جک درب پارکینگ ایتالیایی

 امروزه با افزایش میزان استفاده از انواع درب‌های اتوماتیک در ساختمان‌های گوناگون، شناخت کافی از کیفیت و ویژگی انواع برندها و مدل‌های این نوع درب‌ها و قطعات مربوط به آن‌ها الزامی به نظر می‌رسد. با این وصف در این مقاله تلاش می‌کنیم ابتدا توضیحاتی درباره انواع جک درب پارکینگی بدهیم و سپس به معرفی چند برند مشهور و محبوب جک درب پارکینگ که اصولا از برندهای ایتالیایی هستند بپردازیم.

عوامل مهم در انتخاب جک درب پارکینگی

اگر قصد ارتقا درب پارکینگ ساختمان را دارید و می‌خواهید یک درب لولایی را تبدیل به درب اتوماتیک نمایید باید از جک درب پارکینگی استفاده کنید. از آنجا که درب‌های پارکینگی از جنس‌های گوناگونی ساخته می شوند لزوما باید در انتخاب جک درب پارکینگی به این نکته توجه ویژه‌ای شود تا جنس درب لولایی هماهنگی لازم با جک درب پارکینگی را داشته باشد.

در این زمینه، یعنی تبدیل درب لولایی به درب اتوماتیک عوامل مهمی وجود دارد که کاربران باید آن‌ها را در نظر بگیرند و از این طریق بهترین جک درب پارکینگی را برای درب لولایی ساختمان انتخاب نمایند. این عوامل مهم در واقع عبارتند از توجه به وزن هر لنگه درب لولایی که تعیین کننده قدرت جک درب پارکینگی است. عامل بعدی میزان عبور و مرور در ساختمان است که در واقع تعیین می‌کند چه نوع جک درب پارکینگی را با چه نوع موتوری انتخاب نماییم و در نهایت اندازه لنگه‌های درب لولایی که عامل مهم دیگر است. 

کدام جک درب پارکینگی را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر مختصری توضیح دادیم، جک درب پارکینگی بر روی درب لولایی نصب می‌شود و درب لولایی را تبدیل می‌کند به یک درب اتوماتیک. جک درب پارکینگی در واقع دارای دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی می‌باشد. هر کدام از این انواع با توجه به ویژگی‌هایی که دارند به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی جک درب پارگینگی مکانیکی برای درب‌های اتوماتیک با تردد محدود مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طرف دیگر جک درب پارگینگی برای درب‌‌های اتوماتیک با میزان تردد بالاتر و البته درب‌‌های سنگین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما یک نوع دیگر جک درب پارکینگی نیز با عنوان جک نامرئی و یا جک زیر سطحی وجود دارد. این نوع جک‌ها اصولا در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند که درب لولایی ظریف باشد و یا نصب یک جک معمولی به زیبایی درب لولایی و در نهایت نمای ساختمان لطمه‌ای وارد آورد. به تناسب نصب و راه‌اندازی این نوع جک درب پارکینگی سخت‌تر از جک‌های معمولی است و نیاز است که زیرساخت لازم برای آن فراهم شود.

با این وصف و همان‌طور که گفته شد بهترین جک‌های درب پارکینگی موجود در بازار عموما انواع جک‌ درب پارکینگی ایتالیایی است. برندهای گوناگون ایتالیایی که مدل‌های مختلفی از جک درب پارکینگ را تولید و عرضه می‌کنند وجود دارند که در ادامه مقاله به معرفی چند برند مشهورتر از میان آن‌ها می‌پردازیم. 

جک درب V2

جک درب پارکینگی وی تو V2

وی تو از برندهای معتبر ایتالیایی در زمینه تولید انواع جک درب اتوماتیک پارکینگی خارجی می‌باشد. از قضا این برند در بازار ایران یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایتالیایی در تولید انواع جک درب پارکینگی به شمار می‌رود و انواع گوناگونی از آن در بازار موجود است. بنابراین انواع جک درب پارکینگی وی تو می‌تواند از گزینه‌های اصلی شما در هنگام خرید این نوع محصولات باشد. کیفیت محصولات و گارانتی‌های اصیل و همچنین خدمات پس از فروش مطلوب ویژگی‌های مهم محصولات این برند می‌باشد. 

