کدام را ترجیح می دهید؟ تزریق سرم در منزل یا درمانگاه؟

شاید وصل سرم در درمانگاه کار ساده‌ایی به نظر برسد، اما به جرات می‌توان گفت وصل سرم در منزل ایمن‌تر است. می‌پرسید چرا؟ همین لحظه به این موضوع فکر کنید حضور در منزل باعث آرامش روحی شما می‌شود یا درمانگاه؟ آیا در خانه با بیماران بیشتری در ارتباط هستید یا در مراکز درمانی؟ پاسخ به همین دو سوال کافی است تا تصمیم بگیرید از خدمت وصل سرم در خانه بهره ببرید. برای این منظور می‌توانید به تیم تخصصی هوم‌کا اعتماد کنید.

نکات مهم در وصل سرم در منزل

پرستار در منزل هنگام وصل سرم به نکات زیر توجه خواهد کرد:

• آماده کردن بیمار برای تزریق. بسیاری از بیماران هنگام وصل سرم دچار ترس می‌شوند. پرستار می‌تواند توضیح کوتاهی در مورد نحوه تزریق ارائه دهد. به این ترتیب از استرس بیمار کاسته خواهد شد. همچنین بهتر است لباس بیمار کنترل شود. در این حالت استفاده از لباس با آستین‌های راحت پیشنهاد می‌شود. پرستار قبل از وصل سرم به این نکات دقت خواهد کرد.

• شستن دست‌ها و آماده کردن تجهیزات تزریق.

• ضدعفونی کردن محل تزریق.

• پیدا کردن رگ. معمولا سعی می‌شود دورترین ورید به قلب انتخاب شود.

• قرار دادن دست بیمار در حالت مناسب. در این حالت دست باید پایین‌تر از قلب قرار گیرد.

• وصل سرم به دست غیر غالب.

• کنترل وضعیت بیمار در طی دریافت سرم.

چه کسانی به وصل سرم در منزل نیاز دارند؟

استفاده از خدمت وصل سرم در منزل تهران به افراد یا بیماران خاصی محدود نمی‌شود. شاید بهتر باشد بگوییم برخی بیماران به دلیل وضعیت خاصی که دارند، بیش از دیگران به این خدمت نیاز خواهند داشت. در غیر این صورت می‌توان گفت هر فردی در زمان بیماری ممکن است به این خدمت نیاز داشته باشد. از جمله این افراد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالمندان

سالمندان همواره با مشکلات حرکتی و ضعف جسمانی مواجه هستند. گاهی اوقات شدت ضعف آنها به‌ حدی است که قادر به پیاده‌روی ساده نیستند. در این شرایط حضور آنها در مراکز درمانی با مشکل همراه خواهد بود.

معلولین

معلولین از دیگر گروه‌هایی هستند که استفاده از خدمت وصل سرم در خانه، کار را برای آنها و خانواده‌ها راحت‌تر خواهد کرد. این امر تنها مربوط به شرایط این بیماران نمی‌شود. معماری و ساخت بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی متناسب با وضعیت این عزیزان نیست. این موضوع باعث بروز مشکلات جدی برای این افراد خواهد شد. به همین دلیل شاید بهتر باشد خدمات درمانی مانند وصل سرم را در منزل تجربه کنند.

کودکان و خردسالان

کودکان و خردسالان نیز از جمله گروه‌هایی هستند که استفاده از این خدمت به والدین آنها توصیه می‌شود. مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها از جمله اماکن پرخطر به‌شمار می‌آیند. به همین دلیل کودکان بیش از هر زمان دیگری در معرض ابتلا به سایر بیماری‌های دیگر قرار خواهند گرفت. این موضوع با شیوع ویروس کرونا از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است. از سویی دیگر محیط مراکز درمانی همواره باعث ایجاد استرس در آنها خواهد شد.

