واحد سالنامه دموت، معتبرترین مرکز خرید سررسید 1401 در ایران

خرید سررسید ۱۴۰۱ واژه‌ای آشنا برای افرادی است که با قواعد خاصی در پی روز شماری یا گاه شماری منتظر فرا رسیدن روزهای خاصی از زندگی خود هستند. 

خرید سررسید معمولاً در روزهای پایان سال شمسی و قبل از شروع سال جدید انجام می‌شود. در بین مجموعه‌های مختلف تولید و فروش سررسید واحد سالنامه دموت بهترین گزینه برای خرید سررسید است.

معرفی واحد سالنامه دموت

قبل از این که راجع به سررسید و اهمیت و لزوم استفاده از آن صحبت کنیم، بهتر است واحد سالنامه دموت را به عنوان برترین مرجع خرید سررسید بهتر بشناسیم. مجموعه دموت با تکیه بر تجربه و تخصص نیروهای کارآمد در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در عرصه تولید انواع سررسید، سالنامه، تقویم رومیزی، یادداشت و ست های مدیریتی آغاز کرده است.

این مجموعه هم اکنون نیز با بیش از بیست و پنج سال سابقه فعالیت در این حوزه و به پشتوانه بیش از پنجاه نیروی انسانی متخصص و با تجربه و همچنین بهرمندی از جدیدترین دستگاه‌های چاپ و صحافی با رویکردی نوین در حال خدمات رسانی به جامعه هدف است.

نیروی متخصص و کاربلد این مجموعه امسال نیز به رسم هر سال در راستای تولید سررسید در حال فعالیتند و بهترین متریال‌ها را در تولید این محصولات چاپی به کار می‌گیرند. بنابراین می‌توانید با اطمینان و اعتماد به دموت خرید سررسید ۱۴۰۱ را از این واحد فروش انجام دهید.

سفارشی سازی سررسید و تقویم رومیزی

 یکی از مهم‌ترین خدمات تیم پذیرش سفارش سررسید و تقویم  در جهت طراحی و تولید هر نوع ابزار تقویم است. اگر می‌خواهید بهترین و خاص‌ترین مدل‌های سررسید را سفارش دهید، می‌توانید از تیم مشاوره دموت کمک و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

این تیم مشاوره متخصص با توجه به نوع سررسید، قشری که برای آن‌ها سررسید را سفارش می‌دهید، تعداد چاپ، جنس سالنامه، هزینه و فاکتورهای متعدد دیگر، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌دهند. شما می‌توانید هنگام سفارشی سازی سررسید، در انتخاب و سفارش تمام اقلام به کار رفته در سالنامه، سررسید تا تقویم رومیزی از جمله: کاغذ، جلد، تعداد برگه، آستر، انواع حک و چاپ، نوع صحافی و غیره اظهار نظر کنید.

در این مجموعه از بهترین کاغذها، جلد‌ها و متریال‌های دیگر برای طراحی و چاپ سررسید و سالنامه به سفارش مشتری استفاده می‌شود. در ادامه خدمات قابل عرضه این واحد سالنامه را معرفی می‌کنیم.

دموت1

دسته بندی انواع سررسید در واحد سالنامه دموت

انواع سررسید را میتوان به موارد زیر تقسیم نمود:

  • جنس کاغذ سررسید

  • جلد سررسید

  • نوع صحافی سررسید

  • قطع سررسید

  • حک و چاپ سررسید

  • اندازه و ابعاد سررسید

انواع جلد سررسید

  • سررسید‌های دموت در جلدهایی با جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. یکی از پراستفاده‌ترین آن‌ها جلد چرم مصنوعی است. چرم مصنوعی با توجه به کیفیت، دوام عالی و رنگ‌های متنوع از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. به همین دلیل مشتری هنگام انتخاب جلد با تنوع بسیاری رو به رو است.

  • جلد چرم یکی از لاکچری‌ترین و خاص‌ترین انواع جلد است که برای سررسید استفاده می‌شود. البته با توجه به طبیعی بودن جلد چرم و قیمت بالای آن تنها افراد لاکچری پسند آن را انتخاب می‌کنند.

