کدام هتل های کیش تمیزترند؟

 با اینکه بهترین زمان سفر به کیش، پاییز و زمستان است اما جزیره و جاذبه‌هایش همیشه دیدنی هستند و رزرو هتل در کیش همیشه در دسترس و آسان. 

اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که از نگاه مسافران، کدام هتل‌های کیش تمیزترند؟ همه ما نیاز داریم تا قبل از سفر تمامی تدارکات را به خوبی مهیا کنیم. شناخت اقامتگاه‌های تمیز و انتخاب از میان آنها برای رزرو نیز، یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی برای سفر است. سفر به کیش هم که همیشه محبوب و پرطرفدار است؛ به همین دلیل وظیفه خود دانستیم تا در این مطلب برخی از تمیزترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم. اگر مسافر کیش هستید و به دنبال هتل‌های تمیز جزیره می‌گردید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

رزرو تمیزترین هتل های کیش به انتخاب مسافران

اولویت این روزهای همه برای سفر رفتن، رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل‌های مختلف بهداشتی‌ است. تمیزی هتل از هر منظر آشکار و پنهان هم از ابتدا مهم بوده و هست اما حالا، تبدیل به قانونی مهم در سفر شده است. با این که در تمامی هتل‌های کیش ایمنی و بهداشت به خوبی رعایت می‌شود اما با این حال، به انتخاب و تجربه مسافران، برخی از آنها در تمیزی شاخص‌تر از بقیه هستند. در ادامه ۵ مورد از این هتل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل مارینا پارک کیش | Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک، اقامتگاهی بسیار زیبا و معروف در جزیره کیش است که از حسن شهرت بسیار خوبی نزد مسافران برخوردار است. این هتل بسیار زیبا، پر امکانات و از همه مهم‌تر، از نگاه مسافرانی که در آن اقامت داشته‌اند، بسیار تمیز است.

 با توجه به تجربیات مسافرانی که خصوصاً با پرواز تهران کیش به جزیره سفر کرده و این هتل را انتخاب کرده بوده‌اند، هتل در تمامی فضاهای اختصاصی و اشتراکی تمیز است و تمامی اقدامات ایمنی و بهداشتی به خوبی در آن اجرا می‌شود. 

علاوه بر این، هتل مارینا پارک دارای معماری بسیار زیبا و مدرن است و برای مهمانان امکاناتی همچون، امکانات کامل تفریحات ساحلی، کافی‌شاپ، رستوران، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ و سالن ورزش را فراهم آورده است. 

هتل هلیا کیش | Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش است که از نظر مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را دارند، یکی از تمیزترین هتل‌های ارزان کیش لقب گرفته است. اگر قصد رزرو هتل کیش و اقامت در هتلی تمیز و ارزان را دارید، هتل هلیا انتخاب مناسبی برای شما است. رزرو هتل هلیا در کنار خرید بلیط هواپیما چارتر می‌تواند برنامه‌ای خوب برای داشتن سفری ارزان و خوب به کیش باشد. 

کادر مجرب و آموزش دیده هتل هلیا، همگی به خوبی قوانین بهداشتی را رعایت می‌کنند و همین امر، خیال مهمانان را از بابت تمیزی و بهداشت هتل تا حدود زیادی راحت کرده است. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل هلیا علاوه بر تمیزی، دسترسی بسیار آسانی به ساحل خیج فارس و مراکز مختلف و مهم جزیره همچون مرکز خرید مریم و ونوس دارد. 

هتل ترنج کیش | Toranj Hotel

هتل ترنج، یکی از هتل های پنج ستاره کیش است که از شهرت بین‌المللی برخوردار است. هم سبک معماری و ساخت این هتل متفاوت است، هم شیوه آن در حفظ بهداشت و ایمنی. 

به عقیده کسانی که تجربه اقامت در هتل ترنج را داشته‌اند، تمیزی در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل و همچنین فضاهای مشترک همچون لابی، سالن ورزشی و رستوران‌های هتل به خوبی رعایت می‌شود. هتل ترنج معتقد است که همواره خدمات خود را در راستای سلامت و بهداشت مهمانان ارائه و اجرا می‌کند.

