فوری؛ راهنمای جامع فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

 ویژگی های فرم ثبت نام لاتاری آمریکا چیست؟ برای پر کردن فرم ثبت نام لاتاری آمریکا به چه چیزهایی نیاز داریم؟ و برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری آمریکا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ اینها سوالاتی هستند که در این مقاله قصد داریم به طور مفصل بدان بپردازیم.

فرم ثبت نام لاتاری آمریکا

فرم ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا که اصطلاحا به آن فرم DS-5501 هم می گویند، یک فرم آنلاین است که همه افرادی که خواهان ثبت نام در قرعه کشی مهاجرتی ایالات متحده هستند باید در بازه زمانی اواسط ماه اکتبر تا اواسط ماه نوامبر میلادی آن را تکمیل کنند. در واقع، متقاضیان مهاجرت به ایالات متحده می توانند یک بار درذ سال شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری امتحان کنند و از این طریق از ساده ترین و سریعترین راه ممکن ویزا و گرین کارت آمریکا را دریافت کنند.

ویژگی های فرم ثبت نام لاتاری

فرم ثبت نام لاتاری علی رغم سادگی دارای پیچیدگی های زیادیست که فرد متقاضی برای کسب نتیجه مطلوب باید از آنها آگاه باشد. متاسفانه بارها مشاده شده که افراد در ثبت نام لاتاری دچار اشتباهات جبران ناپذیر ساده ای می شوند که منجر می شود شانسشان برای گرفتن ویزا و گرین کارت آمریکا را از دست بدهند.

بنابراین برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا و تمیل فرم ثبت نام لاتاری هم اطلاع و آگاهی از قوانین مهاجرتی کشور امریسکا بسیار ضروریست. از مهمترین ویژگی های فرم ثبت نام لاتاری، علاوه بر سادگی و پیچیدگی توامان، می توان به سهل الوصول بودن و کم وقت گیر بودن آن اشاره کرد.

لاتاری

محتوای فرم ثبت نام لاتاری

برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری اطلاعات زیر از فرد دریافت می شود:

• عکس و مشخصات فردی

• مشخصات پاسپورت

• آدرس، شماره تلفن و ایمیل

• وضعیت تحصیلی

• وضعیت تاهل

• عکس و مشخصات همسر

• عکس و مشخصات فرزند

همانطور که مستحضر هستید در این فرم اطلاعات ساده ای از افراد دریافت می شود اما همین مشخصات ساده گاها برای افراد دردسر ساز می شوند. زیرا افراد به علت عدم آگاهی، در درج این اطلاعات اشتباهات و خطاهای جبران ناپذیری مرتکب می شوند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری

برای تکمیل کردن فرم ثبت نام لاتاری می بایست:

 در کشور مجاز به ثبت نام متولد شده باشید یا حداقل همسر و یکی از والدینتان در کشور مجاز متولد شده باشند. (لازم به ذکر است متولدین ایران و کشورهای همسایه ایران جز پاکستان می توانند در لاتاری ثبت نام کنند).

 مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا حداقل دو سال سابقه کار قابل اثبات طی پنج سال گذشته داشته باشید.

 پاسپورت معتبری داشته باشید که از تاریخ انقضای آن نگذشته باشد.

 عکس مخصوص لاتاری در بازه زمانی حداکثر 6 ماه گذشته گرفته باشید.

پاسپورت

همانطور که می بینید شرایط لازم برای پر کردن فرم ثبت نام لاتاری بسیار ساده است. و همه افراد با هر سن، با هر مذهب و با هر دانشی امکان ثبت نام لاتاری دارند. جالب است بدانید برای ثبت نام لاتاری حتی به مدرک زبان نیاز نیست. این شرایط ساده باعث شده است که افراد زیادی خواهان ثبت نام لاتاری باشند.

برای پر کردن فرم ثبت نام لاتاری چکار کنم؟

برای تکمیل فرم ثبت نام لاتاری پس از گرفتن عکس لاتاری جداگانه برای همه اعضا و فراهم کردن پاسپورت باید وارد سایت ثبت نام لاتاری به نشانی https://cartesabz.net/ شوید و مشخصاتتان را تکمیل کنید. د واقع اگر آشنایی با زبان انگلیسی ندارید و یا می خواهید به طور صحیح ثبت نام کنید می توانید از مجموعه کارت سبز که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید.

مدنظر داشته باشید فرم ثبت نام لاتاری بسیار حساس است و بروز اشتباه در آن ممکن است حتی در صورت برنده شدن پروسه گرفتن ویزای شما را به تعویق بیاندازد و یا لغو کند. بنابراین در انتخاب موسسه مهاجرتی دقت کنید و یا اگر خود تمایل به ثبت نام دارید احتیاط لازم را به عمل آورید. ذکر این نکته ضروریست که عکس مخصوص لاتاری شرایط مخصوصی دارد که در بعضی از موسسه های مهاجرتی می توانید عکس تهیه کنید و یا از آنان در این زمینه راهنمایی بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.