آی پی ثابت مخصوص ترید

 خوشبختانه بازار داغ ارزهای دیجیتال سبب شده تا بسیاری از کاربران ایرانی مشغول ترید در صرافی های محبوبی مثل بایننس باشند. متاسفانه به علت تحریم هایی که علیه کشورمان صورت گرفته، شما بایستی برای فعالیت در صرافی بایننس(Binnace) از آی پی ثابت برای ترید استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

محدودیت‌های فعالیت در بایننس

همانطور که می‌دانید محدودیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی وجود دارد که خطر از بین رفتن سرمایه در صرافی هایی مثل بایننس را افزایش می‌دهد. به دلیل تحریم هایی که صورت گرفته، کاربران ایرانی برای ترید در صرافی بایننس بایستی از آی پی ثابت مخصوص بایننس استفاده کنند. مشکلی که وجود دارد این است که شما حتی نمی‌توانید از وی پی ان استفاده کنید چرا که بایننس(Binance) متوجه تغییر آی پی شما شده و در نهایت اکانت شما را مسدود می‌کند. 

خبر خوب این است که بایننس حتی در صورت تخلف شما، به مدت ۲ هفته به شما فرصت می‌دهد که پول خود را از این صرافی بیرون بکشید. با این حال، حالت منطقی این است که شما با خیال راحت و با امنیت کامل در این صرافی فعالیت کنید و برای این کار ما به شما سرور مخصوص بایننس را پیشنهاد می‌کنیم. 

آی پی ثابت

آی پی ثابت مخصوص ترید چیست؟

آی پی ثابت مخصوص ترید در واقع یک سرور می‌باشد که شما را به صورت مداوم به یک ip در کشور دیگر متصل می‌کند. شما برای اینکه بتوانید با امنیت کامل در صرافی بایننس فعالیت کنید؛ بدون اینکه خطری برای از دست رفتن پولتان یا مسدود شدن اکانت‌تان وجود داشته باشد، بایستی از سرور مجازی برای بایننس استفاده کنید. 

گاها دیده می‌شود که کاربران ایرانی به اشتباه به دام وب سایت های کلاه برداری گیر می‌افتد که به اسم فروش سرور مجازی، وی پی ان‌هایی را ارائه می‌کنند که در نهایت باعث مشکلات زیادی می‌شود. توجه داشته باشید که برای فعالیت در بایننس، هرگز نباید از VPN استفاده کنید چرا که بایننس متوجه تغییر آی پی شما خواهد شد. جهت خرید سرور مجازی برای بایننس به سایت بیت سرور به آدرس bitserver مراجعه کنید. 

تفاوت سرور مجازی و VPN چیست؟

همانطور که گفتیم، گاها بسیاری از افراد به اشتباه، از VPN به جای سرور مجازی استفاده می‌کنند. متاسفانه گزارش های زیادی دریافت شده از سرمایه هایی که به علت همین موضوع از دست رفته‌اند. 

بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل استفاده از وی پی ان، اکانت‌شان در بایننس مسدود شده. اما راه حل چیست؟ 

وی پی ان ها به علت اینکه با هر بار اتصال به آی پی یا کشور متفاوتی متصل می‌شوند، برای بایننس مناسب نیستند. بایننس بر روی تغییر آی پی شما حساس است و در صورت مشاهده، اکانت شما را مسدود می‌کند. در کنار آن، آی پی ایران هم مجاز به استفاده از این صرافی نیستند. بنابراین بهترین راهکار این است که شما از آی پی ثابت مخصوص ترید استفاده کنید که سبب می‌شود به راحتی و بدون نگرانی، به کشوری متصل شوید که هرگز لوکیشن و IP آن تغییر نمی‌کند. 

در واقع کاری که سرور مجازی برای شما انجام می‌دهد این است که به صورت مداوم شما را به یک آی پی از کشورهای لوکیشن خاص مثل سوئیس، لیتوانی، پرتغال و... متصل می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که صرافی بایننس، هرگز متوجه تغییر آی پی شما نشود.

بایننس

از کجا آی پی ثابت مخصوص ترید تهیه کنیم؟

حالا که فهمیدیم چرا باید برای فعالیت در بایننس از آی پی ثابت ترید استفاده کنیم، سوال مهم این است که از کجا اقدام به تهیه سرور مجازی کنیم؟ 

همانطور که می‌دانید سایت‌های زیادی هستند که سرور مجازی مخصوص ترید ارائه می‌دهند. اما برای اینکه یک سرور مطمئن و با کیفیت تهیه کنید، بایستی سایتی را انتخاب کنید که ویژگی‌های زیر را به شما ارائه دهد:

- قابلیت کیل سوئیچ سرورها (یعنی در صورت قطعی اینترنت، آی پی شما به یکباره به ایران برنگردد تا باعث شک سایت بایننس شود)

- نصب و راه اندازی آسان و سریع

- پشتیبانی 24 ساعته

- سرعت و کیفیت بالا

- و...

بنابراین، اگر می‌خواهید از سایتی استفاده کنید که تمام این خدمات را ارائه دهد، ما به شما بیت سرور را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید جهت خرید VPS به آدرس bitserver مراجعه کنید. در صورتی که تمایل داشتید با مشاوران بیت سرور برای خرید مطمئن‌تر ارتباط برقرار کنید، می‌توانید با شماره 07191301442 و یا شماره 09173300898 تماس حاصل فرمائید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.