بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب

 آب و هوای خنک و جاذبه‌های توریستی این شهر که همه موارد طبیعت گردی، تاریخی و تفریحی را در برمی‌گیرد، کنار غذاها و خوراکی‌های محلی و سوغات معروف این شهر، سبب شده ارومیه به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در شمال‌غرب کشور تبدیل شود. این شهر تاریخی و زیبا که در نیمه نخست سال هوایی بسیار مطبوع دارد، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

ارومیه هتل‌های زیبا و متنوعی در خود گنجانده که با ارائه خدمات مختلف، سعی در فراهم آوردن رفاه و آسایش مسافران دارند. اگر قصد دارید با سفر به این شهر توریستی، ضمن بازدید از بناهای تاریخی و صرف غذاهای دلپذیر از آب و هوای دلنشین ارومیه نیز بهره‌مند شوید، با رزرو هتل ارومیه، آسودگی خیال بیشتری را برای خود و همراهان‌تان مهیا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با هتل های ارومیه و اقامت‌گاه‌های آن آشنا شویم. 

هتل‌های پنج ستاره ارومیه‌

هتل آنا

هتل پنج ستاره آنا، ۲۱ طبقه و ۱۹۶ اتاق نوساز و مجلل دارد که در سال ۱۳۹۴ در یکی از بهترین مناطق ارومیه احداث شده است. نزدیکی مسافت این هتل به پارک جنگلی فدک و نمایشگاه بین‌المللی سبب شده هتل آنا محبوبیت بیشتری بین مسافران و گردشگران  کسب کند. هتل آنا که در خیابان شهید بهشتی ارومیه و خارج از محدوده ترافیک واقع شده، یکی از بهترین گزینه‌های رزرو هتل ارومیه محسوب می‌شود. هتل آنا دارای امکانات رفاهی زیر است:

رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، سالن همایش، خدمات معلولین، حمام ترک، گیم نت، سالن ماساژ، پارکینگ، اینترنت رایگان و...

هتل‌های چهار ستاره ارومیه

هتل آریا

هتل آریا

هتل چهار ستاره آریا ۱۱ طبقه و ۶۴ اتاق در ظرفیت‌های مختلف دارد. این هتل زیبا با ارائه خدمات متنوع و کادر مجرب، به راحتی توانسته نظر مثبت مراجعه کنندگان را جلب کند. هتل آریا در مرکز شهر ارومیه و اواسط خیابان طالقانی واقع شده که دسترسی مسافران را به مناطق مختلف شهر آسان می‌کند. این هتل یکی از بهترین هتل های ارومیه به‌شمار می‌رود و امکانات رفاهی زیر را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد: رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سالن ورزش، سالن بیلیارد، پارکینگ، اینترنت در لابی، سالن ماساژ، سالن کنفرانس، لاندری، آژانس هواپیمایی اختصاصی و... 

هتل پارک

هتل پارک، هتلی چهار ستاره با کادری مجرب بوده که در مرکز شهر ارومیه و روبروی بازار اصلی این شهر واقع شده است. این امر موجب شده مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، به بازار و مناطق اطراف آن دسترسی آسانی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است اگر شما این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، برای برای دسترسی به بناهای تاریخی مانند کلیسای حضرت مریم، برج سه گنبد و خانه انصاری نیاز به طی مسافت طولانی نخواهید داشت. هتل پارک امکانات زیر را برای میهمانان خود فراهم کرده است: رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی، اتاق‌های نورگیر با همه وسایل و امکانات رفاهی.

هتل جهانگردی

هتل جهانگردی، یکی دیگر از هتل‌ های ارومیه و با چهار ستاره کیفیت و استاندارد است. این هتل یکی از هتل‌های قدیمی شهر ارومیه محسوب می‌شود که برای آسایش مسافران بازسازی شده و رضایت مراجعه کنندگان را کسب کرده‌ است. هتل جهانگردی با واقع شدن در مرکز شهر، دسترسی راحتی را به اماکن تاریخی و تجاری ارومیه برای میهمانان خود مهیا کرده و آماده خدمات رسانی هرچه بهتر به گردشگران داخلی و خارجی شده ‌است. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند و با رزرو هتل ارومیه سفری خاطره‌انگیز را برنامه ریزی می‌کنند؛ از امکانات زیر بهره‌مند می‌شوند: رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط و...

هتل‌های سه ستاره ارومیه

هتل ساحل

هتل سه ستاره ساحل یکی از انتخاب‌های خوب گردشگران از نظر صرفه اقتصادی است. این هتل با منظره رودخانه شهر چای و فضای سبز، نزدیک به بازار اصلی ارومیه قرار دارد. هتل ساحل با مهیا کردن خدمات و امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ‌، پارکینگ‌، اینترنت و... آماده پذیرایی از مسافران و مراجعه کنندگان خواهد بود.

هتل ساحل

هتل‌های دو ستاره ارومیه

هتل ماه کیمیا

هتل ماه کیمیا که توانسته دو ستاره کیفیت ارزیابی استاندارد هتل‌داری را به خود اختصاص دهد، یکی از هتل های قدیمی و البته بازساری شده ارومیه به‌حساب می‌آید. نزدیک بودن این هتل به مراکز خرید، چشمه‌های آب معدنی و اماکن تاریخی سبب محبوبیت بیشتر هتل ماه کیمیا بین گردشگران شده است. امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات و اینترنت در لابی از جمله مواردی هستند که با اقامت در این هتل، از آن‌ برخوردار خواهید شد.

هتل بهار 

هتل آپارتمان بهار یکی از بهترین هتل های ارومیه در نوع خود محسوب می‌شود. این هتل در پنج طبقه در سال ۱۳۹۴ احداث شده است. اگر جزء آن دسته از گردشگران هستید که بیشتر زمان خود را خارج از اقامت گاه سپری می‌کنید، انتخاب هتل آپارتمان بهار برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. میهمانان این هتل از امکانات زیر بهره‌مند خواهند ‌شد: پارکینگ، اینترنت، آسانسور، خدمات پزشکی، خدمات تهیه بلیط و...

هتل مروارید

هتل مروارید یکی دیگر از هتل های دو ستاره ارومیه است که مسافت نزدیکی نسبت به رودخانه شهر چای، موزه و اماکن تفریحی دارد. دسترسی آسان مسافران به موارد گفته شده و قیمت مناسب این هتل سبب شده تا هتل مروارید به راحتی بتواند رضایت مسافران و مراجعه کنندگان را جلب کند. اگر با رزرو هتل ارومیه قصد سفر به این شهر تاریخی و خوش آب‌وهوا را دارید، هتل مروارید می‌تواند گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد. این هتل امکانات زیر را دارد:

چای‌خانه سنتی، رستوران بام، لابی، آسانسور، اینترنت، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، نمازخانه، پارکینگ و...

برای تجربه کردن سفری خاطره‌انگیز، به ویژه در ایام تعطیل و پرتردد، بهتر است هتل و اقامت‌گاه خود را از قبل رزرو کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.