نتایج لاتاری 2022 رو چجوری میشه از طریق برتر مهاجر دید؟

نتایج لاتاری 2022 که مهر سال 99 بوده ثبت نام کردید و الان بی‌صبرانه منتظر جواب لاتاری هستید با مجموعه برتر مهاجر همراه باشید. تاریخ دقیق اعلام جواب لاتاری 2022 روز 18 اردیبهشت سال 1400 در ساعت 20:30 است.

اگر ثبت نام لاتاری 2022  که تا اواسط آبان وقت داشته را در این مجموعه انجام دادید، نتایج لاتاری برتر مهاجر در تاریخ ذکر شده به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. دوستانی که ثبت نام لاتاری خود را از طریق مجموعه برتر مهاجر انجام ندادند اصلاً نگران نباشند، این افراد می توانند فرم استعلام نتایج لاتاری برتر مهاجر را پر کرده تا در زمان اعلام نتایج از نتیجه لاتاری خود با خبر شوند.

راستی یک مقدار باید صبور باشید، چون تعداد دوستان ثبت نام کننده زیاد است ممکن یکی دو هفته طول بکشد تا جواب لاتاری برای شما ارسال شود. دوستانی که ثبت نام لاتاری را در این مجموعه انجام ندادند می توانند از طریق لینک زیر درخواست خود را اعلام کنند تا نتایج برایشان ارسال شود.

آدرس استعلام نتیجه لاتاری

عزیزانی که بعد از آبان سال 99 ثبت نامشان را در سامانه برتر مهاجر انجام دادند، چون ثبت نام آن ها مربوط لاتاری 2023 است، جواب لاتاری این افراد اردیبهشت سال 1401 معلوم می شود.

نحوه اعلام نتایج لاتاری 2022

تمامی عزیزانی که ثبت نام لاتاری را از طریق مجموعه برتر مهاجر انجام دادند و دوستانی که برای دریافت نتیجه لاتاری خود از سامانه استعلام نتایج لاتاری برتر مهاجر استفاده کردند می توانند با رفتن به حساب کاربری‌شان در سایت از نتایج خود با خبر شوند. به دلیل اینکه مخابرات ایران اجازه استفاده از کلماتی مثل لاتاری، برنده و... نمی دهد، پیامک های ارسال شده تنها برای اطلاع رسانی است تا شما باخبر شوید که نتیجه در حساب کاربری شما قرار گرفته است.

لیست نتایج لاتاری ایرانیان

آیا می‌دانستید که در هر دوره از لاتاری حدود 758.428 نفر شرکت می کنند که به تازگی در سال قبل 6001 نفر برنده شدند. تو سال‌های قبلی تعداد 4500 نفر برنده می شدند اما وقتی که یکی از کشورهای آسیای شرقی حذف شد، سهمیه آن کشور که 1500 نفر بود به ایران تعلق گرفت. لیست نتایج لاتاری به هیچ عنوان در هیچ جای اینترنت پخش نخواهد شد و افراد ثبت نام کنند می توانند به صورت اختصاصی نتایجشان را در پنل کاربری‌شان مشاهده کنند. دوستانی که در مجموعه برتر مهاجر ثبت نام خود را انجام نداند باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی (مطابق پاسپورت)، کانفرمیشن نامبر و سال تولد را در سامانه استعلام نتایج لاتاری برتر مهاجر وارد کنند.

سامانه استعلام نتایج لاتاری برتر مهاجر

یک سری عزیزان ممکن است کد کانفرمیشن را نداشته یا به هر دلیلی گم کردند. این افراد می توانند با مراجعه به سامانه بالا به راحتی نتیجه خود را دریافت کنند. برای این کار تنها کافی است در فرمی که در حال پر کردن آن هستند تیک «Confirmation Number را فراموش کرده‌ام» را بزنید و به جای کانفرمیشن نامبر، ایمیل خود را وارد کنند.

دوستانی که در مجموعه برتر مهاجر ثبت نام کردند و کانفرمیشن خود را گم کردند نیازی به این فرایند ندارند؛ زیر اطلاعات این افراد در دیتابیس‌های این مجموعه محافظت می شود و زمان اعلام نتایج از اطلاعات آن ها برای مشاهده نتیجه‌شان استفاده می شود.

شاید تا اینجا یک سری سؤال در ذهن شما به وجود آمده باشد. برای دریافت پاسخ خود می توانید عبارت "سؤالات متداول لاتاری برتر مهاجر" را در گوگل سرچ کنید تا پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت کنید.

تو ادامه به یک سری از سؤالات پر تکرار شما عزیزان را پاسخ خواهیم داد

سؤالات متداول در خصوص اعلام نتایج لاتاری

یک سری سؤالاتی که خیلی از ما پرسیدید در این بخش خواهیم گفت.

