خرید گیفت کارت پلی استیشن از موبوگیفت

اگر گیمر هستید و دنبال سایتی برای خرید گیفت کارت ps4 و پلی استیشن پلاس می‌گردید، موبوگیفت یکی از سایت‌هایی است که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. 

این سایت با ارائه پیشنهادات تخفیف روزانه، سیستم امتیاز گیری که امکان تبدیل ان به کد تخفیف وجود دارد و از همه مهم‌تر تخفیف‌هایی که در رسانه‌های مختلف منتشر کرده است، باعث شده تا همواره بتوانید با تخفیف از این سایت خرید انجام دهید.

در ادامه می‌خواهیم به بررسی دو محصول پلی استیشن و پلی استیشن پلاس از شرکت سونی پرداخته و سپس به چگونگی شارژ اکانت این دو محصول از طریق گیفت کارت بپردازیم. در پایان نیز کد تخفیف برای خرید را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پلی استیشن چیست و چه فرقی با پلی استیشن پلاس دارد؟

پلی استیشن محصولی از شرکت سونی است که در زمینه بازی و سرگرمی فعالیت دارد. این شرکت بیش از یک دهه است که در زمینه بازی فعالیت دارد و معروف‌ترین محصولاتی که ارائه داده در حال حاضر کنسول ps۵ است که به تازگی در همین چند ماه اخیر معرفی شده است.

خرید گیفت کارت ارزان برای پلی استیشن به دو صورت در دسترس است. یکی اکانت عادی است که از طریق آن می‌توانید بازی‌ها را خریداری کرده و به صورت تک نفره بازی کنید. البته بازی‌های گروهی هم در این حالت وجود دارند، اما به صورت آنلاین نیست. بلکه شما می‌توانید با اعضای خانواده یا دوستتان که در کنار شماست دو نفره بازی کنید.

اما نوع دیگر این اکانت که با نام پلی استیشن پلاس شناخته می‌شود امکان انجام بازی آنلاین گروهی را فراهم کرده که می‌توانید با دوستان خود در سرتاسر دنیا بازی گروهی انجام دهید. از دیگر امکانات این اکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• دسترسی به دو بازی رایگان در هر ماه

• دریافت پیشنهاد تخفیف برای بازی‌ها

• دریافت کد تخفیف و پیشنهاد شگفت انگیز برای خرید بازی

• دسترسی به محتوای چندرسانه‌ای موزیک و ویدئو

• فضای ابری رایگان ۱۰۰ گیگ

• امکان چت در حین بازی

• و…

پلی استیشن

شارژ اکانت پلی استیشن چگونه است؟

برای شارژ اکانت پلی استیشن کافی است یکی از گیفت کارت‌ها را خریداری کرده و کد آن را در بخش redeem code اکانت خود از طریق سایت پلی استیشن یا کنسول خود وارد کنید.

گیفت کارت درواقع یک کد برای شارژ کردن است که کارکردی مشابه سیم کارت اعتباری دارد. شما با وارد کردن این کد که متشکل از اعداد و حروف انگلیسی است می‌توانید مقدار اعتبار تخصیص داده شده برای آن کد را به ضورت اعتبار و شارژ در اکانت دریافت کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن و پلاس از موبوگیفت

موبوگیفت یکی از سامانه‌های خرید گیفت کارت در ایران است که امکان خرید از طریق کارت بانکی را فراهم کرده است. شما می‌توانید به راحتی گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت پلی استیشن پلاس و بیش از ۱۷ نوع گیفت کارت دیگر را از این سایت با کارت بانکی خود خریداری کنید.

در ادامه به معرفی برخی مزایای خرید از موبوگیفت پرداخته و به شما نشان خواهیم داد که چرا خرید گیفت کارت از این سایت باعث می‌شود همواره در خریدهای خود بتوانید از تخفیف بهره‌مند شوید.

