معرفی بهترین گیاهان ارزان قیمت برای هدیه دادن

 گیاهان آپارتمانی ویژگی‌های مختلفی دارند که متناسب با شرایط پرورش، کمیاب بودن در بازار و اصول نگهداری قیمت‌گذاری می‌شوند. در این نوشتار به بررسی گیاهان ارزان قیمت و معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

هدیه گیاهان آپارتمانی

قبل از آنکه با نام گیاهان ارزان ‌قیمت جهت هدیه آشنا شویم، لازم دانستیم ویژگی‌های مهمی که گیاهان آپارتمانی می‌بایست داشته باشند را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از ویژگی‌های مهم این گیاهان که آن‌ها را برای هدیه مناسب می‌سازد مقاوم بودن آن‌هاست. نکته قابل توجه در خرید گیاه هدیه ، تهیه گیاهان آپارتمانی مقاوم و ماندگار است. با این کار شخص دریافت کننده هدیه، برای مدت‌ها با تماشای گل یا گیاه آپارتمانی شما لبخندی شیرین بر لب می‌آورد.

تصفیه کردن هوا نیز از دیگر ویژگی‌های گیاهان آپارتمانی مناسب هدیه است. بسیاری از گیاهان به پاکسازی آلودگی موجود در هوا می‌پردازند. گیاهان تصفیه کننده هوا، مناسب منزل و محل کار هستند که علاوه بر زیبایی و طراوتشان، می‌توانید از این ویژگی آنان نیز بهره‌مند شوید. گونه‌های متنوع این گیاهان با شکل‌های ظاهری گوناگون، در قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند.  برای خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی ارزان، باید به سراغ معتبرترین فروشگاه گل آنلاین تهران رفته و گیاهان مطلوب، زیبا و ارزان قیمت را انتخاب کنید.

گیاهان ارزان قیمت برای هدیه را از کجا بخریم ؟

گل و گیاهان زیبا و زینتی زیادی برای هدیه دادن وجود دارند که برخی از آنها دارای قیمت‌های بسیار بالایی هستند و کمتر کسی می‌تواند به سراغ آنها برود. اما در این بین گیاهانی نیز وجود دارند که با داشتن ظاهری زیبا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. بسیاری بر این باورند که بهترین راه برای خریدن گیاهان ارزان قیمت برای هدیه دادن مراجعه به بازار گل و گیاه و خرید مستقیم از بازار گل تهران است.

برای خرید از بازار گل و گیاه دشواری‌هایی نیز وجود دارد. مثلا برای خرید از بازار گل امام رضا باید در ساعات اولیه روز (۶ صبح) مسافتی طولانی را طی نمایید تا بتوانید گیاهانی تازه و باطراوت تهیه کنید. با در نظر داشتن این موضوع، پیشنهاد ما به شما برای خرید گیاهان ارزان قیمت و باکیفیت، خرید آنلاین گل و گیاه است. در این صورت شما می‌توانید با یک فروشگاه گل و گیاه معتبر با قیمت مناسب در ارتباط باشید و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، سفارش خود را با دیزاین و طراحی دلخواهتان درب منزل دریافت کنید.

انواع گیاهان ارزان قیمت مناسب برای عزیزانتان

پس از بررسی ویژگی‌های گیاهان مناسب برای هدیه و همچنین مکان خرید آن‌ها، حال نوبت به معرفی این گیاهان می‌رسد. گیاهانی که در اینجا به معرفی آن می‌پردازیم، گیاهان ارزان قیمتی هستند که روش نگهداری آنها نسبتا آسان است.

پتوس

پتوس

پتوس گیاهی مقاوم با رشد سریع است و جزء گیاهان ارزان قیمت و محبوب به شمار می‌آید. برخی از افراد این گیاه رونده را در محیط کار یا اتاق خواب خود، نگهداری می‌کنند. پوتوس از ویژگی تصفیه هوا برخوردار بوده و باعث دفع سموم موجود در هوا می‌شود. در زمان خرید پتوس جهت هدیه دادن، از سالم بودن برگ‌ها و نداشتن آفت روی برگ و ساقه‌‌های آن اطمینان حاصل کنید.

لیندا

گیاه لیندا یا همان نخل دم اسبی،  یک گیاه شیک و لوکس برای قرار دادن در دکوراسیون منزل می‌باشد. لیندا می‌تواند یک هدیه خاص برای زیباپسندان باشد. این گیاه دارای برگ‌های باریک و کشیده است و به مرور زمان رشد می‌کند. این گیاه علاوه بر زیبایی، خاصیت دکوراتیو نیز دارد و نسبت به این ظاهر زیبا از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

گل قاشقی

ظاهر زیبا و دوست داشتنی گیاه قاشقی و تنوعی که در رنگ گل‌ها و برگ‌های این گیاه وجود دارد، آن‌را به یک هدیه مناسب تبدیل کرده است. گیاه قاشقی برگ‌های پهن گوشتی به شکل قاشق دارد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد انتخابی بسیار مناسب، برای افرادی است که تجربه کافی در زمینه نگهداری گل آپارتمانی ندارند.

گندمی

گل گندمی یا عنکبوتی

گل گندمی جزء گیاهان بادوام و ماندگار است. این گیاه نیز برای افراد مبتدی بسیار مناسب می‌باشد. گل گندمی را می‌توان به صورت آویز به سقف و یا روی یک میز بلند قرار داد. گیاه گندمی نیز از گیاهان تصفیه کننده هوا می‌باشد و جزء گیاهان ارزان قیمت نیز محسوب می‌شود. می‌توانید این گیاه را با قرار دادن یک کارت پستال درون آن که دارای یک متن عاشقانه است به یک هدیه خاص و زیبا تبدیل کنید.

نخل شامادورا

این گیاه آپارتمانی زیبا برای هدیه دادن خلق شده است. نخل شامادورا برای افرادی که به گیاهان استوایی علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. این گیاه در شرایط کم نور به خوبی رشد می‌کند. گلدان‌های کروی و استوانه‌ای برای قرارگیری شامادورا بسیار مناسب هستند. برای هدیه دادن این ‌گلدان زیبا که از گیاهان ارزان قیمت نیز می‌باشد، می‌توانید از یک روبان قرمز و یک پاپیون روی آن نیز استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.