بیماران خاص

برخی افراد از بیماری‌های خاص رنج می‌برند و باید در فواصل زمانی مشخص دارو مصرف نمایید. به همین دلیل مجبور هستند در بازه‌های زمانی مشخص به مراکز درمانی مراجعه کنند. استفاده از خدمت وصل سرم در منزل به دغدغه آنها پاسخ خواهد داد. همچنین برخی بیماران به دلیل سکته مغزی یا سایر بیماری‌های سخت و صعب العلاج در بستر خوابیده‌اند. انتقال آنها به مراکز درمانی برای تزریقات و وصل سرم سخت بوده و هزینه زیادی بر خانواده تحمیل می‌کند. استفاده از این خدمت کار را برای بیماران و خانواده آنها بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

سرم در بیمارستان

چرا وصل سرم در منزل تجویز می شود؟

خوب است بدانید وصل سرم در منزل کرج در گروه تزریقات وریدی قرار می‌گیرد. هدف از تزریق وریدی اثربخشی سریع‌تر دارو است. در این روش دارو به طور مستقیم وارد جریان خون خواهد شد و به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان تاثیر خود را نشان خواهد داد. البته باید بدانید بین تزریق وریدی با وصل سرم یک تفاوت اساسی وجود دارد. زمانی که سرم وصل می‌شود دارو به تدریج وارد جریان خون خواهد شد، به همین دلیل باید مدت زمانی کوتاه برای آن در نظر بگیرید. این در حالی است که در تزریق وریدی از طریق سرنگ، دارو در کوتاه‌ترین زمان وارد جریان خون می‌شود.

استفاده از سرم تنها برای تزریق دارو نیست بلکه از آن برای رساندن ویتامین و مواد مغذی به بدن نیز استفاده می‌شود. در این حالت بیمار قادر به غذا خوردن نیست و از طریق سرم مواد مغذی برای بدن تامین می‌شود.

هزینه تزریق سرم در منزل چقدر است؟

هزینه تزریق سرم در خانه با توجه به تعرفه‌‌ایی که برای آن در نظر گرفته شده است، محاسبه می‌شود. وصل سرم جزء خدمات تزریقات در منزل به‌شمار می‌رود. هوم‌کا سعی کرده است برای خدمات درمانی، آزمایشگاهی و مراقبتی خود قیمتی متعادل در نظر بگیرید تا طیف وسیعی از مردم فرصت استفاده از خدمات درمانی باکیفیت را در منزل داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. کارشناسان ما به سوالات شما در مورد خدمت وصل سرم در خانه پاسخ داده و اطلاعات دقیق و شفافی در اختیار شما قرار خواهند داد. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید برای استفاده از این خدمت برنامه‌ریزی داشته باشید. مشاوره با کارشناسان هوم‌کا کاملا رایگان است.

سرم در منزل

تزریق سرم در منزل در چه شهرهایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر خدمت تزریق سرم در خانه هوم‌کا در سراسر استان تهران، کرج و حومه و مشهد به مخاطبان ارائه می‌شود. این مجموعه  حفظ سلامتی مخاطبان خود را بر هر چیز دیگری مقدم می‌داند. به همین دلیل تمام تلاش خود را کرده است تا همه مخاطبان خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی را با قیمتی متعادل و کیفیتی مطلوب دریافت کنند. هوم‌کا برای رسیدن به این هدف با متخصصان کارآزموده همکاری دارد. این متخصصان برای همکاری با این مجموعه مراحل سخت گزینشی را طی کرده‌اند تا بتوانند در منزل یا محیط کار شما حضور یابند.

چگونه می توان از خدمت وصل سرم در منزل استفاده کرد؟

برای استفاده از خدمت وصل سرم در منزل هوم‌کا تنها به چند کلیک نیاز خواهید داشت. کافی است به سایت homeca مراجعه کرده و بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست کلیک کنید. سفارش شما در این مرحله به طور موقت ثبت خواهد شد. البته برای این منظور لازم است به چند سوال کوتاه و ساده پاسخ دهید.

سپس کارشناسان هوم‌کا با شما تماس گرفته و در مورد چگونگی ارائه خدمت توضیحات کامل را خواهند داد. شما می‌توانید در این مرحله سوالات خود را نیز با کارشناسان ما در میان بگذارید. در صورتیکه با شرایط موافق باشید، درخواست شما ثبت نهایی خواهد شد. پس از آن متخصص هوم‌کا را در منزل یا محل مورد نظر ملاقات خواهید کرد. کافی است یکبار هوم‌کا را امتحان کنید تا ما را به عزیزانتان معرفی نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.