راهنمای خرید اینترنتی مبل راحتی، میز ناهار خوری و تخت خواب از فروشگاه ایران میز

تخت خواب، مبل راحتی و میز ناهار خوری از مهم‌ترین وسایل دکوراسیون منازل هستند. به همین خاطر خرید این وسایل باید با اطلاعات کافی انجام بگیرد. استفاده از این وسایل به‌صورت روزمره است به همین خاطر نقش مهمی را در زندگی یک خانواده ایفا می‌کنند.

راهنمای خرید میز ناهار خوری

یکی از نقاط کانونی مهم در هر خانه میز ناهار خوری آن است. میز ناهار خوری باعث می‌شود که تمام افراد خانواده در یک مکان جمع شوند و به‌صرف غذا مشغول شوند. ازاین‌رو میز ناهار خوری یکی از مهم‌ترین لوازم دکوراسیون داخلی منازل است. مکانی برای میل غذا و فراهم‌کردن یک محیط شاد از جمله وظایف یک میز ناهارخوری است، به همین خاطر باید در خرید آن نهایت دقت را به کار برد.

انواع میز ناهارخوری

در ابتدای خرید شما باید از انواع میز ناهارخوری اطلاع داشته باشید. میزهای ناهار خوری به دودسته کلی کلاسیک و مدرن تقسیم‌بندی می‌شوند.

میز ناهار خوری کلاسیک در اکثر مواقع در طراحی دکوراسیون‌های کلاسیک استفاده می‌شود و زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می‌دهد. این نوع میزها اکثراً از چوب ساخته می‌شوند که هم از استحکام خوبی برخوردار است و هم زیبایی خارق‌العاده‌ای دارند. از جمله ویژگی‌های خوب این میزها، براق بودن آنها است. این میزها اکثراً به رنگ‌های طلایی، کرم و یا سفید ساخته می‌شوند.

دومین نوع میزهای ناهار خوری مدل‌های مدرن آن است. این میزها با مواد مختلفی ساخته می‌شوند. همانند میزهای کلاسیک این میزها نیز ممکن است از چوب ساخته شوند. رنگ بیشتر این میزها به‌صورت سیاه‌سفید و یا رنگ قهوه‌ای و مشکی است. به طور معمول رنگ صندلی با میز در این مدل‌ها میزها متفاوت است. با استفاده از این مدل میزها می‌توان فضایی تیره و بسیار زیبایی را برای خانه به وجود آورد.

miz_2944

راهنمای خرید تخت خواب

بیش از یک‌سوم زندگی هر فرد در خواب سپری می‌شود و دو سوم دیگر نیز از همان یک‌سوم تأثیر می‌پذیرند و زندگی یک فرد را می‌سازند. افرادی که خواب درستی ندارند دچار مشکلات فراوانی از جمله مشکلات روحی روانی می‌شوند. درصورتی‌که فرد در شب نتواند خواب کاملی داشته باشد، در طی روز طراوت و شادابی نخواهد داشت و اکثر زمان روز را بی‌حوصله و کسل خواهد بود. به همین جهت کیفیت خواب از اهمیت زیادی برخوردار است.

کیفیت خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین این عوامل، تختخواب است. تخت خواب نقش مهمی را در استراحت کردن و داشتن خواب راحت افراد دارد. ازاین‌رو در هنگام خرید تخت خواب باید نکاتی را مدنظر داشت تا بهترین خرید انجام شود. قبل از خرید یک تخت خواب باید عوامل مختلفی را بررسی کرد تا خرید به بهترین نحو انجام بگیرد. اما سؤال این است که یک تختخواب خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در هنگام خرید بهتر است در مورد ویژگی‌های تخت خواب اطلاعاتی کسب کنید. مسلماً خرید تخت خواب برای یک فرد میان‌سال با یک فرد جوان تفاوت دارد. از طرفی تخت خواب‌ها با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از چوب و فلز. این دو ماده تقریباً در تمام تختخواب‌ها وجود دارند و طرف‌داران بسیاری دارند.

تخت خواب‌های چوبی بسیار زیبا هستند و تقریباً با هر دکوراسیونی جفت‌وجور می‌شوند. این مدل تخت خواب‌ها علاوه بر داشتن زیبایی، از استحکام و تنوع زیادی برخوردار هستند. در مقابل تخت خواب‌های فلزی، وزن کمتری دارند، جابه‌جایی آنها بسیار راحت‌تر است، قیمت پایین‌تری نسبت به تخت‌های چوبی دارند.

