ویژگی‌های کلیدی یک تلویزیون مناسب برای گیمرها

 تکنولوژی روز جهان، گیمینگ و بازی‌های رایانه‌ای را به فصلی جدیدتر و هیجان‌انگیزتر برده است و می‌توان با گرافیک قوی‌تر و قابلیت‌های بیشتر در فضای بازی‌های امروزی غرق شد. برای افرادی که عاشق دنیای گیمینگ هستند، علاوه بر بازی‌های به‌روز و جدید، داشتن یک تلویزیون مناسب برای این سرگرمی مدرن، لازم و اجتناب‌ناپذیر است. تلویزیونی که از ویژگی‌های کلیدی و ضروری برای یک تجربه لذتبخش از گیمینگ برخوردار باشد و به یک مهره مهم برای گیمرها تبدیل شود.

اما کلیدی‌‌ترین فاکتورها برای داشتن یک تلویزیون مناسب برای گیمینگ چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری برای خرید یک تلویزیون مناسب برای این دسته از بازی‌های هیجان‌انگیز را به دست آورید.

تصاویر سریع و روان با MEMC

برای افراد آشنا با دنیای بازی‌ها و همینطور علاقه‌مندان به مسابقات سرعتی مانند رالی و فوتبال، وجود لگ (Lag) و تصاویری که حرکت‌ها را به درستی نمایش نمی‌دهند اتفاق ناخوشایندی است. گیمرها برای غرق شدن در فضای بازی خود نیازمند تصویری روان هستند که بتواند سرعت و هیجان را با کیفیتی مثال‌زدنی به مخاطب خود منتقل کند. وجود فناوری MEMC در تلویزیون باعث می‌شود لگ‌های تصویر تا حد زیادی از بین رفته و حرکات سریع، با کیفیت و جزئیات بیشتری دیده شوند. این تکنولوژی باعث می‌شود سرعت انتقال تصاویر در صفحه نمایشگر دو برابر شود. به این صورت که لرزش حرکت‌ها و سایه‌ها به سطحی که برای چشم قابل درک باشد، کمتر انتقال داده شده و حرکت‌های سریع در صفحه نمایشگر تلویزیون واقعی‌تر دیده ‌شود. 

تصویر یک فوتبال حرفه‌ای و یا یک بازی جنگیِ سریع که نیازمند پویایی است، با تلویزیون‌های مجهز به MEMC مطلوب‌تر از همیشه در معرض نمایش قرار می‌گیرد و لذت گیمینگ را چند برابر می‌کند.

ایکس ویژن

کیفیت تصویر با قابلیت‌های HDR 10  و 4K

وضوح و کیفیت تصویر ارائه شده از یک بازی در صفحه نمایشگر، پیش چشمان فرد گیمر می‌تواند حس و حال و هیجان بازی را تا حد زیادی افزایش دهد. 4K با وضوح تصویر بالا، جزئیات یک بازی را دقیق‌تر و با کیفیت مطلوب‌تر نمایش می‌دهد. مخصوصا در شرایطی که قابلیت‌های گرافیکی بازی‌های کامپیوتری به قدری ارتقا یافته که تصاویر زنده‌تر و واقعی‌تر از گذشته به نظر می‌آید، رعایت همین کیفیت در تصویر می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای گیمینگ باشد.

یکی دیگر از آیتم‌های مهم کیفیت تصویر که به انجام یک بازی رایانه‌ای کمک می‌کند، وضوح و گستره وسیع رنگ با وجود فناوری HDR 10  است. این قابلیت   یک بازی را واقعی‌تر و لذتبخش‌تر می‌کند و با ایجاد عمق بیشتر در رنگ و نور، تجربه‌ای جدید از گیمینگ در اختیار علاقمندان به این سرگرمی مدرن قرار می‌دهد. HDR 10 با کنتراست بالا یکی از انتخاب‌های مهم و اساسی برای نمایش بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود.

کیفیت صدا در کنار کیفیت تصویر

برای درک لذت یک بازی علاوه بر ویژگی‌های تصویری باید به کیفیت صوتی تلویزیون نیز توجه داشت. با صدایی رسا و حرفه‌ای می‌توان در بازی کامپیوتری غرق شد و این ویژگی برای گیمرها حائز اهمیت است تا بتوانند هیجانی همه جانبه در بازی خود تجربه کنند. صدای دالبی و سیستم صوتی pure sound  به دنیای گیمینگ کمک می‌کند تا افراد علاقمند به آن حس مطلوبی از کیفیت صدا را در کنار وضوح و قابلیت‌های تصویری دریافت کنند.

با داشتن اطلاعات در مورد تلویزیون ایده‌آل برای گیمینگ، این سوال پیش می‌آید که مناسب‌ترین انتخاب از بین گزینه‌های موجود در بازار کدام است؟

مناسب‌ترین تلویزیون برای گیمرها

حال که در مورد ویژگی‌های مهم یک تلویزیون برای گیمینگ اطلاعات کسب کردیم، بهتر است به معرفی یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها بپردازیم. تلویزیون‌های سری ۸ ایکس ویژن با بهره‌مندی از همه امکانات و قابلیت‌های فوق، گزینه مناسبی برای دنیای هیجان‌انگیز بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود. این تلویزیون با سه سایز 50، 55 و 65 اینچ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین گزینه برای گیمینگ را متناسب با فضای اتاق و خانه خود انتخاب کنید. 

تلویزیون

چرا تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن؟

در ادامه، به بررسی همه این قابلیت‌ها در سری جدید تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌پردازیم:

وجود ویژگی‌های کاربردی برای گیمینگ

وجود فناوری MEMC باعث می‌شود تصاویر دریافتی از یک بازی در قاب این سری از تلویزیون‌های ایکس ویژن روان‌تر از همیشه دیده شود. این قابلیت مستقیما بر روی کیفیت تصویرهای سریع و پر از حرکت مانند مسابقات ورزشی و یا بازی‌های کامپیوتری تاثیرگذار است تا تجربه‌ای جدید در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر آن، ویژگی‌هایی همچون HDR10، UHD 4K برای وضوح تصویر و صدای دالبی و سیستم صوتی pure sound  برای داشتن صدایی شفاف، رسا و همه‌جانبه به لذت و هیجان دنیای گیمینگ اضافه می‌کند.

قیمت مناسب با توجه به قابلیت‌ها و تکنولوژی استفاده شده در آن

در حال حاضر یکی از فاکتورهای مهم برای خرید یک تلویزیون، نسبت قیمت به فناوری‌های موجود در آن است. تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن با بهره‌گیری از فناوری‌های لازم برای گیمینگ، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها از لحاظ نسبت قیمت به کیفیت است.

دسترسی آسان و سریع به خدمات پس از فروش

یکی دیگر از مزیت‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن خدمات پس از فروش آن است که به کاربران خود این اطمینان را می‌دهد پس از انتخاب این قاب جادویی و کاربردی، در لحظات استفاده از آن بدون نگرانی، از گیمینگ و بازی‌های رایانه‌ای و دیدن تصاویر سریع و با کیفیت نهایت لذت را برده و از اینتخاب خود آسوده باشند.

تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهره‌گیری از جدیدترین و به‌روزترین قابلیت‌ها در سطح جهان، یک گزینه مناسب و کاربردی برای دنیای هیجان‌انگیز گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن  اینجا کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.