  • جلد ترمو نیز نوعی از چرم مصنوعی است و هزینه ارزان آن سبب شده شرکت‌هایی که می‌خواهند با هزینه بسیار پایین تبلیغات کنند، از این نوع جلد استقبال می‌کنند.

  • جلد سلفونی جزو جلدهای پرمصرف برای تولید سررسید است که از کاغذ گلاسه تهیه شده و در دو نوع مات و براق عرضه می‌شود. این نمونه نیز قیمت مناسبی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل عرضه است.

انواع چاپ

مجموعه دموت با استفاده از روش‌های مختلف چاپ مانند: چاپ لت، چاپ سیلک، ضرب طلاکوب و نقره کوب چاپ سررسید را انجام می‌دهند.

نوع کاغذ

کاغذهایی که برای سررسید یا سالنامه استفاده می‌شود سفید ۷۰ گرمی و ۸۰ گرمی و کرم ۷۰ گرمی و ۸۰ گرمی است و دموت طبق درخواست مشتری کاغذ مرغوب و باکیفیت را استفاده می‌کند.

انواع صحافی

صحافی در واقع به معنی جلد سازی است و یا گردهم آوردن و مرتب سازی صفحات متعدد کاغذ و محافظت از آن‌ها است. شما می‌توانید خرید سررسید ۱۴۰۱ با انواع صحافی از جمله صحافی ته چسب، فنر دوبل یا فنر مارپیچی، دوختی یا ته دوخت و کلاسوری را در مجموعه دموت انجام دهید.

ابعاد و اندازه

سررسید پالتویی:

نوعی سررسید کوچک و نقلی است و مناسب افرادی است که عادت به یادداشت‌های روزمره و نکته برداری دارند و می‌خواهند همیشه سررسید خود را به همراه داشته باشند.

سررسید وزیری:

این سالنامه به صورت روزشمار است و به دلیل فضای زیادی که برای یادداشت دارد، مورد استقبال مخاطبان آن قرار می‌گیرد.

سررسید اروپایی:

این نوع سالنامه بیشترین طرفدار را در بین کاربران هدف دارد، سالنامه اروپایی دارای کش نگهدارنده و پاکت مدارک است و در تنوع طرح و رنگ بی‌نظیری عرضه می‌شود.

سررسید خشتی:

این مدل ظاهر مربعی شکل دارد و بیشتر انتخاب افراد خاص و هنردوست می‌باشد.

سررسید رحلی:

این نمونه نیز به دلیل فضای یادداشت زیاد مورد استقبال افرادی است که به فراوانی یادداشت‌برداری می‌کنند.

دسته بندی تاریخی

سالنامه‌های دموت به صورت روزشمار، هفته شمار و ماه شمار دسته بندی می‌شوند.

قیمت سررسید

قیمت خرید سررسید با توجه به تمام فاکتورهایی که پیش‌تر بررسی کردیم مشخص می‌شود. قطعاً هر چه کیفیت چاپ و جنس فاکتورهای تشکیل‌دهنده سالنامه بهتر باشد و کاغذ بیشتری در تولید آن به کار رفته باشد، از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود اما در کل مجموعه تخصصی دموت در تلاش است بهترین سررسید و سالنامه‌ها را با قیمت مناسبی ارائه دهد تا همواره رضایت مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

تقویم رومیزی 1401

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی همان طور که از نام آن مشخص است بر روی میز یا هر سطح صاف دیگری قرار می‌گیرد و پایه مستحکم آن قابلیت ایستایی به این نوع تقویم بخشیده است. واحد سالنامه دموت در تولید تقویم رومیزی از پایه‌های سخت و محکم استفاده کرده و برگه‌ها را با استفاده از فنر دوبل به پایه وصل می‌کند.

