در قرن جدید، هوای کسب و کارتان را داریم!

شرکت سایان کارت در آستانه ورود به قرن جدید و به مناسبت نوروز باستانی، قصد دارد برای اولین بار در صنعت پرداخت، جهت رفاه هموطنان گرامی اقدام به ارائه خدمات ویژه پرداخت در تعطیلات نوروزی نماید.

کسب و کار آسان با سایان کارت

سایان کارت در نظر دارد با توجه به تعطیلات نوروزی و عدم دسترسی سریع هموطنان به خدمات 24 ساعته پرداخت، طی روزهای هفته در خدمت مردم گرامی باشد.

هوای کسب و کارتان را داریم

آغاز این جشنواره، با شعار "هوای کسب و کارتان را داریم" و  با هدف تجهیز کسب و کارها به کارتخوان های فروشگاهی به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی می باشد که برای هر پذیرنده، در حداقل زمان کارتخوان فروشگاهی نصب و راه اندازی می گردد.

جایزه ویژه به مشتریان جدید

این تمام ماجرا نیست، سایان کارت در نظر دارد به هریک از مشتریان خود که در مدت زمان یک ماهه جشنواره، اقدام به دریافت خدمات از این شرکت کنند جایزه ویژه ای اهدا نماید. به صاحبان کسب و کارهایی که اقدام به تهیه دستگاه کارتخوان فروشگاهی و یا درگاه پرداخت اینترنتی نمایند، هدیه ویژه جشنواره تعلق خواهد گرفت.

نحوه ثبت نام متقاضیان جشنواره

متقاضیان محترم می توانند برای شرکت در جشنواره به دو روش اقدام کنند.

1. از طریق شعب بانک سپه

هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک سپه در سراسر کشور و پر نمودن فرم مربوطه اقدام به اخذ کارتخوان نمایند.

2. ازطریق صفحه‌ی اینترنتی ویژه‌ی جشنواره نوروزی سایان کارت 

 روش دیگر اقدام از طریق سایت رسمی شرکت سایان کارت می باشد. متقاضیان می توانند با ورود به صفحه ویژه جشنواره نورورزی در سایت به آدرس https://sayancard.ir/?page_id=۵۱۶۰ با تکمیل اطلاعات و انتخاب خدمات مورد نظر، ضمن دریافت این خدمات، در کمترین زمان ممکن و بدون قرعه کشی، برنده جایزه ویژه جشنواره شوند.

از قرن 14 تا قرن 15 با شماییم

زمان برپایی جشنواره از تاریخ 20 اسفند سال 1399 لغایت 20 فروردین سال 1400 می باشد.

سایان کارت در سال 1400

سایان کارت همواره امیدوار است تا در سال جدید همانند سال های گذشته افتخار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات پرداخت را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود را داشته باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.