آموزش شارژ حساب پی پال در ایران

 این کیف پول الکترونیکی، انواع خدمات پرداخت و انتقال ارزی را برای کاربران مهیا کرده است. با وجود تحریم‌هایی که این سرویس برای ایرانیان اعمال کرده، پی پال در ایران نیز کاربران زیادی دارد. اگر دوست دارید با افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال یا خرید و فروش دلار پی پال در ایران آشنا شوید، با ما همراه باشید.

استفاده از حساب پی پال در ایران

با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان استفاده از پی پال در ایران وجود ندارد و برای افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال و انجام پرداخت با پی پال نیاز به اتصال به IP خارجی دارید. همچنین می توانید از خدمات ایرانیکارت (iranicard) برای انواع فعالیت های مورد نیاز خود در ارتباط با پی‌پال استفاده نمایید.

پی پال

آموزش شارژ حساب پی پال

برای شارژ حساب پی پال از دو روش می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این روش ها با کارت های بانکی ایرانی و یا با استفاده از هر گونه شبکه مالی متعلق به ایران امکان پذیر نمی باشد. به این منظور نیاز به دسترسی به یکی از روش های پرداخت بین المللی و یا یک واسطه خواهید داشت.

شارژ پی پال با کردیت کارت

برای شارژ و حتی وریفای حساب پی پال نیاز به یکی از انواع کردیت کارت دارید. کردیت کارت ها می توانند ویزا کارت، مستر کارت فیزیکی یا یکی از انواع کارت مجازی باشند. در رابطه با کارت های مجازی دو نکته قابل توجه وجود دارد. اول اینکه از کارت های مجازی تنها برای افتتاح حساب و وریفای پی پال می توان استفاده کرد. به عبارت دیگر با توجه به این که گیفت کارت ها قابلیت دریافت حواله ندارند و تنها یک بار شارژ می شوند، امکان واریز دلار پی پال به این کارت ها وجود ندارد.

نکته دوم در استفاده از این روش این است که افتتاح حساب و وریفای پی پال، تنها با استفاده از گیفت کارت هایی مثل ویزا کارت مجازی قابل انجام است. به عبارت دیگر با همه ی انواع گیفت کارت نمی توان نسبت به وریفای حساب پی پال اقدام کرد.

برای دریافت کردیت کارت نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. این حساب ها همراه با کارت های اعتباری متصل به حساب از نوع دبیت از طریق ایرانیکارت قابل دریافت هستند. اگرچه شرایط بین المللی مانع از باز کردن حساب بین المللی توسط شهروندان ایرانی میشود، اما با استفاده از خدمات ایرانیکارت این هدف قابل دستیابی است.

شارژ پی پال با واسطه

روش بهتر شارژ حساب پی پال در ایران، استفاده از خدمات ایرانیکارت (iranicard.ir) است. شما با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید بدون دردسر استفاده از کردیت کارت‌ها، نسبت به شارژ حساب پی پال خود اقدام کنید.

شارژ پی پال

آموزش شارژ حساب پی پال:‌ کلام آخر

پی‌پال یکی از معتبرترین و کارآمدترین روش‌های انتقال پول در دنیاست. مسلما یکی از سرویس‌های ضروری مرتبط با افتتاح حساب پی پال، شارژ حساب پی پال است. به منظور شارژ حساب پی پال در ایران می‌توانید علاوه بر خرید انواع کردیت‌کارت‌ها از ایرانیکارت (iranicard)، از خدمات مستقیم شارژ حساب پی پال این شرکت استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایرانیکارت در تماس باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.