شرایط دریافت اعتبار اقساطی از ایزی پی

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی، کاربر پس از ورود به ایزی‌پی، پس از انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی اپلیکیشن، به برگه خرید اقساطی مراجعه کرده و پس از ایجاد پرونده و طی مراحل آن و نیز ارسال فیزیکی ضمانت مورد نظر (یک برگ چک، یا ارائه سفته)، قرارداد شرایط خرید اقساطی ایزی‌پی را مطالعه و تایید می‌کند. 

راهنمای دریافت و محاسبه اقساط ایزی پی

برای دریافت اعتبار خرید اقساطی پس از ورود به ایزی‌پی (با شماره موبایلی که به اسم خود کاربر است) و انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی مراحل زیر را طی کنید: انتخاب سربرگ خرید اقساطی تشکیل پرونده جدید ثبت اطلاعات هویتی اطلاعات آدرس محل سکونت اطلاعات مبلغ درخواست اعتبار اطلاعات حساب بانکی اعتبارسنجی بانکی (اطلاعات کاربر به سامانه بانک مرکزی ارسال و خوش‌حسابی پیشین کاربر در فرآیندهای اعتباری بانکی مثل دریافت وام و… کنترل می‌شود) انتخاب نوع ضمانت (یک برگ چک، یا ارائه سفته و یا اعتبار رمزارز) و بارگذاری تصویر آن مطالعه و تایید قرارداد شرایط خرید اقساطی .

راهنمای دریافت اعتبار خرید

پس از واریز اعتبار درخواستی کاربر به حساب کیف پول خرید اقساطی، کاربر می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد، موجود در بازارچه ایزی‌پی (از طریق خرید مستقیم از فروشگاه یا دریافت کد خرید)، کالا یا خدمات مورد نظر خود را خریداری نماید. در فروشگاه‌های فیزیکی (حضوری) امکان استفاده از اعتبار خرید اقساطی، با اسکن بارکد مخصوص فروشگاه در صفحه اصلی اپلیکیشن ایزی‌پی نیز فراهم است.

نصب اپلیکیشن ایزی پی از کافه بازار

در بازارچه ایزی‌پی فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد مشخص است. اگر فروشگاهی شعبه فیزیکی (حضوری) داشته باشد، امکان خرید از آن فروشگاه به‌صورت حضوری نیز فراهم است. به‌عنوان مثال می‌توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد با ایزی‌پی اشاره کرد.

همچین در بازارچه ایزی پی تعداد زیادی فروشگاه آنلاین در دسته بندی های مختلف نیز وجو دارد که کاربر پس از ثبت درخواست کد خرید میتواند با استفاده از اعتبار خود از این فروشگاهها خرید آنلاین انجام دهد

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.