خرید اینترنتی معتبرترین ایرلاین های دنیا با چند کلیک ساده

 با وجود آنکه سفر در دوران کرونا با کاهشی چشمگیر مواجه شد اما بر اساس آمارها میزان رزرو سرویس‌های سفر به صورت آنلاین حدود ۴ برابر افزایش یافت. فلای تودی هم به عنوان یک سامانه رزرو آنلاین سرویس‌های سفر، با امکان خرید اینترنتی بلیط معتبرترین ایرلاین‌های دنیا، پاسخگوی نیاز افراد برای سفر، به ویژه در زمینه خرید بلیط هواپیما خارجی بود. اما این سامانه چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و چگونه توانسته نیاز خرید آنلاین بلیط‌ هواپیما را به بهترین شکل برآورده کند؟

بلیط هواپیما خارجی را با چند کلیک بخرید

برای خرید بلیط پرواز خارجی کافیست وارد سایت فلای تودی شوید و در قسمت پرواز خارجی نوع بلیط (یکطرفه یا رفت و برگشت) و مبدا و مقصد خود را وارد کنید. پس از مشخص کردن تاریخ پرواز، تعداد مسافران و کلاس پروازی روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید. حالا لیستی از پروازهای در دسترس پیش روی شما قرار دارد و فقط باید انتخاب کنید که کدام پرواز مناسب شماست! به همین راحتی می‌توانید بلیط خود را به هر مقصدی در خارج از ایران بخرید.  

فلای تو دی

انتخاب ایرلاین با شما…

یکی از ویژگی‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی این است که شما می‌توانید به راحتی قیمت‌های بلیط ایرلاین‌های معتبر دنیا مانند ترکیش ایرلاین، عمان ایر، هواپیمایی امارات، قطر ایرویز و ... را در یک لحظه و در کنار هم ببینید و با ذهنی باز، انتخاب خود را انجام دهید. 

قیمت‌ها را مقایسه کنید

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید قیمت پروازهای ایرلاین‌ها و ساعات پروازی مختلف را با هم مقایسه کنید. دیگر نیازی به تماس با آژانس‌های هواپیمایی نیست؛ شما در حالی که در خانه نشسته‌اید، در کمترین زمان می‌توانید به لیست قیمت بلیط پرواز مورد نظرتان دست پیدا کنید و در نهایت به راحتی تصمیم بگیرید که کدام پرواز مناسب شما است.

نمودار قیمت‌ها را ببینید

می‌خواهید برای سفر برنامه‌ریزی کنید اما نمی‌دانید در چه زمانی می‌توانید بلیط مورد نظرتان را ارزان‌تر بخرید؟ خرید اینترنتی بلیط از فلای تودی این امکان را به شما می‌دهد تا نمودار تغییر قیمت بلیط‌ها را ببینید و بتوانید زمان مناسب را برای خرید بلیط موردنظرتان بیابید. همچنین سرویس اطلاع از آخرین قیمت هم برای شما تدارک دیده شده است تا آخرین قیمت‌ها را دریافت کنید و به محض پیدا شدن بلیط مناسب با بودجه‌تان، آن را بخرید. 

با کارت‌های عضو شتاب پرداخت کنید

فرقی نمی‌کند برای چه مسیر پروازی بلیط می‌خواهید و پرواز مدنظرتان متعلق به کدام ایرلاین است. در فلای تودی این امکان برای شما فراهم شده تا هزینه بلیط خود را به آسانی با کارت‌های عضو شتاب و به ریال پرداخت کنید. 

فلای تودی، مرجع معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی

بلیط هواپیما

با مراجعه به فلای تودی کار خود را برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آسان کنید. تنها با چند کلیک می‌توانید به بلیط مسیرهای پروازی مختلف از ایرلاین‌های معتبر دنیا و همچنین بهترین هتل های سرتاسر دنیا دست پیدا کنید و با خیال راحت بلیط خود را بخرید و رزرو خود را انجام بدهید. پس در زمان مناسب خودتان را به فرودگاه برسانید و در طول سفرتان از این خرید بی‌دغدغه و آسان لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.