8 راه برای رشد سریع استارت آپ

استارت آپ ها رشد سریعی دارند و همیشه راه حل های خلاقانه برای نیازهای بازار ارائه می دهند و می توانند کارآفرین ها را به بیشترین سود ممکن سوق دهند. به عنوان مثال یک استارت آپ چینی با نام بایت دنس bytedance  در حوزه محتوا فعالیت می کند و ارزشی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد دلار دارد. 

با این حال این امر بسیار چالش برانگیز است و قدرت رسیک بالایی را می طلبد. در این مقاله به چند نکته کاربردی و سریع برای رشد جذب مشتری اشاره کرده ایم. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شماره ۱: مشتریان خود را بشناسید

اولین نکته حائز اهمیت این است که مشتریان خود را بشناسید. نیازهای آن ها را درک کرده و محصولات و خدماتی ارائه دهید که پاسخگوی این نیازها باشد. شما می توانید با شخصی سازی خدمات و سرویس های خود برای مشتریان خاص و تشویق آن ها برای ادامه همکاری با مجموعه شما، بازخوردهای  مثبت دریافت نمایید.

شماره ۲: بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید

اطمینان حاصل کنید که بالاترین کیفیت در خدمات را به مشتری خود ارائه می دهید و تا می توانید هر روز آن را بهبود دهید. تمامی مشتریان، خدمات عالی را به خاطر می آورند و شما را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند.

شماره ۳: حفظ مشتریان موجود در کنار جذب متشریان جدید

همیشه برای حفظ مشتریان فعلی استراتژی داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار نمایید. این ارتباط می تواند از طریق ایمیل و یا پیامک باشد. به عنوان مثال به مشتریان همیشگی خود، زودتر از موعد، رویدادهای تبلیغاتی و تخفیف ها را اطلاع دهید و همزمان به دنبال فرصت برای جذب مشتری های جدید باشید. بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان قبلی تعادل برقرار نمایید.

شماره ۴ : از شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی استفاده نمایید

دنیای اینترنت و رسانه های اجتماعی یا سوشال مدیا ها، ابزار های بسیار قدرتمندی برای تبلیغ مشاغل شما به مشتریان بالقوه و کسب تجربه و بازخوردهای ارزشمند هستند. با گوش دادن  و زیرنظر گرفتن اطلاعات این ابزارها، می توانید رفتارهای متشریان خود را بررسی نمایید نظرات آنها را بشنوید و مشتریان جدید جذب کنید.

راه های حضور در فضای اینترنت:

ایجاد وبسایت و بهبود سئو :

تمامی کسب و کارهای بزرگ اینترنتی و غیر اینترنتی در فضای اینترنت نیز فعالیت دارند و مشتریان خود را جذب میکنند. ایجاد یک وبسایت زیبا می تواند ویترین محصولات شما باشد و به زیبایی، خدمات و محصول های خود را به مشتریان نمایش دهید. بهبود سئو باعث افزایش رتبه گوگل شما می شود و در نتیجه کاربران بیشتری را از محیط اینترنت جذب خواهید کرد.

تبلیغات رایگان در اینترنت:

شما می توانید کسب و کار خود را ، آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی خود را در تمام فضای اینترنت تبلیغ نمایید تا کاربران در فضای اینترنتی بهتر شما را مشاهده نمایند. تبلیغات پربازده با هزینه کم به شکل اینترنتی یا با درج آگهی رایگان در سایت های اگهی انجام می شود.

تبلیغ در سایت نیازپرداز (niazpardaz) و افزایش فروش با درج اگهی در سایت نیازپرداز:

درج آگهی در سایت نیازپرداز سبب می شود تا مشتریان شما با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و همچنین این آگهی و بک لینک شما به صورت دائمی در سایت نیازپرداز قرار می گیرد و باعث دیده شدن بیشتر در نتایج گوگل می شود.

