چطور به صورت گروهی پیامک ارسال کنیم؟

 فرض کنید به تازگی کسب وکار جدیدی را آغاز کرده اید و می خواهید حوزه فعالیت تان را به مخاطب تان معرفی کنید. پیشنهاد شما چیست؟ آیا متن مورد نظرتان را برای تک تک آنها کپی پیست می کنید؟ در حالیکه می دانید چقدر کار زمان‌بری است! 

اصلاً به نظر شما ارسال پیامک گروهی با این حجم بالا و به کمک گوشی مقرون به صرفه است؟ خیر! اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که با گوشی موبایل در یک دقیقه تنها ۳۰ تا ۴۰ پیامک ارسال می شود، البته با این شرط که حجم متن مورد نظر شما خیلی بالا نباشد. 

از طرفی وقتی تعداد مخاطبین بالایی در موبایل تان ذخیره می کنید، ممکن است عملکرد آن مختل شود و پیامک نیز برای همه آنها ارسال نشود و یا طول بکشد. پس راهکار چیست؟

بهترین راهکار استفاده از پیشرفته ترین سامانه ارسال پیامک انبوه و تکی است، سامانه پیامک؛ پلتفرمی است که قابلیت ها و امکانات متعددی دارد، که یکی از آنها ارسال پیامک گروهی است. اگر تازه کار هستید و نحوه کار با آن را نمی دانید، با این مقاله همراه ما باشید.

چه روش هایی برای ارسال گروهی پیامک وجود دارد؟

به طور کلی روش های مختلفی وجود دارد که تعدادی از آنها در ادامه آمده است:

• ارسال به کمک فایل اکسل،

• ارسال به کمک فایل متنی یا  word،

• ارسال به کمک دفترچه تلفن سامانه های پیامک یا پنل اس ام اس،

• ارسال مستقیم پیامک به مخاطبین موبایل،

• ارسال به بانک جامعی از شماره های موبایل،

• ارسال پیامک با استفاده از اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک،

با توجه به روش هایی که نام بردیم، اگر تعداد مخاطبان مورد نظر شما خیلی زیاد نیست و در حد مخاطبان گوشی موبایل است، پیشنهاد می کنیم که از اپلیکیشن های ارسال گروهی پیامک استفاده کنید. این اپلیکیشن ها برای Android و IOS طراحی شده است که به راحتی از طریق Googleplay یا AppStore امکان دانلود آنها فراهم شده است.

در غیر اینصورت، اگر می خواهید برای معرفی کسب وکارتان به افراد ساکن در یک منطقه، یک گروه سنی خاص و... اطلاع رسانی کنید، بهترین راه استفاده از سامانه پیامک یا پنل اس ام اس است. سامانه ملی پیامک یکی از همین سامانه ها است که پنل آن قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می دهد.

برای اطلاع از لیست هزینه های ارسال پیامک انبوه و تکی از هر اپراتور به وبلاگ ملی پیامک مراجعه کنید.

چرا ارسال گروهی پیامک با پنل اس ام اس به صرفه است؟

فرض می کنیم که شما به تازگی یک باشگاه ورزشی افتتاح کرده اید و می خواهید برنامه کلاس‌ها، روزهای برگزاری، نحوه ثبت نام و... را به اطلاع افراد ساکن در آن منطقه برسانید. سوالی که پیش می آید، آیا شما شماره تلفن همه افراد ساکن در آن منطقه دارید؟ آیا می دانید چند درصد آنها پسر و چند درصد، دختر هستند؟ از سن و سال آنها چیزی می دانید؟ و...

تمام این سوالات می تواند بر روی متنی که برای ارسال در نظر گرفته اید، اثر بگذارد، پس باید بانک اطلاعاتی جامعی از مخاطبان در اختیار داشته باشید. بنابراین باید روش درست و مناسبی مانند استفاده از سامانه پیام کوتاه را انتخاب کنید، اما چرا؟

به طور مثال بهترین روش تبلیغات با پنل پیامک در استان خوزستان با تمامی امکانات که میتواند اهداف کسب و کار را نشانه بگیرد، استفاده از پنل ملی پیامک است.

