مقایسه کنسانتره پروتئین آب پنیر (wpc) و ایزوله پروتئین آب پنیر (wpi)

 اگر می خواهید بدانید کدام پروتئین برای شما بهتر است؟ این مقاله کوتاه در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر شما را با حقایقی سریع که به آنها نیاز دارید آشنا می کند تا پولی را که به سختی بدست آورده اید هدر ندهید. شرکت نیروتن یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده انواع مکمل های بدنسازی در برند هایی مثل آگرو و هیلمار می باشد که جزو مکمل های تایید شده در سطح بین المللی هستند و می توانند در بهبود شرایط ورزشی شما و افزایش اثر بخشی تمرینات مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین برای بیشتر شما علاقمندان به ورزش، بیشترین نگرانی در مورد ریکاوری عضلات و رشد عضلات خواهد بود. متأسفانه داشتن روال تمرینی مناسب کافی نیست و استفاده از مکمل پروتئین صحیح نیز برای شروع دیدن این دستاوردها در زمان سریع تر و به صورت راحت تر، ضروری است. اکنون، در حالی که بازار مملو از انواع مکمل های پروتئینی در برند های مختلف است، در این مقاله، ما دو گزینه محبوب را مورد بررسی قرار می دهیم - کنسانتره پروتئین آب پنیر آگرو و کنسانتره پروتئین آب پنیر هیلمار آمریکا و ایزوله پروتئین آب پنیر. بنابراین، اگر فکر می کنید کدام یک بهتر است، به خواندن این مقاله ادامه دهید. شما اطلاعات بیشتری در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر خواهید داشت و در پایان، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است بسیار راحت تر خواهد بود.

کنسانتره پروتئین

کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر  6 واقعیتی که باید بدانید

نکته 1 در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر

در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر ، یکی از مهم ترین مواردی که باید بررسی شود، محتوای آنها است. در مورد WPC، حدود 70 تا 85٪ پروتئین وجود دارد در حالی که حدود 5٪ لاکتوز نیز وجود دارد. به دلیل داشتن لاکتوز، این مورد برای افرادی که از بیماری عدم تحمل لاکتوز رنج می برند توصیه نمی شود. از طرف دیگر، در مورد WPI، محتوای آن حدود 90٪ پروتئین است. چربی ها در مقایسه با WPC و همچنین سطح لاکتوز به طور قابل توجهی کمتر هستند که معمولاً در حد 1 تا 2٪ است.

نکته 2 در مورد WPC در مقایسه با WPI: فیلتراسیون

در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر نیز باید فرایندی که توسط آنها ساخته می شود بررسی شود. در مورد WPC ، منبع پروتئین از طریق یک فیلتر کوچک که در آن مواد معدنی و ترکیبات آلی از آن عبور می کنند، رانده می شود. از طرف دیگر، در مورد WPI، پروتئین تحت میکرو فیلتراسیون قرار می گیرد. آنها باید از فیلترهایی عبور کنند که در مقایسه با میکرو فیلترها چهار برابر کوچکتر هستند. این امر باعث می شود که حتی ریزترین ناخالصی ها نیز خارج شده و در نتیجه غلظت پروتئین بالاتر باشد.

نکته 3 در مورد WPC در مقایسه با WPI: قیمت

قیمت همچنین در مقایسه WPC در مقابل WPI یکی از نگرانی های مهم است. از آنجا که WPI به طور کلی به مرحله اضافی فیلتراسیون نیاز دارد ، در مقایسه با WPC گران تر است.

نکته 4 در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر : نتایج

در مقایسه WPC با WPI، مهم است که به نتایج آنها نیز توجه شود. در WPC می توانید انتظار تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش توده عضلانی بدون چربی و کاهش وزن را داشته باشید. از طرف دیگر، در WPI، ماهیچه ها به سرعت بهبود می یابند، کاهش وزن سریع تر، توده عضلانی بدون چربی رشد می کند و می توان سنتز آنتی اکسیدان را افزایش داد.

نکته 5 در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر: مواد لازم

به طور کلی ، WPC اغلب با مواد تشکیل دهنده بی کیفیت ساخته می شود ، که یکی از دلایل هزینه کم آن نیز است.

نکته 6 : در مورد کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر: نفخ شکم

به دلیل ناخالصی های موجود در WPC، که در نتیجه مراحل کمتری از فیلتراسیون ایجاد می شود، می تواند احتمال نفخ و گاز ناراحت کننده را در مقایسه با WPI افزایش دهد.

به طور خلاصه بحث ما درباره کنسانتره پروتئین آب پنیر در مقایسه با ایزوله پروتئین آب پنیر، مهم ترین مزیت WPC ارزان بودن آن است. با این حال، WPI در 5 گروه از 6 دسته، از جمله خلوص محتوای پروتئین، عالی بودن برای مصرف کنندگان عدم تحمل لاکتوز و نفخ شکم کمتر، رتبه بهتری دارد و برنده واضح است.

نیرو تن

اگر به دنبال خریداری مکمل کنسانتره پروتئین آب پنیر یا ایزوله پروتئین آب پنیر از یک فروشگاه معتبر و با قیمت عالی هستید، می توانید از فروشگاه آنلاین شرکت نیروتن محصولات خود را تامین نمایید. شرکت نیروتن یکی از شرکت های شناخته شده و به نام در کشور ایران و شهر تهران می باشد که کلیه مواد و پودرهای مکمل دارای مجوز و با برند معروف را ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید از این شرکت کلیه محصولات مورد نیاز خود را خریداری کرده و با اطمینان از این موضوع که این محصولات کاملا قانونی هستند و به صورت قاچاقی وارد کشور نشده اند، بدون ترس از عوارض ناخواسته آن، مکمل ها را برای بدنسازی خود مصرف نمایید.

همچنین شما با تماس با شماره های نیروتن یا مراجعه به سایت آن می توانید از قیمت وی هیلمار و شرایط فروش هیلمار اطلاعات کسب نمایید. نیروتن تنها از تولیدکنندگان معتبر در دنیا همراه با آنالیز، محصولات خود را تامین می کند. از همین رو این تنها چند ماه پس از شروع فعالیت، این مجموعه مورد اقبال مشتریان قرار گرفت و توانسته است سهم قابل قابل توجهی از محصولات پودری پروتئین را در ایران به خود اختصاص دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مکمل هایی که در این فروشگاه وجود دارد، می توانید به قسمت مقالات سایت ما مراجعه فرمایید. مشاورین مجموعه نیروتن آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. تماس با ما از طرق شماره تلفن و لینک های شبکه اجتماعی نیروتن امکانپذیر است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.