بهترین مکان برای نگهداری از طلا

 در نتیجه اولین قدم برای هر کسب و کاری تامین امنیت محل کار و سرمایه است. علاوه بر کسب و کار در زندگی شخصی نیز امنیت کافی طلا و جواهرات و مدارک مهم در منزل بسیار مهم است. چرا که سارقان بیش از هر چیزی به فکر سرقت پول و طلا هستند.

اما بهترین مکان برای نگهداری از طلا به مقدار کم یا زیاد کجاست؟ کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که برای نگهداری از اشیا و مدارک با ارزش هیچ مکانی بهتر از گاوصندوق نیست، اما نه هر گاوصندوقی. 

در نتیجه حضور یک گاوصندوق ایمن در هر کسب و کار و خانه ای ضروری است. آیا می دانید گاوصندوق آسانسوری باعث افزایش در آمد طلافروشان می شود؟ پس طبیعتا خرید حداقل یک گاوصندوق طلا و جواهرات امن برای هر فروشگاه طلا فروشی و یا صرافی ضروری است.

اما آیا می‌دانید این نوع از گاوصندوق‌های نگهداری از طلا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ جهت نگهداری از طلا با آرکا همراه باشید تا در ادامه با ۵ ویژگی‌ مهم یک گاوصندوق برای نگهداری از طلا آشنا شوید. در نهایت به نکاتی در مورد گاوصندوق تخصصی طلافروشی و صندوق خانگی طلا پرداخته ایم.

۵ ویژگی گاوصندوق نگهداری از طلا و جواهرات

طلا و مشتقات آن منبع درآمد و سرمایه بسیاری است. پس تمامی مردم و طلافروشان باید بهترین گاوصندوق را برای نگهداری از طلاهایشان بشناسند.

۱. ضد سرقت بودن گاوصندوق جواهرات 

با توجه به این موضوع که طلا و جواهرات ارزش ریالی بسیار بالایی دارند، هر سارقی وسوسه می‌شود که نقشه‌ای برای سرقت آن‌ها بکشد. به همین دلیل یکی از تجهیزات اصلی برای مغازه طلا فروشی‌ها گاوصندوق‌ ضد سرقت با ایمنی بالا است. حتی گاوصندوق های خانگی نگهداری از طلا بایستی مجهز به سیستم ضدسرقت باشند.

طبیعتا امنیت گاوصندوق های طلا فروشی با توجه به حجم زیادی از محتویات با ارزش و گران قیمتی که داخل آن ها قرار می گیرد از سایر گاوصندوق های خانگی و فروشگاهی بیش تر است. پیرو این موضوع قیمت این صندوق های طلافروشی نیز بسیار بیش تر است چرا که در ابعاد بزرگ تر و از مواد اولیه درجه یک تولید شده اند. 

سیستم ضدسرقت بدین صورت است که اگر فردی به جز صاحب گاوصندوق، شروع به باز کردن آن کرد، گاوصندوق به طور اتومات از داخل قفل شود بدون آن که فرد سارق متوجه این موضوع شود. در نتیجه سیستم ضد سرقت مکانیکی برای گاوصندوق های نگهداری از طلا ضروری است. 

گاوصندوق

2. نسوز بودن گاوصندوق نگهداری از طلا

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که گاوصندوق جواهرات باید داشته باشد، نسوز بودن است. اما چرا باید یک گاوصندوق محافظ طلا چنین ویژگی داشته باشد؟ اول اینکه با توجه با مقاومت دمایی که دارد بتواند در زمان آتش سوزی از اشیایی که داخل آن قرار داده شده است محافظت کند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود.

دومین مورد این است که گاوصندوق نسوز معمولا از بتن ساخته شده و وزن بالایی دارد، به همین دلیل است که به راحتی قابل جا به جایی نیست و سارقان نمی‌توانند آن را با خود حمل کنند. آخرین دلیل این است که به راحتی سوراخ نمی‌شوند و به اصطلاح ضد دریل و ضد برش هستند تا محتویات داخل گاوصندوق دزدیده نشود.

3. برخورداری از ایمنی قابل قبول

مهمترین و بارزترین ویژگی که یک گاوصندوق طلا باید داشته باشد ایمنی است. ایمنی بالا برای گاوصندوق طلا و جواهرات باید به گونه ای باشد که هر فردی به راحتی نتواند آن را باز کند به جز صاحب گاوصندوق. به همین منظور لازم است که علاوه بر سیستم ضد سرقت یک درب قدرتمند هم برای گاوصندوق طراحی شود. معمولا باید درب گاوصندوق‌های طلا و جواهرات بتنی و نسوز باشند تا به راحتی شکسته و سوراخ نشوند.

