افزایش یا انفجار سرمایه؟

 نوسانات بازار خودرو پتانسیل‌هایی را بوجود آورده که سرمایه گذاران فرصت مناسبی را جهت به جریان گذاشتن سرمایه خود داشته باشند. این سرمایه گذاری ممکن است به دلایل مختلف از جمله مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود به خطر بیفتد.

سرمایه گذاری با خرید و فروش خودرو 

سرمایه گذاری در بستر ارزهای دیجیتال، سکه، بورس، مسکن و... با پتانسیل‌هایی خاص است. گاهی افراد با سرمایه، تجربه و مطالعه پایین‌تری فرصت پیوستن به این بسترها را دارند. به دلیل محدودیت‌هایی که در خرید خودروهای نو برای افرادی با برخی شرایط از سوی دولت ایجاد شده است، یا مباحث مرتبط با تحریم‌های ایران و... وجود دارد، بازار خودرو کمی متفاوت تر است. در این زمینه تنها افرادی موفق با حفظ سرمایه یا بازی با آن با ریسک پایین‌تری هستند که حرفه‌ای‌تر و با تکیه به تجربیات عمل کنند.

با توجه به آمار و گزارش آقای تست نقدشوندگی خودرو در ایران در شرایط مطلوبی به سر می‌برد. هر مدل خودرو در صورت تعریف قیمت معقول طی چند روز به فروش می‌رسد. با اتکا به این موضوع می‌توان نقدشوندگی سریع را یکی از مزایای سرمایه گذاری روی خودرو دانست. با این وجود نوع، مدل و شرایط خودرو از مهم‌ترین المان‌هایی است که بر روی سرمایه ورودی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت که نیاز به تحلیل با توجه به شرایط روز دارد.

بازی با ساعت

بازی با ساعت!

کمی پیش‌تر مقاله‌ای با موضوع زمان مناسب خرید و فروش خودرو منتشر شد. زمان خرید یا فروش یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که سرمایه گذاران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. در این مقاله کلیه مواردی را که تاثیر مستقیم بر روی قیمت خودرو خواهند داشت مورد بررسی قرار گرفته‌اند که می‌توانید با مراجعه به لینک فوق آن را مطالعه کنید.

اما گذشته از همه مباحث، سرمایه گذاری بر روی خودروهای کارکرده می‌تواند به افت شدید سرمایه منجر شود. خودروها بعنوان یک کالای سرمایه‌ای، گاها بعنوان سرمایه یا جهت سرمایه گذاری معامله نمی‌شوند. معامله خودرو در بسیاری از موارد به دلیل نیاز خریدار یا فروشنده به خودرو انجام می‌گردد.

تعمیر و صافکاری خودروهای کارکرده، با مشخصات فنی کم و بیش سالم یکی از متدهایی است که جهت سرمایه گذاری به چشم می‌خورد. گاها افرادی سودجو با استفاده از متدهای فراوانی قصد پوشش عیوب خودروی خود را در زمان معامله دارند. این عیوب ممکن است با نگاه یا بدون از ابزار پیشرفته کارشناسی تا مدتی بعد از چشم خریدار مخفی بماند. از طرف دیگر گاها این معاملات با درگیری‌هایی پس از معامله همراه هستند. مباحثی که در زمان معامله طرفین از آن آگاه نبوده‌اند و مدتی بعد به آن واقف شده‌اند.

معامله

یک قدم دیگر تا معامله

کارشناسی خودرو آقای تست می‌تواند مسیر معاملات خودرو را شیرین‌‌تر کند. بدین صورت که در هر معامله هم خریدار و هم فروشنده می‌تواند در خصوص مباحث آگاه یا غیر آگاه از کارشناسان باتجربه آقای تست مشاوره رایگان دریافت کند. فروش خودرو بصورت کاملا رایگان و تضمینی توسط آقای تست انجام می‌شود. همچنین امور مرتبط با خرید برای خریدار تا سقف 200 میلیون ریال ضمانت می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه معتبر به نشانی aghayetest و یا تماس با شماره‌های 02186121820 و 09128016381 از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.