در نتیجه بدون بر هم خوردن حالت ایستاده و تعادل تقویم رومیزی می‌توان به راحتی صفحات آن را ورق زد. این نوع تقویم معمولاً دارای دوازده صفحه یا برگ  و یک برگ اضافه به عنوان کاور یا جلد می‌باشد که غالباً چاپ لوگو و غیره روی آن انجام می‌شود.

مجموعه تخصصی دموت در تولید این نوع تقویم از مقوای گلاسه در گرماژهای مختلف با روکش سلفون استفاده می‌کند. بنابراین علاوه بر کیفیت، فاکتور زیبایی را نیز در محصولات خود لحاظ می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با اطمینان، خرید تقویم ۱۴۰۱رومیزی را از واحد دموت انجام دهید.

نقش واحد سالنامه دموت در چاپ تبلیغات

این روزها با گسترش فضای کسب و کار آنلاین تبلیغات و بازاریابی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای افزایش فروش خود و گسترش روابط کاری در راستای برندسازی، هر ساله به دنبال تهیه بهترین هدایای تبلیغاتی هستند و دموت مفتخر است که توانسته در این مسیر خدمات ارزنده‌ای به صاحبین برندها و شرکت‌های مختلف ارائه کند.

تبلیغات در صورتی موثر واقع می‌شود که مدام در مقابل دید باشد، بنابراین تهیه و عرضه یک هدیه کاربردی جهت تبلیغات اتفاق خوشایندی را برای کسب و کارهای مختلف رقم می‌زند. به این صورت که شرکت‌های مختلف با تقدیم کردن هدیه‌ای که نام و نشان تجارت آن‌ها را به نمایش می‌گذارد، علاوه بر استحکام روابط کاری و ابراز وفاداری به طرف مقابل، برند خود را نیز معرفی و تبلیغ می‌کنند.

سررسید جزو اقلام ضروری افراد است و به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین کسب و کارهایی که نام تجاری، لوگو و پیام خود را روی جلد سالنامه چاپ می‌کنند، مدام در معرض دید کاربران قرار می‌گیرند. از این‌رو برندسازی آن‌ها زودتر شکل می‌گیرد.

این روزها سررسید به عنوان پرفروش‌ترین ابزار تبلیغاتی شناخته می‌شود و شرکت‌های بسیاری در راستای تولید این کالا به فعالیت مشغولند اما آنچه که در خرید سررسید اهمیت دارد، کیفیت آن است. قطعاً افرادی که چنین هدیه تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، با مشاهده کیفیت، زیبایی و طراحی منحصر به فرد سالنامه این مسئله را درک خواهند که شما به عنوان صاحب برند چه ارزشی برای کاربران هدف خود قائل هستید.

در واقع این چنین هدایایی آینه تمام نمای قدرت و حرفه‌ای بودن شرکت شما هستند. از آنجا که مجموعه حرفه‌ای دموت در راستای ارزش‌ها تلاش می‌کنند و رضایت‌مندی مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرارداده، به عنوان معتبرترین مرکز خرید سررسید ۱۴۰۱ در ایران شناخته شده و انتخاب ایده آلی برای سفارشی سازی انواع تقویم هستند.

چگونه  خرید سررسید ۱۴۰۱ را در مرکز دموت انجام دهیم؟

سررسید یا سالنامه و همچنین تقویم رومیزی جزو لوازمی هستند که باید یک سال تمام از آن‌ها استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلایل متعددی مانند نگهداری یادداشت‌های خود حتی پس از اتمام سال نیز سررسید یا تقویم شمسی خود را نگه‌ می‌دارند. در این شرایط گذشته از کیفیت این وسیله، زیبایی و طراحی بصری آن‌ نیز اهمیت پیدا می‌کند.

قطعاً استفاده از یک سالنامه زیبا، لاکچری و خوش رنگ و طرح انرژی روزمره شما را دو چندان خواهد کرد. برای سفارش و خرید سررسید با این خصوصیات می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت دموت شده وسفارش خود را در متریال‌ها و تعداد دلخواه ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن آن‌ها را تحویل بگیرید.

demotco

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.