۱. سرعت بالا در ارسال حجم بالایی از پیامک ها

یک سامانه پیام کوتاه مانند ملی پیامک، به گونه ای طراحی شده است که سرورهای زیادی را برای ارسال پیامک به خودش اختصاص داده است. به عبارت دیگر منابع زیادی در اختیار دارد و همین باعث می شود تا تعداد زیادی پیامک را در کمتر از چند ثانیه ارسال کند.

۲. تعرفه پایین نسبت به سایر روش ها

وقتی با موبایل برای ارسال پیامک اقدام کنید، تعرفه آن، مانند سایر پیامک هایی که در طول روز ارسال می کنید، با توجه به تعداد کاراکتر فارسی و انگلیسی محاسبه خواهد شد. حالا فرض کنید تعداد مخاطب شما بیش از ۲۰۰ نفر است و متن مورد نظرتان نیز طولانی است. با یک محاسبه سرانگشتی متوجه می شوید که ارسال این حجم از پیامک با موبایل به‌صرفه نخواهد بود.

این در حالی است که یک پنل اس ام اس مانند ملی پیامک، با دریافت هزینه ای معقول نه‌تنها امکانات زیادی در اختیار کاربر می گذارد، بلکه با پشتیبانی تمام‌وقت، ارسال تمام پیامک ها را تضمین می کند.

پیامک گروهی

3. زمان کمتر برای ارسال گروهی پیامک

همانطور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، در یک دقیقه تنها 30 الی 40 پیامک با موبایل ارسال می شود، این در حالی است که روزانه با یک سیم کارت، امکان ارسال بیش از 100 پیامک نیست! با فرض اینکه تمام 100 پیامک اول به درستی ارسال شوند و خطایی هم رخ ندهد، برای ارسال 500 پیامک چقدر وقت باید صرف کرد؟ اگر برای مثال، بابت اطلاع رسانی یک رویداد عجله داشته باشد چطور؟

سامانه های پیامکی این مشکل را حل کرده اند، آنها با ارائه بانک اطلاعاتی جامع از مخاطبان، در کمترین زمان ممکن، بیشترین تعداد پیامک را ارسال می کنند. در واقع با یک کلیک ساده بر روی دکمه ارسال، در کمتر از  30 ثانیه تمام پیامک ها به دست کلیه مخاطبین که تحت پوشش شبکه اپراتور باشند، می رسند.

4. ارسال هوشمند پیامک با تعداد بالا

منظور از ارسال هوشمند، همان بانک اطلاعاتی جامع از مخاطبان است. بانک مخاطبان سامانه پیامکی ملی پیامک به گونه ای طراحی شده است که آنها را به تفکیک سن، جنسیت، محل زندگی، کدپستی و... در اختیار کاربر می گذارد. همچنین ملی پیامک این مکان را نیز فراهم کرده است که بتوانید با سرعت بالا، مخاطبان مورد نظر خودتان را اضافه و دسته بندی کنید. در نتیجه می توانید لیستی از مخاطبان vip برای خودتان تعریف کنید.

ارسال گروهی پیامک با سامانه پیام کوتاه ملی پیامک

اگر تصمیم به ارسال گروهی پیامک دارید، قطعاً با این مقاله به این نتیجه رسیده اید که پنل اس ام اس بهترین راهکار است. تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین سامانه را برای این کار انتخاب کنید. سامانه های متعددی در این زمینه فعالیت دارند، اما ملی پیامک یکی از معتبرترین ها است؛ چرا؟ 

1. بهترین امکانات را ارائه می دهند،

2. به صرفه ترین تعرفه ها را دارند،

3. اتصال مداوم سیستم را تضمین می کند،

4. هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز همراه کاربر است،

5. میزان رضایت بالایی از طرف مخاطبان را به دست آورده است

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل‌های ملی پیامک و مشاوره رایگان به سایت  melipayamak مراجعه کنید و یا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.