در خرید آنلاین گوشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

 خرید گوشی آنلاین نیز به مانند تمامی خریدهای سنتی، دشواری‌های خاص خود را دارد. برای داشتن تجربه بهترین خرید، باید نکات زیادی را رعایت کنید. به چه فروشگاهی می‌توان اعتماد کرد؟ چه شرایطی برای ارسال و پرداخت هزینه خرید گوشی وجود دارد؟ با تغییرات زیاد قیمت روز گوشی، خرید از کدام فروشگاه، به صرفه‌تر است؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی‌ست که باید قبل از پرداخت پول، از خود بپرسید.  

خرید گوشی

خرید گوشی جدید سفری ماجراجویانه که لذت‌های بیشماری دارد. داشتن ظاهر جدید یا تناسب قیمت گوشی با جیب شما، تنها ملاک خرید نیست و عملکرد تلفن همراه انتخابی شما ما باید با نیاز شما متناسب باشد. در کنار آن باید فروشگاه مناسب را برای خرید گوشی دلخواه‌تان پیدا کنید. بسیاری از افراد در دنیای مدرن امروزی، دستگاه‌های الکترونیکی خود را آنلاین خرید می‌کنند. قبل از آن‌که بخواهید برای گوشی مورد نظرتان پول پرداخت کنید باید به نکات زیادی توجه داشته باشید.

فروشنده معتبر

همیشه این احتمال وجود دارد که شما با فروشنده ناشناسی در ارتباط باشید. برای آن‌که بخواهید از کلاهبرداری و از دست دادن پول سخت به دست آورده خود در امان بمانید، باید فروشنده گوشی را بشناسید. آیا این فروشگاه در جلب رضایت خریداران موفق بوده است؟ کسی را می‌شناسید که قبلا از این سایت خرید کرده باشد؟ آیا ارسال بسته به موقع انجام می‌شود؟ آیا می‌توانید پول را هنگام دریافت کالا پرداخت کنید؟ تمام این سوال‌ها باید قبل از نهایی کردن خریدتان پاسخ داده شود.

شرایط کلی گوشی

مهم نیست شما برای خرید گوشی سامسونگ اقدام کرده‌اید یا هر برند دیگر شناخته شده و ناشناخته؛ باید مطمئن شوید که مدل گوشی مورد نظرتان نیاز شما را رفع خواهد کرد. حتی تا زمانی که مدل مناسب خودتان را پیدا نکرده‌اید، به دنبال اطلاع از قیمت روز گوشی نباشید. فروشنده‌ای را پیدا کنید که عکس‌های متفاوتی از جهات مختلف گوشی گذاشته باشد تا بتوانید به طور کامل با شرایط گوشی آشنا شوید.

سیستم عامل گوشی

کار با سیستم عامل ios، راحت‌تر و کم‌دردسرتر است. اما سیستم عامل اندروید، گزینه‌های بیشتری را برای نصب اپ‌ها در اختیار شما می‌گذارد. اینکه از بین این دو سیستم عامل معروف و شناخته شده، کدام را انتخاب می‌کنید، به سلیقه، بودجه و نیاز شما برمی‌گردد. در خرید گوشی تعصب نداشته باشید و سعی کنید بهترین مدل را بسته به عملکرد و کارایی بخرید. 

دوربین گوشی

همانند طول عمر باتری، کیفیت و ویژگی‌های دوربین نیز برای خرید گوشی تلفن همراه اهمیت دارد. اعداد گفته شده به عنوان مگاپیکسل، بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و بهتر است هنگام خرید گوشی به ویژگی‌های مهم‌تر دوربین مانند لنز چندگانه، تثبیت کننده تصویر، زوم اپتیکال و... توجه کنید. در حال حاضر، خرید گوشی سامسونگ، اپل و شیائومی به دوست‌داران عکاسی توصیه می‌شود. 

سال ساخت گوشی

مهم نیست خرید گوشی خودتان را از فروشگاه تکنولایف انجام می‌دهید یا هر فروشگاه ‌آنلاین دیگر؛ مهم آن است که از به روز بودن و جدید بودن گوشی مطمئن شوید. اطمینان پیدا کنید که سال ساخت گوشی به روی کیفیت آن اثر نگذاشته باشد. از زمان دقیق انتشار گوشی اطلاع پیدا کنید. در بعضی از مدل‌ها به‌روزرسانی‌های افزاری و نرم‌افزاری در طول سالیان مختلف انجام می‌شود. برای مثال، هنگام خرید گوشی سامسونگ سری M یا A، می‌توانید جدیدترین نسل هر سری را تهیه کنید. 

قیمت مناسب

هنگامی که برای خرید گوشی سامسونگ یا برندهای دیگر به سایت‌های مختلف سر بزنید، با اعداد متفاوتی روبرو می‌شوید. قیمت روز گوشی به دلیل نوسانات ارز همواره در حال تغییر است. اما به راحتی می‌توانید با یک جستجوی ساده مناسب‌ترین قیمت را از بهترین فروشنده پیدا کنید در مقایسه با شیوه سنتی خرید گوشی آنلاین به صرفه‌تر و راحت‌تر است. فروشگاه تکنولایف به شما کمک می‌کند تا با مناسب‌ترین قیمت، خرید گوشی خود را نهایی کنید. 

قوانین و شرایط مرجوعی کالا

در تمامی فروشگاه‌های اینترنتی شرایط و مدت زمان مشخصی برای بازگشت پول و مرجوع کردن کالا تعریف شده است. برای مثال در فروشگاه اینترنتی تکنولایف، شما می‌توانید بعد از خرید گوشی تا ۷ روز پس از از رسیدن محصول به دستتان، آن را برگردانید و ۱۰۰% پول پرداختی‌تان را پس بگیرید. اطلاع از این قوانین به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و راحت خریدتان را نهایی کنید. علاوه بر این قوانینی نیز برای بسته‌بندی کالا، زمان ارسال و صدمه دیدن کالا هنگام ارسال از طرف هر فروشگاه مشخص می‌شود.

خرید گوشی از فروشگاه تکنولایف

پیدا کردن فروشگاه اینترنتی برای خرید گوشی کار سختی نیست. تنها لازم است تا در گوگل جستجویی ساده داشته باشید تا ده‌ها صفحه از سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای شما لیست شود. اما از کجا می‌توان به این سایت‌ها اعتماد کرد؟ برای اطلاع از آخرین قیمت روز گوشی به کدام سایت باید مراجعه کرد؟ چه ضمانتی برای دریافت کالای سالم از سمت فروشنده وجود دارد؟ 

فروشگاه تکنولایف به شما کمک می‌کند تا بهترین گوشی را برای خود پیدا کنید و تجربه خرید گوشی آنلاین خوبی داشته باشید. تکنولایف نماد اعتماد الکترونیکی دارد و عضوی از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی به شمار می‌آید. خرید گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، آنر، نوکیا، سونی و دیگر برندهای خارجی از فروشگاه تکنولایف امکان پذیر است. شما می‌توانید آخرین قیمت روز گوشی را در فروشگاه تکنولایف ببینید و بسته به بودجه و نیازتان خرید کنید.

از طرفی، تمامی گوشی‌های موجود در فروشگاه تکنولایف، دارای کد رجیستری منحصر به فرد بوده و شما نیازی به پرداخت مبلغ اضافه برای آن نخواهید داشت. سلامت گوشی‌ها و اصل بودن آن‌ها نیز از سوی تکنولایف تضمین می‌شود. با وجود نسخه‌های فیک و کپی، باید از فروشگاه‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک مانند تکنولایف خریدتان را نهایی کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.