استانبول، دبی و ایروان | شهرهای مورد علاقه گردشگران ایرانی

برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این شهرها در میان مسافران ایرانی، نزدیکی آن‌ها به ایران، اخذ آسان ویزا، قرابت فرهنگی، جاذبه‌های دیدنی فراوان، خرید بلیط هواپیما ارزان و آسان، وجود اقامتگاه‌های متنوع و با کیفیت و رزرو آسان آن‌ها است.

در این مطلب قصد داریم کمی در مورد این شهرها و امکانات آن‌ها برایتان صحبت کنیم و با هم بررسی کنیم که دقیقا چرا دبی، ایروان و استانبول، پرطرفدارترین مقاصد خارجی برای سفر در میان ایرانیان هستند. 

استانبول، پایتخت فرهنگی ترکیه

استانبول یکی از شهرهای تاریخی جهان است که در طی ادوار مختلف تاریخ، به خوبی توانسته خود را با پیشرفت‌های مختلف بشری، وفق دهد. همین تطابق، باعث شده تا استانبول تبدیل به شهری زیبا، مدرن و پر از جاذبه‌های تاریخی شود. پارادوکسی بی‌نظیر و زنده، از تحولات دو قاره آسیا و اروپا! 

نام استانبول، سال‌های متمادی است که در صدر جدول محبوب‌ترین شهرهای گردشگری دنیا قرار گرفته و این امر بی دلیل نیست. هر چند که آسان بودن سفر به استانبول، در این محبوبیت جهانی بی‌تاثیر نیست. برای سفر به بزرگترین شهر ترکیه، تنها کافی است که بلیط هواپیما استانبول را خریداری کنید و گذرنامه‌ای که حداقل شش ماه اعتبار دارد را همراه خود داشته باشید.

این راحتی در زمینه رزرو هتل استانبول هم صادق است. چرا که می‌توانید با مراجعه به وبسایت فلای تودی کامل‌ترین و مطمئن‌ترین مرجع برای رزرو هتل در استانبول سفری راحت و اقامتی خوش را در این شهر تجربه کنید. 

در سفر به استانبول، می‌توانید به راحتی شکم¬گردی و جاذبه‌گردی را در کنار هم تجربه کنید. گردشی یک روزه در این شهر را تصور کنید؛ بازدید از ایاصوفیه، صرف کنافه و سر شیر با طعمی از بهشت و بعد از آن هم خرید و گشت و گذار در مراکز خرید مدرن استانبول. در نهایت هر آنچه که از یک سفر خوب لازم داشته باشید را با سفر به استانبول اختیار خواهید داشت.

استانبول

دبی، منهتن خاورمیانه!

دبی، شهری در همسایگی ایران است که توانست در مدت زمان کوتاهی به شهری فوق مدرن، لاکچری و مهم تبدیل شود. خوشبختانه سفر به این شهر زیبای عربی برای ایرانیان آسان است و به واسطه فاصله بسیار کمی که با ایران دارد، با خرید بلیط هواپیما دبی تنها در عرض 2 ساعت و نیم پرواز، می‌توانید خود را به این شهر برسانید.

دبی، قلب تفریحات مدرن و هیجان انگیز، مرکز نمایندگی برندهای بین‌المللی و جایگاه برگزاری نمایشگاه های مهم جهانی است. به دلیل وجود همین ویژگی‌ها، این بهشت کویری، با خلق بهترین امکانات گردشگری، تبدیل به مقصد دوست داشتنی گردشگران مختلفی از سراسر جهان شده است. 

هر چیزی در دبی، در بهترین حالت ممکن موجود است. از رزرو هتل دبی در بهترین اقامتگاه‌های این شهر گرفته تا صرف یک وعده غذایی هیجان‌انگیز میان زمین و آسمان در رستوران هوایی اسکای دینر (SKY DINNER)، همگی در همین نزدیکی و در غالب سفری مهیج و فوق‌العاده، در دسترس هستند.

ایروان

ایروان، شهری صورتی در همین نزدیکی!

ایروان، یکی دیگر از شهرهای مورد علاقه ایرانیان برای سفر و گردشگری خارج از مرزهای کشور است. پایتخت تاریخی ارمنستان، مقصدی ارزان و نزدیک برای ایرانیان است که به دلیل داشتن مشترکات فرهنگی بسیار، حس اقامت در خانه را نیز به مسافران منتقل می‌کند.

مهمان‌ نوازی، زیبایی شهر، آب و هوای دلپذیر، تاریخ باستانی شهر، وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، آسان بودن رزرو هتل ایروان، انتخاب از میان بهترین‌ها و البته هزینه سفر ارزان به این شهر، تنها برخی از دلایلی هستند که ایروان را به گزینه همیشگی سفر خارجی برای ایرانیان و البته گردشگران کشورهای دیگر، تبدیل کرده است.

تفاوتی ندارد که مقصد شما استانبول باشد، ایروان یا دبی! مهم‌ترین موردی که هنگام سفر به هر مقصد خارجی باید به آن توجه کنید یافتن مرجعی قابل اعتماد و مطمئن برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است. مرجعی همچون فلای تودی، خیال شما را بابت همه چیز برای داشتن سفری خوب به هر نقطه از این کره خاکی راحت می‌کند و می‌توانید بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.