از مانیتورهای مادیران تا تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن

 مادیران برای بسیاری از افراد، تداعی‌بخش مانیتورهای سال‌های گذشته است. قاب‌های جادویی کوچک که برای زمان خود بسیار مدرن و کارآمد بودند و البته «نماد اطمینان» را در ذهن مخاطبان خود حک کردند. 

بیش از ۱۵ سال است که داستان شکل‌گیری و موفقیت مادیران، به تولد و توسعه برند «ایکس ویژن» گره خورده که در حال حاضر پرچمدار تلویزیون‌های خود، سری 8 ایکس ویژن را به بازار عرضه کرده است. در ادامه می‌خواهیم از آغاز مسیر شکل‌گیری تا دستاوردهای جدید ایکس ویژن را بررسی کنیم.

سرآغاز ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال ۱۳۸۵ پس از سالها فعالیت موفق شرکت مادیران و کسب تجربه در زمینه IT و ماشین‌های اداری، متولد شد تا با گسترش خطوط تولید، فعالیت این شرکت در راستای تولید محصولات صوتی و تصویری آغاز شود. در ابتدا ایکس ویژن به تولید تلویزیون و گیرنده های دیجیتال پرداخت. تلویزیون‌های ایکس ویژن با کیفیت بالای ساخت و با بهره‌گیری از گارانتی معتبر مادیران توانست با برندهای معتبر جهانی رقابت کند و جایگاه خوبی بدست آورد.

در سال ۱۳۹۱پس از سال‌ها تجربه، مادیران در زمینه تولید مانیتورهای ال جی، زمان تولید مانیتور با برند ایکس ویژن فرا رسید. بدین ترتیب ایکس ویژن یک گام دیگر در مسیر توسعه محصولات خود برداشت و مانیتورهای خود را روانه بازار کرد. کارخانجات الکترونیک و پلاستیک با مساحت ۴۲۵۰۰ مترمربع در زمینی به وسعت ۷۳۰۰۰مترمربع واقع در شهر صنعتی هشتگرد، از ابتدای مسیر آغازین ایکس ویژن احداث شد و با تولید انواع نمایشگر، تلویزیون و قطعات پلاستیکی در طی این سال‌ها به فعالیت خود ادامه داده است.

توسعه در سطح جهانی

ایکس ویژن همواره در تلاش بوده است محصولات خود را طبق به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان تولید کند. به همین منظور در سال ۱۳۹۱ گامی دیگر در زمینه توسعه برداشت و در همین راستا پس از مدتی، تلویزیون‌های با وضوح تصویر ULTRA HD ۴K را در سبد محصولات خود قرار داد. ایکس ویژن در ادامه مسیر پیشرفت خود اقدام به تولید تلویزیون با تنوع بیشتر و مطابق با تکنولوژی روز دنیا کرد. به طوری که تمام سلایق و نیازهای جامعه ایران را پوشش دهد. انواع تلویزیون از معمولی تا هوشمند، از وضوح HD تا ۴K و در اندازه‌های ۲۴ تا ۶۵ اینچ، بهره‌مند از جدیدترین قابلیت‌های صوتی و تصویری در سطح جهانی، با برند ایکس ویژن تولید شد.

شکوفایی ایکس ویژن

سال ۱۳۹۹ را می‌توان سال شکوفایی ایکس ویژن نامید. در این دوره علی‌رغم شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که جهان را درگیر خود کرد، ایکس ویژن توانست رکورد فروش سال‌های قبل خود را پشت سر بگذارد و در مسیر شکوفایی در جایگاهی بهتر از گذشته قرار گیرد. با خروج برندهای خارجی از بازار ایران، ایکس ویژن با تولید محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب،  ارائه خدمات پس از فروش و قدرتمندسازی شبکه توزیع خود توانست جایگاه این برند را در بین مصرف کنندگان ایرانی بهبود بخشد. به طوریکه طبق آخرین نظر سنجی ها اکنون حدود ۷۰ درصد مردم ایران، ایکس ویژن و محصولات آن را می‌شناسند. 

هر موفقیتی از پشتوانه خود سرچشمه می‌گیرد

حضور موثر ایکس ویژن در بازار ایران وام‌دار مسیر موفقی است که سال‌ها پیش، شرکت مادیران پای در آن نهاد. در ادامه، با مرور تاریخچه‌ای از مادیران همراه باشید. 

درباره مادیران

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ تحت عنوان ”شرکت امیری و شرکاء“ توسط جناب آقای محمود امیری بنیان‌گذاری شد. یک سال پس از تاسیس مرکز ماشین‌های اداری ایران، شرکت موفق به دریافت نمایندگی انحصاری برند Olivetti و ماشین حساب های الکترونیکی Sharp شد. در آن زمان، ماشین حساب های شارپ در رده اولین ماشین حساب های الکترونیکی پیشرفته در سرتاسر دنیا به شمار می رفت. دریافت نمایندگی انحصاری دستگاه های سکه و پول شمار بانکی De La Rue در آن دوره از دیگر موفقیت های این شرکت به شمار می رفت.

پس از تاسیس مرکز ماشین های اداری ایران در دهه ۴۰، این شرکت توانست سه شعبه موفق و مستقل خود را راه اندازی کند. در این میان مرکز ماشین های اداری ایران نیازمند انتخاب یک نام مشترک برای برند و هویت تمامی شعبات خود بود. پس از ارائه گزینه‌های مختلف، سرانجام پیشنهاد ”مادیران“ از جانب یکی از مهندسین شعبه خدمات پذیرفته شده و این نام به عنوان هویت مشترک شعبات و همچنین گارانتی شرکت انتخاب شد. 

در حال حاضر مادیران با ۵ شرکت تشکیل‌دهنده، تبدیل به هلدینگ شده است و فعالیت خود را در مسیر تولید محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی ادامه می‌دهد. ایکس ویژن نیز به عنوان یکی از اعضای این خانواده بزرگ، در جهت بالا بردن سطح کیفیت زندگی ایرانیان و تولید به‌روزترین محصولات در سطح جهانی می‌کوشد.

و این مسیر ادامه دارد

ایکس ویژن از ابتدای فعالیت خود از گذشته تا به امروز، با بهره‌گیری از خطوط تولید و کارخانه‌های مجهز، همواره موفق به تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شده و ارتقا و توسعه محصولات را در دستور کار خود قرار داده است. اکنون محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن مطابق با تکنولوژی روز دنیا، با تنوع مطلوب و مناسب برای هر سلیقه‌ای، برای طیف گسترده مصرف‌کنندگان تولید و عرضه می‌گردد. در راستای همین اهداف، تلویزیون‌های سری ۸ ایکس ویژن با بالاترین مشخصات فنی به بازار ایران عرضه شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیشرفته‌ترین تلویزیون ایرانی می‌توانید به صفحه معرفی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن سر بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.