انواع تختخواب

تخت خواب‌ها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند و دسته‌بندی‌های مختلفی نیز دارند. یکی از این دسته‌بندی‌ها، دسته‌بندی بر اساس نوع کاربری آن است. تخت خواب یک‌نفره، دونفره، دوطبقه، تختخواب مبل شو بر اساس این نوع دسته‌بندی است.

miz_3233

مبل راحتی

هر فردی بعد از چند ساعت فعالیت نیاز به استراحت موقت دارد و چه وسیله‌ای بهتر از مبل. امروزه مبل یکی از وسایل جدایی‌ناپذیر هر خانه شده است. مبل‌ها در دودسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند. مبل‌های راحتی و مبل‌های کلاسیک. از مبل کلاسیک در دکوراسیون‌های با سبک کلاسیک استفاده می‌شود. اما این مبل‌ها صرفاً برای تزئین و تجمل‌گرایی است و فرد به مدت زیادی نمی‌تواند روی آنها بنشیند.

در عوض مبل راحتی دقیقاً برای استراحت موقت فردی ساخته شده است. جنس نرم این‌گونه از مبل‌ها باعث می‌شود که فرد هنگام نشستن بسیار راحت باشد و بتواند به مدت طولانی استراحت کند. به‌خاطر نقشی که این مدل مبل‌ها در دکوراسیون و سلامتی افراد دارند، هنگام خرید مبل راحتی باید نکاتی را مدنظر داشت.

مهمترین نکات خرید مبل راحتی

در هنگام خرید مبل راحتی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

  • اولین نکته در خرید مبل راحتی، توجه به استحکام مبل است. فریم استفاده شده در مبل درصورتی‌که از چوب باشد استحکام بهتری دارد. همچنین وزن مبل نه باید آن‌قدر سنگین باشد که نتوان آن را جابه‌جا کرد و نه آن‌قدر سبک باشد که نتوان از آن استفاده کرد. در نظر داشته باشید که سبک بودن مبل نشانه استفاده از موادی است که کیفیت خوبی ندارند و در نتیجه مبل عمر کوتاهی خواهد داشت.

  • دومین نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود، هماهنگی مبل با فضایی است که قرار است مبل در آنجا قرار بگیرد. درصورتی‌که ابعاد مبل از فضای در نظر گرفته شده بزرگ‌تر باشد مسلماً چیدمان دکوراسیون شما به هم خواهد خورد.

  • سومین نکته قیمت مبل راحتی است که قبل از خرید باید یک بودجه مناسب برای خرید آن کنار بگذارید. ازآنجایی‌که مبل یکی از لوازم مهم دکوراسیون است باید یک بودجه خوب برای آن در نظر بگیرید. البته این جمله به آن معنا نیست که شما گران‌ترین مبل بازار را خریداری کنید.

مبل‌های راحتی دارای چندین مدل هستند که یکی از این مبل‌های معروف، مبل ال شکل است.

سخن پایانی

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد تخت خواب، میز ناهار خوری و مبل راحتی از جمله وسایلی هستند که امروزه در زندگی افراد بسیار پررنگ هستند. این وسایل در اکثر دکوراسیون‌ها وجود دارند و جزو وسایلی هستند که به طور روزمره مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در خرید این وسایل باید نهایت دقت را به کار برد زیرا این وسایل به‌نوعی با سلامتی و راحتی افراد مرتبط هستند. تخت خواب محل آرامش و خواب افراد است. خوابی که مایه حفظ تندرستی و شادابی در طول روز و زندگی است.

 میز ناهار خوری محل جمع‌شدن اعضای خانواده برای صرف غذا است و یک مکان بسیار صمیمی است. مبل راحتی نیز یکی از مکان‌هایی است که در طول روز برای مدت کوتاه می‌توان برای استراحت از آن استفاده کرد. یک استراحت کوتاه روی مبل، دوباره انرژی و شادابی را بعد از یک فعالیت خسته‌کننده به فرد بر می‌گرداند.

خرید از فروشگاه اینترنتی ایران میز

ایران میز اولین فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی است که فعالیت خود را تابستان 1388 آغاز کرده است. ایران میز قدیمی ترین سایت فروش آنلایم انواع مبل راحتی در ایران است که مبلمان را بدون واسطه و با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکی دیگر از اصلی ترین محصولات ایران میز انواع میز ناهار خوری چوبی است.

تقریبا همه گروه های محصول اعم از محصولات چوبی خانگی(میز تلویزیون، بوفه و ویترین، سرویس خواب، مبلمان و...) و مبلمان اداری (صندلی اداری، میز اداری، کتابخانه و ...) در ایران میز وجود دارد. در حال حاضر ارسال و نصب محصول رایگان است. برای دریافت مشاوره به شماره تلفن 02122253925 تماس بگیرید. برای مشاهده محصولات چوبی و دکوراسیون و خرید اینترنتی به وب سایت ایران میز  مراجعه کنید. 

کد تخفیف ایران میز

ایران میز برای کاربران محترم سایت دنیای اقتصاد یک کد تخفیف یکصد هزار تومانی (۱۰۰۰۰۰ تومان) در نظر گرفته است. برا استفاده از این کد تخفیف در قسمت نهایی ثبت سفارش٬ کد تخفیف eghtesad100 را وارد نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.