جک درب پارکینگی پروتکو 

از با سابقه‌ترین برندهای ایتالیایی در تولید انواع جک درب پارکینگی برند پروتکو است. شرکت Proteco یک شرکت ایتالیایی نام‌آشنا در این زمینه به شمار می‌رود. در واقع در کشور ما برند پروتکو بهترین جک‌ درب پارکینگی است که توسط شرکت داخلی سیماران در بازار عرضه می‌گردد. اما مجددا لازم به ذکر است ‌که پروتکو یک برند ایتالیایی است. یک ویژگی مهم این نوع جک برقی این است که می‌توان آن را در هر گونه شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.

اما ویژگی دیگر این نوع جک درب پارکینگی باز شدن بیش از ۹۰ درجه در صورت نیاز است. این ویژگی سبب می‌شود در فضاهای کوچک‌تر نیز جک درب پارکینگی پروتکو کارایی مناسبی داشته باشد. در ضمن جک درب پارکینگی Proteco اصولا برای مکان‌هایی با تردد بالا طراحی شده است و دارای استقامت بسیار مناسبی در کارکردهای طولانی مدت می‌باشد. 

جک درب پارکینگی فک

جک درب پارکینگی فک 

برند بعدی که از جمله برندهای سرشناس ایتالیایی در زمینه تولید انواع جک درب پارکینگی است برند Faac می‌باشد. انواع جک درب پارکینگی فک علاوه بر ویژگی‌‌های مرسوم دیگر برندهای مرغوب که ذکر شده است دارای یک ویژگی منحصربفرد نیز می‌باشد. در واقع انواع جک درب پارکینگی فک دارای گارانتی ۴ ساله هستند. این نوع گارانتی در میان محصولات برندهای مشابه بی نظیر است. از طرف دیگر ذکر این نکته نیز الزامی است که برند Faac در اروپا به عنوان محبوب‌ترین برند تولید جک درب پارکینگی شناخته می‌شود و پرفروش‌ترین محصولات را دارد. 

جک درب پارکینگی BFT

از دیگر برندهای معروف و محبوب در میان برندهای ایتالیایی تولید کننده انواع جک درب پارکینگی برند بی اف تی می‌باشد. این شرکت نیز دارای محصولات متنوعی در این زمینه است و در بازار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گارانتی ۲ ساله انواع جک درب پارکینگی بی اف تی یک ویژگی مهم برای محصولات این شرکت محسوب می‌گردد و توانسته نظر مساعد مشتریان را نیز جلب نماید. در میان محصولات متنوع شرکت بی اف تی دو محصول از باقی محصولات در بازار مشهورتر است. جک درب پارکینگی بازویی و جک درب پارکینگی بازویی دو محصول محبوب‌تر برند بی اف تی به شمار می‌رود. 

جک درب پارکینگی کانه گیتس

آخرین برند ایتالیایی تولید کننده انواع جک درب پارکینگی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم، برند کانه گیتس است. این برند اگرچه برندی ایتالیایی است اما در واقع تحت لیسانس کشور فنلاند فعالیت می‌کند. کمپانی کانه گیتس همواره محصولاتی مجهز به فناوری روز جهان را به بازار ارائه نموده است. جک‌ درب پارکینگی کانه گیتس نیز از‌ جمله محصولات با کیفیت و دارای تنوع بسیار مطلوبی می‌باشد.

از طرف دیگر محصولات کمپانی کانه در ایران با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌گردد و دارای خدمات پس فروش مطلوب و گارانتی با اصالتی نیز می‌باشد. در نهایت به این نکته نیز باید اشاره کنیم که فرآیند نصب جک درب پارکینگی کانه گیتس نیز اصولا یک فرآیند آسان است که سبب می‌شود کاربران بیشتری جذب آن بشوند.

در این مقاله به معرفی بهترین برندهای ایتالیایی تولید کننده جک درب پارکینگی پرداخته‌ایم. با مطالعه مقاله فوق ضمن آشنایی اجمالی با این برندها می‌توانید اندکی با ویژگی‌‌های یک جک درب پارکینگی نیز آشنا بشوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.