نیازپرداز از وبسایت های قدیمی در زمینه شتاب دهی به تبلیغات و رشد کسب و کار ها است. اگهی های ویژه در بالای تمام آگهی ها قرار می گیرند و بیشتر دیده می شوند. درج آگهی در این سایت باعث دیده شدن بیشتر نام برند شما ، آشنایی با برند شما و خدمات کسب و کار شما می شود و با توجه به ماندگاری اگهی و بالا بودن در رتبه های اولیه گوگل در طولانی مدت بازخورد خواهید داشت و همچنین با درج ادرس شبکه های اجتماعی خود مانند اینستاگرام ، فیسبوک و ... برای پروفایل خود در این شبکه ها نیز جذب کاربر داشته باشید.

تبلیغات اینترنتی

بک لینک های نیازپرداز

یکی از ویژگی های این سایت این است که شما می توانید وبسایت خود را به صورت لینک فالو در آگهی داشته باشید و با توجه به دائمی بودن آگهی ها، این بک لینک ها تاثیر بسیار زیادی بر روی سئوی وبسایت شما خواهند داشت و باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل و بالا رفتن می شود.

مشاوره درج آگهی

شما می توانید با شماره 02141238 تماس بگیرید و برای درج آگهی خود چه به صورت رایگان و چه به صورت ویژه با کارشناسان سایت نیازپرداز تماس بگیرید

شماره 5 : رویدادها و جشن های شبکه ای ایجاد نمایید

برای ساخت شبکه فروش خود وقت بگذارید – این موضوع درباره چیزی که می دانید نیست ، درباره افرادی است که شما می شناسید. شبکه سازی به معنی ساخت تبلیغات دهان به دهان در گروه های مختلف به شما امکان می دهد با افراد بیشتری ارتباط برقرار نمایید و آنها را برای خرید ترغیب کنید.

شماره 6: میزبانی از رویدها

مراسم ها، رویدادها در فواصل تاریخی و میزبانی کردن شما باعث شناخت مشتریان جدید و ایجاد روابط می باشد. شما می توانید بهترین مشتریان خود را به این مراسم ها دعوت نمایید و از آنها بخواهید تا دوستان خود را نیز با خود همراه کنند.

شماره 7: جامعه محلی خود را بشناسید

محیط نزدیک به کسب و کار شما و جامعه محلی شما راهی عالی برای جذب مخاطب است . برای شناساندن برند خود، می توانید از نزدیک ترین مشاغل از نظر نوع کسب و کار و همچنین مسافت جغرافیایی اقدام نمایید و جذب مخاطب را شروع نمایید.

شماره 8: همیشه المان هایی که تاثیر مثبت بر روی کسب و کار شما می گذارند رصد کنید و در طول زمان، شیوه کسب و کار خود را اصلاح نمایید:

شما به طور مداوم باید بررسی نمایید که مشتریان شما از کجا می آیند و از چه طریقی جذب مخاطب بیشتری داشته اید و کدام فعالیت بازاریابی شما موفقیت آمیز بوده است. از آزمون و خطا نترسید. با شجاعت تمام راههای بازاریابی را آزمایش نمایید و در طول زمان کسب وکار خود را اصلاح کرده تا به بهترین و بهینه ترین نتیجه دست پیدا کنید.

در آخر :

شروع یک استارت آپ و استمرار در رشد آن نیازمند پشتکار و شجاعت است. اگر ایده خوبی در سر دارید. از اجرا کردن نترسید قدم اول را بردارید سپس با ارزیابی تمام جوانب و اصلاح مسیر رشد به هدف خود خواهید رسید. 

وب سایت تبلیغات نیازپرداز از استارت آپ ها حمایت میکند. شما می توانید این وبسایت را مشاهده نمایید و در صورت تمایل اولین قدم برای تبلیغات اینترنتی خود را شروع کنید، گفتنی است که نیازپرداز دارای پنل پیامکی نیز می باشد. کافی است نام سایت نیازپرداز را در گوگل جستجو نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.