خرید انواع لوازم دیجیتال با طرح بزرگ اقساطی ایزی پی

تمامی هموطنان میتوانند پس از مراجعه به اپلیکیشن ایزی پی و ثبت نام در در طرح اقساطی به وب سایت تکنولایف مراجعه و محصول مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

راهنمای محاسبه اقساط

امکان خرید اقساطی از تکنولایف با همکاری ایزی پی (پلتفرم فروش اعتباری و اقساطی) فراهم شده است. شما می‌توانید با ورود به لینک زیر از تکنولایف خرید کنید و اقساط خود را به ایزی پی بپردازید. جهت انجام خرید اعتباری یا اقساطی، کاربر پس از تکمیل سبد خرید، و در مرحله پرداخت، درگاه پرداخت اعتباری ایزی‌پی را انتخاب می‌کند.

خرید از تکنولایف

خرید اقساطی کالا از تکنولایف

امکان خرید تمامی محصولات موجود در سایت به صورت اقساطی، با دریافت اعتبار غیر حضوری، بدون ضامن، بدون پیش پرداخت، با استفاده از یک برگ چک، فراهم شده است.

اعتبار خرید اقساطی کالا از تکنولایف

کاربران می‌تواند با استفاده از طرح اعتباری ایزی‌پی تا سقف پنج میلیون تومان، محصولات مورد نیازش را خریداری کند. یک ماه بعد، مبالغی که خریداری کرده است را با ایزی‌پی تسویه کرده و دوباره اعتبارش شارژ می‌شود. اعتبار خرید ایزی‌پی بدون کارمزد بوده و دریافت آن به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

نصب اپلیکیشن ایزی پی

 مراحل ثبت نام و دریافت اعتبار در ایزی پی

در روش خرید آنلاین، پس از انتخاب درگاه ایزی‌ پی، ابتدا با شماره موبایلی که به اسم خودمان است وارد ایزی ‌پی می‌شویم، سپس پرونده خرید اقساطی یا اعتباری‌مان را ایجاد کرده و خریدمان را تکمیل می‌کنیم. ایزی ‌پی دوباره ما را به سایت تکنولایف متصل نموده و خریدمان را نهایی می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.