چطور برای سفر به تهران اقامتگاه اقتصادی رزرو کنیم؟

 در سال ۱۳۹۵ تهران با کمی اختلاف بعد از مشهد در رده دوم جذب گردشگر داخلی ایستاد. این مسافران برای بازدید از اماکن دیدنی مانند کاخ‌ها و موزه‌ها، شرکت در نمایشگاه‌ها و ایونت‌های مختلف و گاهی هم برای استفاده از خدمات پزشکی و درمانی تهران را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند.

تعداد زیادی هتل، آپارتمان، سوئیت و مهمانپذیر (هاستل) برای میزبانی و پذیرش این مسافران فراهم شده‌اند که بنا بر انتظارات و بودجه خود می‌توانید اقدام به انتخاب و رزرو آن‌ها نمایید. با هومسا همراه شوید تا با انواع اقامتگاه در تهران آشنا شوید. 

اقامت در هتل‌های تهران

هتل‌ها از یک درجه‌بندی بین‌المللی خاصی پیروی می‌کنند که بر حسب امکانات و سایر معیارها، می‌توانند یک‌ستاره تا پنج‌ستاره باشند. هتل‌هایی مانند استقلال، هتل اسپیناس پالاس، آزادی و لاله از جمله هتل‌های معروف تهران هستند و قیمت‌های متفاوتی هم دارند. با اجاره هتل در تهران می‌توانید از امکانات متنوعی بهره‌مند شوید. این هتل‌ها در مناطق مختلفی قرار گرفته‌اند بنابرین سعی کنید هنگام انتخاب به دسترسی هتل نیز توجه داشته باشید.

اقامت روزانه در آپارتمان‌های تهران

اقامت روزنانه

آپارتمان‌ها از کلیه امکانات یک واحد مسکونی برخوردار هستند. یک یا چند اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق‌نشیمن مجزا به همراه وسایل گرمایش و سرمایش، تلویزیون و... از امکانات یک واحد آپارتمان اجاره‌ای هستند. قیمت این نوع اقامتگاه‌ها نسبت به هتل کمتر و نسبت به سوئیت‌ها بیشتر است. علاوه بر این به دلیل فضای بزرگتری که دارند می‌توانند توسط افراد بیشتری مورد استفاده قرار گیرند.

برخلاف هتل که تعداد آن‌ها در هر منطقه محدود است و حق انتخاب کمی برای انتخاب خواهید داشت، آپارتمان‌های آماده اجاره در سطح شهر بسیار زیاد هستند و شما می‌توانید متناسب با مسیرهای رفت‌و‌آمد خود نزدیک‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید تا مجبور نشوید مسافت‌های طولانی را طی کنید. تنها نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید‌، استفاده از وب‌سایت‌های معتبر است. برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران به ‌سایت homsa مراجعه کرده و با خیال راحت و بدون نگرانی، اقامتگاه مناسب خود را پیدا کنید. 

اقامت در سوئیت‌های تهران

سوئیت‌ها نسبت به هتل‌ها و آپارتمان‌ها قیمت‌های پایین‌تری دارند. این واحدهای اقامتگاهی معمولا به صورت استودیو بوده و فاقد اتاق خواب هستند و بخشی از فضای نشیمن به اتاق خواب و آشپزخانه اختصاص می‌یابد. یکی از مزایای اصلی سوئیت نسبت به آپارتمان این است که به امکانات نسبتا خوبی مجهز است و شما می‌توانید با استفاده از امکانات موجود آشپزی کنید و با این کار از هزینه‌های خود بکاهید.

این نوع اقامتگاه‌ها که بیشتر مورد استفاده خانواده‌های کم جمعیت قرار می‌گیرند، آزادی‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند، برای مثال محدودیت رفت‌وآمد در مقایسه با هتل‌ها بسیار کمتر است. با اجاره سوئیت در تهران با قیمت‌های مناسب‌تر، می‌توانید اقامت طولانی‌تری داشته باشید و زمان بیشتری را برای بازدید از دیدنی‌های تهران در اختیار داشته باشید. برای اجاره ویلا و سوئیت توصیه می‌کنیم حتما به سایت هومسا مراجعه کنید و اقامتگاه خود را قبل از سفر رزرو کنید. 

اقامت در مهمانپذیرهای (هاستل‌های) در تهران

مهمانپذیرها که امروزه بیشتر تحت عنوان هاستل شناخته می‌شوند ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین نوع اقامتگاه‌ها در شهرهای مختلف از جمله تهران هستند. این اقامتگاه‌ها معمولا اتاق مجزا و خصوصی ندارند و بیشتر شبیه خوابگاه‌های دانشجویی هستند که در هر اتاق چندین تخت وجود دارد و این تخت‌ها هستند که اجاره داده می‌شوند نه اتاق‌ها. البته اگر تعداد کسانی که با هم سفر می‌کنند زیاد باشند اتاق‌ها حالت خصوصی به خود می‌گیرند. مبلغی که بابت هر اتاق گرفته می‌شود بین تخت‌ها تقسیم می‌شود. 

هاستل‌ها درست مثل هتل‌ها از خدمات نظافتی برخوردار هستند و فضایی تمیز و مرتب دارند. گاهی رستوران نیز جزئی از مجموعه است که خدماتی چون صبحانه را به مسافران ارائه می‌کنند. معمولا حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بین چند اتاق به طور مشترک استفاده می‌شوند. اگر به دنبال اجاره مهمانپذیر در تهران با قیمت مناسب هستید، حتما سری به وب سایت هومسا بزنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.