هتل ترنج در بخش شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته و در ۲ فاز هتل ساحلی و هتل روی آب ساخته شده است. امکانات هتل در کنار رعایت بهداشت و تمیزی به شکل فوق‌العاده‌ای خاص و مدرن است. رستوران‌های مختلف و کافی‌شاپ ساحلی، سالن اسپا با اتاق‌هایی که کف شیشه‌ای دارند، سالن ورزش برروی آب، خانه بازی کودکان و سالن بیلیارد تنها برخی از امکانات هتل ترنج هستند. نکته جالبی که در هر گوشه از هتل ترنج کیش به چشم می‌آید، تلاش هتل در حفظ محیط زیست و هم راستایی با اکو سیستم جزیره کیش است. 

هتل داریوش

 هتل داریوش کیش | Dariush Grand Hotel

هتل پنج ستاره داریوش کیش یکی از هتل‌های مجلل جزیره است که علاوه بر زبانزد بودن در زیبایی، تمیزی و بهداشت آن نیز معروف است. هتل داریوش کیش سعی بر نشان دادن تمدن کهن پارسی در جای جای خود دارد و فرهنگ پاکیزه ایرانی را هم به خوبی به نمایش گذاشته است.

اتاق‌های هتل بین‌المللی کیش روزانه مورد نظافت قرار می‌گیرند و علاوه بر آن، فضاهای عمومی هتل علاوه بر نظافت، کاملاً ضدعفونی می‌شوند. علاوه بر این‌ها، هتل داریوش امکانات تفریحی و رفاهی متنوع و خوبی همچون غـواصی اختصاصی، زمین‌های تنیس اختصاصی، سالن بیلیارد، دریاچه اختصاصی و سالن ورزش برای مهمانان خود نیز در نظر گرفته است. 

یکی از مهمانان هتل که با بلیط پرواز داخلی به جزیره سفر کرده؛،‌درباره تجربه اقامت خود در این هتل گفته است: " تجربه‌ای عالی از اقامت در این هتل داشتم. برای 3 شب و 4 روز با همسرم در هتل داریوش کیش مستقر بودیم و از همه چیز، مخصوصا تمیزی در تمامی فضاها مخصوصا اتاق‌ها بسیار راضی بودیم. برای سفر بعدی و رزرو هتل کیش باز هم هتل داریوش را انتخاب می‌کنیم. " 

هتل فلامینگو کیش | Flamingo Kish

هتل فلامینگو یکی از هتل های چهار ستاره کیش است که اقامت در آن هم فال است و هم تماشا! فال است چون هزینه این هتل برای رزرو هتل کیش مقرون به صرفه است و تماشاست زیرا بسیار تمیز و البته مجهز است. 

هتل فلامینگو به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته و علاوه بر توجه به تمیزی و بهداشت فضا، امکانات تفریحی همچون فضای باز و محوطه هتل با آب‌نما و آلاچیق‌، سالن کنفرانس و همایش، رستوران و کافی‌شاپ را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

تعداد هتل‌های تمیز کیش بسیار بیشتر از 5 هتلی هستند که در این مطلب معرفی کردیم و این اقامتگاه‌ها، تنها نمایندگانی از میان آنها هستند. اما بعد از شناخت این هتل‌ها، قدم مهم‌تر بعدی این است که برای رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما به مقصد این جزیره، مرجعی را انتخاب کنید که هم گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما در نظر گرفته باشد و هم با در نظر گرفتن فیلترهای مختلف، شما را راحت‌تر به اقامتگاه مورد نظرتان برساند.

فلای تودی، همان مرجع مطمئن و معتبری‌ست که برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید از خدمات آنلاین آن بهره ببرید و به راحتی هر چه تمام‌تر، نه تنها تمیزترین هتل‌های کیش بلکه تمامی اقامتگاه‌های این شهر را در گستره انتخاب‌های خود داشته باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.