سرویس ویپ و خدماتی که کارایی کسب و کار شما را متحول می کند!

با یکی از راهکارهای ویپ شما به ابزار تجاری قدرتمندی مجهز می‌شوید که هزینه‌ی آن تنها کسری از بودجه‌ای که برای نصب و نگهداری یک مرکز تماس سنتی لازم است را شامل می‌شود و از طرفی، شما را از تنوع سرویس های جذابی نیز بهره مند خواهد کرد. مراکز تلفن ویپ همچنین دارای قابلیت‌هایی است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در جهت ساماندهی بخش فروش و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.

البته این نکته را نباید فراموش کرد که همه‌ی راهکارهای موجود برای مرکز تلفن ویپ، ویژگی‌ها و مزیت‌های یکسانی را ارائه نمی‌دهند، به همین دلیل هم هست که انتخاب هوشمندانه‌ی یک راهکار متناسب با خواسته‌ها و نیازهای شما، بسیار مهم است و در پیشبرد اهداف شما تاثیر بسزایی دارد.

سوال اینجاست که واقعا یک مرکز تلفن ویپ چه قابلیت‌هایی باید داشته باشد؟ در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا به این سوال پاسخ دهیم و برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نوع سوییچ ها را مرور کنیم؛ خدماتی که می‌توانید با استفاده از نواتل، از تمامی آن‌ها بهره‌مند شوید.

برخی خدمات مهم سرویس ویپ:

• مدیریت تماس پیشرفته

• مسیریابی تماس

• پاسخگوی خودکار تعاملی یا (Auto Attendant) 

• تجزیه و تحلیل تماس‌ها

• فوروارد کردن تماس‌ها

• اعلان برای تماس‌ها

• پارک کردن تماس

• انتقال تماس

مدیریت تماس پیشرفته

مدیریت تماس پیشرفته به شما کمک می‌کند تا تماس‌های ورودی را اولویت‌بندی کرده، نگه دارید و تماس‌های دریافتی را مسدود کرده یا مسیر آن‌ها را مشخص کنید. این ویژگی باعث بهبود عملکرد کارکنان بخش فروش یا پشتیبانی شده و در نتیجه، موجب کاهش میزان نارضایتی مشتریان خواهد شد و همچنین کیفیت و تاثیر تماس ویپ را بهبود می‌بخشد. 

مسیریابی تماس

با کمک مسیریابی پیشرفته تماس، نحوه‌ی هدایت تماس‌های ورودی، نظام‌مند می‌شود. شما همچنین می‌توانید یک تماس ورودی را باتوجه به نوع مشتری، هدف، عملکرد، خواسته‌ها و در دسترس بودن کارکنان، هدایت کنید. با کمک این ویژگی، شما دیگر هرگز امکان ندارد که تماس‌های مشتریان خود را به جایی یا فردی اشتباه متصل کنید.

پاسخگوی خودکار تعاملی یا (Auto Attendant)

باید قبول کنیم که مدیریت و پاسخ‌دهی به تمامی تماس‌های ورودی در کل روز، انقدرها هم کار ساده و آسانی نیست. اینکه در هر تماس، برخورد گرم، تاثیرگزار و البته آرامی را در حین پاسخگویی داشته باشیم و خستگی هم تاثیری روی صحبت کردنمان نگذارد، گاهی در ساعات پایانی روز، غیرممکن به نظر می‌رسد. اینجاست که پاسخگوی خودکار تعاملی به کار می‌آید!

کارکرد پاسخگوی خودکار تعاملی به این صورت است که تماس گیرندگان به طور خودکار و بدون دخالت اپراتور، به شماره‌ای دیگر وصل شوند. این ویژگی باعث می‌شود تا در نهایت: هزینه‌های جذب نیرو کمتر شود، انرژی کارمندان به راحتی و به سرعت تحلیل نرود و در نهایت، مشتریان همیشه راضی باشند!

voip

تجزیه و تحلیل تماس‌ها

شناخت شما از مشتری، می‌تواند کسب و کارتان را دگرگون کند. اما در وهله‌ی اول، نیاز دارید تا داده‌های واقعی را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید.

سیستم‌های ویپ بر روی دستگاه‌های مختلفی از جمله تلفن‌ها و سافت فون‌ها اجرا می‌شود. این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند انواع داده‌های تماس را ثبت و پردازش کنند.

فوروارد کردن تماس‌ها

فوروارد کردن و یا انتقال تماس‌ها، یکی از ویژگی‌های اصلی ویپ است. این ویژگی کمک می‌کند تا یک تماس ورودی به مقصد مورد نظرش هدایت شود. به این طریق، تمامی تماس‌ها پاسخ داده شده و حتی زمانیکه کارمندان شما مشغول به کار هستند، تماس بی‌پاسخ نخواهد ماند.  با کمک این ویژگی ویپ، تماس‌های شما به راحتی به هر نقطه‌ای و هر دستگاه دیگری مثل تلفن همراه، منتقل شده و به شما این امکان را می‌دهد که همیشه و در هر زمانی، با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 اعلان برای تماس‌ها

در پاسخ به تماس‌های مهم، سریع عمل کنید! این ویژگی به محض اینکه یک تماس ویژه برقرار می‌شود، یک  نوتیفیکیشن برای کارمندانی که شما در لیست مشخص کرده‌اید، ارسال می‌کند. برای بهینه‌سازی این ویژگی، می‌توانید صرفا نوتیفیکیشن را زمانی ارسال کنید که یکی از مشتریان مهم با شما تماس گرفته باشد.

