معرفی ۳ شهربازی در غرب، شرق و شمال تهران

 گاهی اوقات پدر و مادرها برای اینکه سرگرمی سازنده‌ای برای کودکان خود ایجاد کنند، دچار سردرگمی می‌شوند. چرا که علاوه بر تخلیهٔ انرژی، کودکان باید در فرایند بازی نیز مهارتی را یاد بگیرند. با استفاده از اسباب‌بازی‌ها می‌توان برای مدتی کودکان را در خانه سرگرم کرد.

اما پس از مدتی دیگر بازی‌های خانگی اقناع کنندهٔ کودکان نیستند. از این رو، خانه‌های بازی و شهربازی‌های بسیاری در سطح شهر ایجاد شدند. این مراکز تفریحی با هدف  سرگرمی و آموزش برای کودکان راه‌اندازی شده‌اند. 

شهربازی فان تایم

اگر می‌خواهید کودکان مهارت‌های فکری و تربیتی‌شان را ارتقا دهند،‌ حتما آن‌ها را با مراکز تفریحی آشنا کنید. مرکز خرید ارگ تجریش، یک مجموعهٔ تفریحی و ورزشی مخصوص کودکان به نام فان تایم در خود جای داده است. این مرکز تفریحی امکانات تفریحی بسیاری دارد. طراحی این شهربازی به گونه‌ای است که فضای شاد و فرح‌بخشی را نه تنها به کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز فراهم می‌کند.

در این شهربازی بیش از ۱۱۵ دستگاه بازی وجود دارد. بلیط این مجموعه به صورت الکترونیکی شارژ می‌شود. پدر و مادرها می‌توانند در مدتی که کودکان در حال بازی هستند،‌ از امنیت آن‌ها اطمینان داشته باشند. در واقع مجموعه تفریحی فان تایم تلاش کرده محیطی امن و مفرح را برای کودکان و بزرگسالان ایجاد کند. شعبه‌ٔ دیگری از این مجموعه تفریحی در زعفرانیه قرار داشته و در ازمیر و استانبول نیز شعبه دارد. 

شهربازی سرپوشیده گلستان

گاهی پیش می‌آید که خرید کردن با بچه‌ها و پاساژگردی همراه کودکان سخت می‌شود. پاساژ گلستان برای این مشکل پدر و مادرها راه‌حلی دارد. ایجاد یک شهربازی سرپوشیده چارهٔ کار است. شهربازی سرپوشیدهٔ مجتمع گلستان، فضایی مفرح و دلچسب را برای کودکان فراهم می‌کند. این شهربازی شامل کلبهٔ بازی،‌ بازی فکری،‌ استخر توپ،‌ ترامپولین، وی آر ایکس، استخر شن و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. اگر به پاساژ گلستان در شهرک غرب رفتید،‌ حتما از شهربازی سرپوشیدهٔ‌ آن برای کودکان استفاده کنید. این شهربازی مخصوص کودکان ۲ تا ۷ سال است. 

شهرک غرب

شهربازی فرشته

پدر و مادرهایی که شاغل هستند، کمتر فرصت پیدا می‌کنند برای کودکانشان سرگرمی و تفریحی ایجاد کنند. شهربازی‌های سرپوشیده این امکان را برای کودکان فراهم می‌کنند. اگر ساکن شرق تهران منطقهٔ نارمک هستید، شهربازی سرپوشیدهٔ فرشته، انتخاب مناسبی برای کودکان شما است. شهربازی فرشته برای کودکان و نوجوانان امکانات مناسبی دارد. همچنین پدر و مادرها می‌توانند از سالن جشن برای جشن تولد کودکان خود استفاده کنند.

شهربازی فرشته، امکاناتی مانند استخر شن، استخر توپ، ترامپولین، قطار کودک و بازی‌های پرتحرک بسیاری دارد. شهربازی فرشته امکانی ویژه مانند خانهٔ کودک برای پدر و مادرهای شاغل نیز فراهم کرده است. خانهٔ کودک فضایی مفرح و ایمن دارد. پدران و مادران می‌توانند کودکان ۲ تا ۸ سال خود را برای مراقبت به این خانهٔ کودک بسپارند. شهربازی فرشته دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه نیز دارد. چرا که ایستگاه بی آرتی دقیقا در مقابل این شهربازی سرپوشیده قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که شهربازی این مجموعه برای کودکان ۳ تا ۱۴ سال مناسب خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.