قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

اول به این نکته توجه کنید که دستگاه تصفیه آب باید بتواند آب تصفیه شده را با بالاترین استاندارد که برای سلامتی بدن مناسب است تولید نماید. 

کشور تایوان را میتوان یکی از تولید کننده های مطرح در زمینه تصفیه آب زیر سینکی دانست و کمپانی های بزرگی دراین کشور تحت لیسانس آمریکا و با استاندارد های جهانی فعالیت میکنند که محصولات خود را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادرمیکنند، مزیت آنها قیمت مناسب به همراه کیفیت بسیار بالا میباشد. 

ازبهترین برندهای موجود در بازار میتوان به دستگاه تصفیه آب اکولایف اشاره کرد، درساخت این دستگاه از بهترین قطعات روز دنیا استفاده شده است. برروی تمام قطعات دستگاه حک تایوان وجود دارد و این نکته را توجه داشته باشید که فقط دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال دارای حک تایوان بر روی تمام قطعات هستند، دستگاه های موجود در بازاری که بر روی قطعات خود  حک تایوان ندارند و فروشنده ادعای تایوانی بودن آن را دارد تماماً فیک بوده و در ایران تولید و از قطعات ایران یا چین استفاده  میشوند. 

اکولایف از بهترین متریال و تکنولوژی در دستگاههای خود استفاده مینماید و دارای ۷ الی ۸ مرحله فیلتر با روش اسمزمعکوس است. این دستگاه توانایی حذف مواد شیمیایی و مضر از آب را با ضریب دقت ۹۹ درصد دارا است و آب خروجی دستگاه مطابق با استانداردهای روز بین المللی میباشد. 

 دستگاه تصفیه آب خانگی اکولایف را میتوان یکی از قوی ترین و باکیفیت ترین دستگاه تصفیه آب موجود دربازار دانست، درساخت این دستگاه از بهترین و باکیفیت ترین قطعات موجود در دنیا استفاده شده است که با وجود داشتن دوسال گارانتی، اما این قول را میتوان داد که در صورت تعویض به موقع فیلترها (به صورت دوره ای توسط پشتیبانی شرکت اطلاع رسانی میشود)  هیچ خرجی ندارد.

بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی کدام است؟ 

مارک های مختلفی در ایران وجود دارند که بسیاری از آنها ساخت ایران، چین و تایوان هستند. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هم از نوع تایوانی آن میباشد، اما چرا تایوانی؟ قطعات ساخت کشور تایوان بسیار با کیفیت بوده و تحت نظارت استانداردهای جهانی تولید میشود، این قطعات دارای عملکرد بسیار مناسب و کیفیت بالایی هستند. شاید همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد سودجو دستگاه تصفیه آب ساخت ایران یا چین را با نام تایوان به فروش برسانند. 

با وجود برندهای بسیاری که در بازار وجود دارد بدون شک میتوان گفت که تصفیه آب اکولایف از بهترین نوع آن میباشد. برند اکولایف EcoLife  از بهترین قطعات ساخت کشور تایوان میباشد. 

تایوانی بودن دستگاه تصفیه آب چگونه مشخص میشود؟ 

از آنجایی که تایوانی بودن دستگاه هم از نظر کیفیت و هم از نظر عمر قطعات برقی و فیلترها بسیار اهمیت دارد، میخوام چند نمونه که به شما در شناخت دستگاه تصفیه آب تایوانی کمک میکند را بیان کنیم. 

• تمام قطعات دستگاه تصفیه آب تایوانی مانند هوزینگ، هوزینگ ممبران، سوییچ های پرشر و لوپرشر، پمپ، مخزن ذخیره، گیج فشار و... دارای حک تایوان و حک کمپانی سازنده آن میباشد و در غیر این صورت فیک است. 

• مخزن استفاده شده در دستگاه تصفیه آب تایوانی، با نام مخزن تانک پک تایوان Tankpac و در زیر مخزن باید حک تایوان و حک تانک پک وجود داشته باشد و درغیر این صورت فیک است. 

• بر روی تمام فیلترهای استفاده شده در دستگاه باید حک کمپانی سازنده و حک تایوان وجود داشته باشد. 

• مدت زمان گارانتی بسیار اهمیت دارد، چنانچه در طول مدت گارانتی دستگاه مشکلی پیدا کند، فروشنده موظف است بدون هیچ هزینه ای اقدام به تعویض قطعه نماید. 