خرید با قیمت روز دلار

قیمت گیفت کارت کاملا به قیمت روز دلار و یورو وابسته است. بنابراین جای هیچ نگرانی در خصوص قیمت وجود نداشته و بر اساس قیمت روز ارز محصولات قیمت گذاری شده‌اند. البته این بدان معنی نیست که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر کنند که با افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت گیفت کارت هم باشیم. بلکه به این صورت است که اگر رشدی چند درصدی برای مدت چند روز داشته باشد که به ثبت رسیده باشد، قیمت‌ها نیز تغییر خواهند کرد.

پشتیبانی سریع و دارای نماد اعتماد دو ستاره

موبوگیفت از سه روش تماس تلفنی، ارتباط از طریق ایمیل و ارسال فرم تماس از ناحیه کاربری آماده ارائه پشتیبانی و پاسخ به سوالات و مشکلاتی است که در خصوص خرید گیفت کارت دارید. تیم پشتیبانی موبوگیفت در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس هستند تا هر زمانی سوال یا مشکلی در خصوص گیفت کارت داشتید شما را راهنمایی کنند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید گیفت کارت را به موبوگیفت بسپارید، چرا که این سایت دارای درگاه پرداخت مستقیم بانکی بوده و دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

پیشنهاد تخفیف روزانه و تبدیل امتیاز به تخفیف

در صفحه اصلی سایت به صورت روزانه یکی از محصولات به صورت تصادفی در جشنواره فروش ویژه قرار می‌گیرد که برای خرید آن محصول نیازی به وارد کردن کد تخفیف نبوده و می‌توانید با قیمت ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان ارزان‌تر از روزهای عادی آن را خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید هر یک از گیفت کارت‌های پلی استیشن را دارید، می‌توانید به صورت روزانه صفحه اصلی را بررسی کرده و شانس خود را برای دریافت این پیشنهاد تست کنید.

علاوه بر این قابلیت امتیاز گیری برای هر خرید در نظر گرفته شده است. با هر خرید از موبوگیفت بین ۱ تا بیش از ۶۰ امتیاز بسته به مبلغ خرید فعلی به شما تعلق خواهد گرفت. به مرور با خریدهای بعدی امتیازات بیشتری دریافت کرده و مجموع امتیازات شما افزایش می‌یابد. بعد از به حد نصاب رسیدن امتیازات، می‌توانید با خرج کردن آنها را به کد تخفیف تبدیل کرده و در خریدهای بعدی خود با قیمت ارزان‌تری گیفت کارت را خریداری کنید.

وبلاگ غنی با محتوای آموزشی جذاب

موبوگیفت برای سهولت شما گیمرها و عاشقان بازی بخشی را با عنوان وبلاگ راه‌اندازی کرده که در آنجا می‌توانید به مطالب روز و آموزش‌هایی که در زمینه انواع بازی وجود دارد دسترسی داشته باشید.

می‌توانید با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت به آدرس mobogift به بیش از ده‌ها مقاله آموزشی در همین زمینه دسترسی داشته باشید که در آنها به راهنمای ساخت اکانت در سایت‌های بازی، راهنمای انتخاب گیفت کارت بر اساس ریجن اکانت، راهنمای تغییر ریجن اکانت و در نهایت آموزش تصویری استفاده از گیفت کارت دسترسی داشته باشید.

کد تخفیف موبوگیفت برای PS4 ویژه کاربران سایت دنیای اقتصاد

در پایان برای شما کاربران عزیز سایت دنیای اقتصاد که به بازی‌های پلی استیشن و پلی استیشن پلاس از طریق کنسول و رایانه علاقه‌مند هستید یک پیشنهاد داریم.

می‌توانید با مراجعه به سایت موبوگیفت به نشانی mobogift محصول مورد نظر را از بین دو محصول پلی استیشن یا پلی استیشن پلاس انتخاب کرده و مراحل خرید را تا مرحله‌ای که کادر وارد کردن کد تخفیف به شما نمایش داده شود طی کنید. سپس برای اینکه خرید ارزان قیمتی را تجربه کنید با وارد کردن کد تخفیف mobo-eqtesad می‌توانید از مبلغ 10 هزار تومان تخفیف که ویژه اولین خرید و به صورت اختصاصی برای کاربران سایت دنیای اقتصاد ایجاد شده بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.