کد Confirmation Number چیست؟

بعد از اینکه ثبت نام لاتاری افراد نهایی می شود، سایت مبدأ یک صفحه‌ای را نشان می دهد که در آن کد کانفرمیشن نامبر یا Confirmation Number دیده می شود. این سریال در واقع موفقیت‌آمیز بودن ثبت نام شما را نشان می دهد. کدی که صادر می شود 16 کاراکتر دارد که شما می توانید در 4 کاراکتر اولیه سال ثبت نامی خود را مشاهده کنید. به طور مثل افرادی که مهر سال 99 ثبت نام کردند که همان لاتاری 2022 است، در 4 کاراکتر ابتدایی کد کانفرمیشن نامبرشان عدد 2022 درج شده.

راستی این کد فقط در صورتی که اطلاعات در سیستم ثبت شود برای شما صادر می شود و نشان دهند ثبت اطلاعات درست نیست. پس باید دقت زیادی در وارد کردن اطلاعات داشته باشید. دوستانی که در سامانه برتر مهاجر ثبت نام لاتاری انجام می دهند خیالشان کاملاً راحت است چون کارشناسان اطلاعات آن ها را بررسی می کنند و در صورتی که اطلاعات مشکلی داشته باشد با شخص تماس گرفته و صحت اطلاعات را نهایی و ثبت نام آن ها انجام می دهند.

لازم است این نکته را بدانید: در صورتی که اطلاعات وارد شد برای ثبت نام اشتباه باشد قبل از قرعه کشی آن فرد از سیستم قرعه کشی حذف خواهد شد.

چرا سال ثبت نام لاتاری با عنوان آن دو سال اختلاف دارد؟

علت این اختلاف در مدت زمانی است که از زمان ثبت نام تا مهاجرتتان به آمریکا حدود 2 سال طول خواهد کشید. به عنوان مثال افرادی که در سال 2020 ثبت نام لاتاری 2022 انجام دادند، می توانند در سال 2022 مهاجرت به آمریکا داشته باشند.

 فایل نهایی ثبت نام لاتاری را ندارم، چه کار کنم؟

اگر از در سامانه ثبت نام لاتاری برتر مهاجر ثبت نام کردید اصلاً نگران نباشید. می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا برای شما فایل نهایی ثبت نام را ارسال کنند. دوستانی که در مجموعه برتر مهاجر ثبت نام نکردند می توانند از طریق سامانه برتر مهاجر نتیجه خود را در زمان اعلام نتایج مشاهده کنند.

من برنده شدم، چه اقداماتی باید انجام دهم؟

winner-dvlottory-package

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، پر کردن فرم DS 260 است. این فرم برای شما سرنوشت ساز است، در صورتی به درستی این فرم را پر نکنید قطعاً آفیسر سفارت شما ریجکت خواهد کرد. بعد از اینکه برنده شدید برای پر کردن این فرم با کارشناسان برتر مهاجر در ارتباط باشید تا شما را برای پر کردن این فرم کاملاً راهنمایی کنند. هر سال برندگان زیادی به دلیل اهمیت ندادن به این فرم شانس مهاجرت به آمریکا را از دست می دهند، پس در این موضوع جدیت کامل داشته باشید

بعد از پر کردن فرم DS 260 و ارسال آن باید منتظر ایمیلی از سوی سفارت آمریکا باشید که در آن به شما وقت مصاحبه دادند. ارسال این ایمیل ممکن چند ماهی طول بکشد. شما می توانید در این زمان واکسن‌ها و اقدامات مورد نیاز قبل از مصاحبه را انجام دهید. بعد از انجام اقدامات لازم مرحله آخر که مصاحبه در سفارت است را پیشرو دارید که در این مرحله باید صداقت کامل و خونسردی خود را حفظ کنید.

ای‌بابا لاتاری برنده نشدم، حالا چاره چیه؟

به هیچ عنوان ناراحت این موضوع نباشید، سالانه صدها هزار نفر برنده نمی شوند اما امید خود را از دست نداده و برای سال بعد ثبت نام می کنند. خیلی از افرادی که امسال برنده شدند، سال‌های قبل جزء برندگان نبودند و مهم‌تر از همه امید خود را از دست ندادند و دوباره در این قرعه کشی شرکت کردند. دوستانی که برنده نشدید می توانید با سرچ عبارت "ثبت نام لاتاری برتر مهاجر" دوباره ثبت نام خود را انجام داده و شانس خود را امتحان کنید. آرزوی موفقیت شما در لاتاری سال بعد را داریم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.