توجه داشته باشید که به طور مثال مخزن تانک پک تایوان که آنتی باکتریال بوده و سه لایه میباشد هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار با مخزن های موجود در بازار ایران حداقل فرق ۴۰۰هزار تومانی دارند. همچنین عمر مخزن تانک پک حداقل ۱۰ سال میباشد و مخزن های متفرقه نهایتاً دوسال عمر میکنند. 

فیلتردستگاه تصفیه آب خانگی اکولایف 

فیلترالیافی: فیلتر پلی پروپیلن که قادراست تا گل و لای و رسوبات و شن و ماسه و... را تا قطر ۵ میکرون از آب حذف نماید. 

فیلتر کربن پودری: کربن پودری که به آن گرانول هم گفته میشود خاصیت جذب ترکیبات شیمیایی و کلر را از آب دارد و باعث بهتر شدن طعم و بوی آب میشود. 

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر نقش بسیارمهمی دارد و به تکمیل مراحل فیلتراسیون کمک بسیاری مینماید. 

فیلتر ممبران:  ممبران اصلی ترین و مهم ترین فیلتر تصفیه آب است تمام املاح مضر و مواد سمی مانند نیترات، نیتریت، آرسنیک، جیوه و مواد شیمیایی را تا قطر 0.0001 میکرون از آب حذف مینماید. 

فیلتر پست کربن:  فیلتری است که برای بهبود طعم و بوی آب و بعداز اینکه آب از مخزن خارج میشود به این فیلتر وارد میشود. 

فیلتر مینرال: فیلتر مینرال بسیار مهم است، این فیلتر قادراست تا املاح مفیدی که از آب رفته است و وجود آن الزامی است را به آب بازگرداند. به طور مثال بعضی املاح مفید مانند کلسیم‌ و پتاسیم باید به حجم معینی در آب وجود داشته باشد. این فیلتر با اضافه کردن این املاح تکمیل کننده مراحل فیلتراسیون است. 

دستگاه تصفیه آب قلیایی:

معمولاً فیلتر قایایی در مرحله هفتم و در برخی دیگر در مرحله هشتم  در تصفیه آب بسته میشود، این فیلتر با تنظیم PH  آب و اضافه کردن املاح معدنی مفید، آب را به حالت قلیایی نزدیک میکند. آب قلیایی برای سلامتی بدن از جمله سیستم گوارش، قند و چربی بسیار مفید است و معمولاً بعداز یک سال و نیم باید افدام به تعویض آن کرد. 

تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

هدف ما اطلاع رسانی و آگاهی دادن درمورد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با کیفیت بسیار بالا همراه با قیمت مناسب میباشد. تا تمامی همطنانی که نیاز به دستگاه تصفیه آب خانگی دارند بتوانند از آن استفاده نمایند. بازرگانی تصفیه ایران توضیع کننده انحصاری و پخش کننده دستگاه تصفیه آب اکولایف تایوان است که در بسیاری از شهرها نمایندگی فعال دارد. 

تصفیه آب اکولایف را میتوان پرفروش ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران دانست که دارای کیفیت قطعات و عمر قطعات بسیار بالایی میباشد. 

دستگاه تصفیه آب اکولایف دارای گارانتی طلایی بی قید و شرط

هفت روز ضمانت بازگشت وجه میباشد که میتوان گفت در نوع خود بی نظیر است

برند اکولایف جزو معدود برندهای موجود در ایران است که در چهار مدل مختلف وجود دارد. 

دستگاه تصفیه آب اکولایف پریمیوم 

• دستگاه تصفیه آب اکولایف اکونومی

دستگاه تصفیه آب اکولایف اکوپلاس 

• دستگاه تصفیه آب اکولایف پلاس

پیشنهاد میکنیم برای اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اکولایف با کارشناسان فروش بازرگانی تصفیه ایران تماس حاصل فرمایید. 

0912-4606005

0912-1211554

021-66675390

021-66675391

کارشناسان بازرگانی تصفیه ایران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را بر طبق نیاز شما پیشنهاد میدهند، همچنین اگر درشهرهایی سکونت داشته باشید که نمایندگی اکولایف در آن وجود دارد، همکاران ما  شماره نمایندگی محل سکونت شما را ارسال میکنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.