روزها شاهد کارخانه‌ها و تولیدی‌های مجهز به علم روز دنیا در کشور خود هستیم که محصولاتی قابل رقابت با محصولات خارجی تولید و به بازار عرضه می‌کنند؛ در زمینه تولید درب ضد سرقت و درب اتاقی نیز شاهد تولیدی‌های درجه‌یکی هستیم که خیال ما را از کیفیت و اطمینان آسوده می‌سازد.

یکی از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال در زمینه تولید درب ضد سرقت در تهران، شرکت نیکان در پارسیان است که که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرده است.  در شهرک صنعتی اشتهارد در نزدیکی شهر تهران آغاز نموده است که یکی از اهداف اصلی آن به‌کارگیری و ایجاد فضایی برای اشتغال نیروی کار ایرانی در سطح بالا و شرایطی ایدئال بوده که توانسته با اعتماد به متخصصین و جوانان ایرانی، درب‌های ضد سرقت و اتاقی باکیفیت و اعلا و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی را تولید و به بازار عرضه و به چرخه اقتصادی کشور کمک شایانی بکند.

درب ضد سرقت

از محصولات باکیفیت و البته شکیل این مجموعه پرتلاش می‌توان به درب ضد سرقت سوپر لوکس برجسته، درب ضد سرقت پنل برجسته، درب ضد سرقت پنل سی ان سی، درب ضد سرقت پنل ملامینه، درب لابی و البته درب اتاق‌خواب و سرویس بهداشتی اشاره کرد. 

شما می‌توانید به آسانی با این مجموعه حرفه‌ای تماس بگیرید و با بیان نیازها و شرایط ساختمان خود، بهترین و دقیق‌ترین مشاوره را در زمینه درب ضد سرقت از متخصصین نیکان در پارسیان گرفته و خریدی مطمئن و عالی را تجربه کنید!

در پایان ذکر این نکته شاید خالی از لطف نباشد که در این روزهای سخت اقتصادی که تعویض منزل و انتقال به خانه‌ای جدید ممکن است برای بسیاری از ما سخت و مشکل باشد، می‌توان با اندکی هزینه، تغییری اساسی را در خانه‌مان مشاهده و به تغییر حال و هوای خودمان کمک کنیم؛ همچنین خرید کالای ایرانی به نوعی کمک به بهبود شرایط اقتصادی کشور بوده و موجب سهیم شدن ما در پیشرفت کیفیت محصولات ایرانی و حضور آن‌ها در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.