پارک کردن تماس یا Call park

این ویژگی به شخص اجازه می‌دهد که تماس را در یک تلفن نگه داشته و مکالمه را از هر مکانی و با تلفن دیگری، ادامه دهد.

انتقال تماس 

در این ویژگی این امکان برای شما فراهم است که در صورت تماس با یک دستگاه و با کمک ویژگی call pulling، می‌توانید آن را به دیگری منتقل کنید؛ به عبارت دیگر، شما در هرجایی که باشید، می‌توانید دستگاه‌ها را تعویض کرده و مکالمات آن را نیز با خودتان ببرید! به زبان ساده‌تر: شما می‌توانید تماس دریافتی در سیستمتان را به تلفن همراهتان انتقال دهید.

حالا که تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویپ را برشمردیم، بد نیست با یکی از معتبرترین مراکز تلفن مبتنی بر ویپ در ایران آشنا شویم.

نواتل، کامل‌ترین و متنوع‌ترین مرکز تلفن ابری

با فراگیر شدن ویپ، شرکت‌ها نیز به دنبال کامل‌ترین و ارزان‌ترین راه حل برای جایگزینی روش‌های سنتی خرید سوییچ سانترال و گوشی‌های پاناسونیک و مشابه آن، رفتند. خدماتی که به واسطه‌ی آن، ضمن رهایی از مشکلات و محدودیت‌های روش‌های قدیمی، از کیفیت و تنوع سرویس بالاتر و  هزینه‌های بسیار پایین‌تر آن بهره‌مند شدند.

امروزه مرکز تلفن ویپ مبتنی بر رایانش ابری و یا همان مرکز تلفن ابری، به عنوان بهترین راه حل برای شرکت‌های کوچک و بزرگ در دنیا معرفی شده است که با سرعت بالایی در حال جایگزین شدن هستند. این سرویس در آمریکا و اروپا به عنوان اولین انتخاب مدیران شرکت‌ها و تجارت‌ها تبدیل شده است و هم‌اکنون در ایران هم جایگاه خود را در میان کسب و کارها پیدا کرده است. 

همانطور که گفته شد، نواتل در ایران هم به عنوان یک سرویس داخلی قابل رقابت با سرویس‌های مشابه خارجی و نیز کامل‌ترین سرویس داخلی؛ توجه اکثر مدیران موفق، استارتاپ‌ها و نیز شرکت‌های کوچک و بزرگ را به خود جلب کرده است و این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است تا از قابلیت‌‌های این سرویس استفاده کنند.

نواتل، با داشتن طیف وسیعی از خدمات و مزایا، نیاز مدیران و کسب و کارها را به مدل‌های مشابه خارجی، برطرف کرده و در راستای بهبود سرویس‌دهی، قدم برداشته است.

قابلیت ها و مزیت‌های نواتل:

کاهش هزینه های راه‌اندازی اولیه تا ۶۶ درصد و تماس با سایر اپراتورها تا ۳۰ درصد

قابلیت انتخاب شماره‌های اختصاصی ۵ و ۸ رقمی

اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS  و ویندوز

قابلیت اشتراک‌گذاری یک خط تلفن بین چندین دستگاه

داشبورد مدیریت تماس‌های ورودی و داخلی‌ها و مشاهده‌ی گزارش‌ها

خدمات پشتیبانی شبانه‌روزی

و... مزایای بسیار دیگری که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت نواتل با آن‌ها آشنا شوید.

آریا سامانه

نواتل، محصولی از شرکت دانش بنیان آریا سامانه

بد نیست بدانید که نواتل، محصولی از شرکت دانش بنیان شبکه گستران آریا سامانه است. این شرکت از پیشگامان ارائه‌ی خدمات مخابراتی و تلفن اینترنتی یا همان VoIP در ایران است که از سال 1380 فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه‌ی سرویس تلفن بین‌المللی شروع کرده و در حال حاضر امکان تماس به بیش از 1500 مقصد در دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این شرکت از سال 1394 توسعه‌ی اپلیکیشن شبکه هوشمند نوا با قابلیت‌های شبکه اجتماعی، مخابراتی و بانکی را در راس فعالیت‌های خود قرار داده است. نوا با هدف تسهیل روابط جامعه با کسب و کارها، به عنوان اپلیکیش سمت کاربر سرویس نواتل، مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت آریا سامانه همچنین دارای مجوز سروکو از سازمان تنظیم مقررات و رتبه دو شورای عالی انفورماتیک و پروانه فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران است.

در این مطلب سعی کردیم که تا جای ممکن و به صورت خلاصه، شما را با برخی ویژگی‌های مهم سرویس ویپ آشنا کنیم. نواتل، به عنوان یک مرکز تلفن ابری برای همه‌ی کسب و کارها، برای سازمان‌ها این امکان را فراهم کرده تا با هزینه‌ای کمتر و به صورت دائم، آن‌ را خریداری کرده و با ویژگی‌هایی منحصر به فرد، امکان استفاده از این سرویس را از هر نقطه جغرافیایی و بر روی بستر هر اینترنتی داشته باشند.

اگر مایلید تا اطلاعات بیشتری در مورد سرویس نواتل کسب کنید و یا قصد خرید آن را دارید، می‌توانید با بخش فروش آریا سامانه از طریق شماره تلفن 82801000 (021) ارتباط برقرار کنید تا در این بخش شما را راهنمایی کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.