همچنین باید برای این نوع از گاوصندوق‌ها از رمزهای قوی و قدرتمند استفاده شود که بهترین حالت این است که ترکیبی باشد. منظور از ترکیبی بودن این است که هم بر روی درب گاوصندوق ازقفل کلید دار و مکانیکی استفاده شود و هم از قفل‌های دیجیتال. علاوه بر موارد مذکور حتما به زبانه هایی که در درب گاوصندوق کار می شوند توجه داشته باشید که تعداد و قطر استانداردی داشته باشند. این زبانه ها باید در حفره هایی که در بدنه ایجاد شده اند جای بگیرند تا درب به خوبی مهار شود.

4. طراحی داخلی خاص گاوصندوق محافظ طلا

یکی دیگر از ویژگی ‌هایی که یک گاوصندوق نگهداری از طلا باید داشته باشد این است که فضای داخلی آن دارای پارتیشن بندی مناسبی باشد. برند آرکا این فضا را با توجه به نیاز مشتریان خود طراحی و تولید می‌کند و حتی در صورت نیاز، به صورت سفارشی این عمل نیز صورت می گیرد.

5. خدمات پس از فروش و ضمانت گاوصندوق طلا

یکی از مهم ترین ویژگی های گاوصندوق نگهداری از طلا که کمتر به آن توجه می کنند، خدمات می باشد.

گاوصندوق با توجه به عمری که در دراز مدت دارد همانند بسیاری از محصولات، نیاز به خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده دارد. اگر گاوصندوقی تهیه کنید که پس از مدتی نیاز به بروزرسانی و حتی خدمات در هنگام بروز مشکل داشته باشد، اولین فکری که به ذهن شما می رسد تماس با شرکت تولید کننده است. و حالا تصور کنید گاوصندوق را از شرکتی تهیه کرده اید که خدمات و ضمانت ندارد...

پس حتما گاو صندوقتان را از شرکتی معتبر تهیه کنید که محصولاتش را ضمانت کند و برای گاو صندوق هایش خدمات پس از فروش در دراز مدت در نظر گرفته باشد. آرکا، با توجه به اطمینان صد در صد به محصولاتش، 2سال ضمانت و 100سال خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

گاوصندوق خانگی ویژه طلا

امروزه بسیاری از عموم علاوه بر استفاده زینتی از طلا و جواهرات، به خرید و فروش جزئی طلا، سکه و دلار هم می پردازند. پس به جرئت می توان گفت حضور گاوصندوقی ایمن و با ضمانت در هر خانه ای واجب و ضروری است. چرا که حتی افرادی که طلای کمی در منزل دارند مدارک و اسناد مهم و محرمانه ای دارند که نمی خواهند به دست سارقان و افراد ناباب بیوفتد.

گاو صندوق آسانسوری

گاوصندوق تخصصی طلا  فروشی

گاوصندوق های تخصصی طلا فروشی 2نوع اند. صندوق آسانسوری و گاوصندوق زیر ویترینی. در طلافروشی ها پیش از ظهور گاوصندوق های آسانسوری، از صندوق های زیر ویترینی استفاده می شد.

گاوصندوق طلا و جواهرات آسانسوری به اسم‌های گاوصندوق طلا، گاوصندوق ویترینی آسانسوری، گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات نیز معروف است. یکی از مهمترین مزیت‌هایی که این مدل از گاوصندوق دارد، این است که به طور همزمان می‌توانید هم به عنوان گاوصندوق و هم ویترین مغازه از آن استفاده کنید. شرکت آرکا تولید کننده تخصصی انواع گاوصندوق‌های ویترینی و زیر ویترینی طلا فروشی است که به همراه تیمی متخصص و مجرب با تولید و طراحی گاوصندوق‌های با ایمنی بالا، جا دار و زیبا فعالیت می کند. 

اگر شما هم صاحب هر نوع کسب و کاری هستید، به خصوص اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه طلا را دارید و به دنبال یک گاوصندوق زیبا با ایمنی بالا هستید، با مشاورین متخصص آرکا تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره لازم را دریافت کنید و یا به راحتی می‌توانید به صورت اینترنتی گاوصندوق نگهداری از طلا خود را از وبسیات مرجع صندوق نسوز آرکا سفارش دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.